مقصد علیرضا جهانبخش مشخص شد

مقصد علیرضا جهانبخش مشخص شد
ابتاب نیوز:

پس از سه دوره جذاب در برایتون آلکمار و فاینورد علیرضا جهانبخش اکنون قدم بعدی را در رزومه غنی خود برمی دارد و قراردادی را امضا می کند که او را به جدیدترین فوتبالیست ایرانی در سری آ ایتالیا تبدیل می کند.

علیرضا جهانبخش در روزهای اخیر سفر خود به ایتالیا را آغاز کرد و پس از مذاکرات فشرده با دو تیم در نهایت این معامله را انجام داد و حالا به همراه مهدی طارمی و علی قلی زاده از فرودگاه میلان به اردوی تیم ملی می پیوندد.

نکته جالب در مورد علیرضا جهانبخش این است که او به یکی از معروف ترین و قدیمی ترین تیم های فوتبال ایتالیا منتقل می شود و در این فصل شاگرد آلبرتو جیلارینو ستاره سابق تیم ملی ایتالیا خواهد بود و فوتبال خود را در ورزشگاه لوئیجی فراری ۱۳۱ سال در ایتالیا ادامه خواهد داشت.

علیرضا جهانبخش پس از سه فصل حضور در فاینورد از این کشور می رود و بیش از 100 بازی انجام داده است. جهانبخش از ده سال پیش در فوتبال اروپا حضور دارد.

با تمام این نشانه ها احتمالا حدس زده اید که مقصد علیرضا جهانبخش تیم جنوا است. تیمی که در این فصل شروع خوبی نداشت اما یکی از مهم ترین و قدیمی ترین تیم های سری آ محسوب می شود و حالا انتقال اولین بازیکن ایرانی دورانش را رقم زده است.

جنوا 9 بار قهرمان لیگ فوتبال ایتالیا و همچنین یک بار قهرمان کوپا شده است. این تیم دو سال پیش به لیگ دسته دوم سقوط کرد اما بلافاصله به سطح اول فوتبال ایتالیا بازگشت و اکنون در سری آ کار خود را دنبال می کند.

علیرضا جهانبخش که سابقه بازی در اردیویسه و لیگ برتر را در کارنامه دارد حضور در سومین لیگ بزرگ اروپایی را تجربه خواهد کرد و مهدی طارمی نیز در تیم اینتر بازی خواهد کرد و بازی همزمان این دو بازیکن در سری آ خواهد بود. یک جاذبه جالب برای هواداران فوتبال در ایران خواهد بود.

آلبرتو جیلاردینو ستاره مشهور سابق میلان و تیم ملی ایتالیا چهره جذاب روی نیمکت تیم جنوا است.

تیم شهر جنوا سمپدوریا است که در سری آ حضور ندارد و به همین دلیل در این فصل لیگ دربی برگزار نخواهد شد.

دیدار جنوا و اینتر روز 23 فوریه و تقابل دو بازیکن ایرانی حدود 4 ماه بعد و جهانبخش با طارمی برگزار می شود. او در روزهای اخیر با مدیران باشگاه به توافق رسید و احتمالا در روزهای آینده معرفی خواهد شد.

جنوا اقامتگاه جدید علیرضا جهانبخش پس از ترک روتردام شهری بندری در نزدیکی مرز فرانسه با آب و هوای متعادل و البته بناهای تاریخی بسیار قدیمی است. این شهر یکی از مهم ترین گذرگاه های تجاری اروپا محسوب می شود و همراه با میلان و تورین مهم ترین شهر اقتصادی ایتالیا محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا