مغایرت های یک تفکیک؛ سیاست های کلان برای جداسازی وزارت راه از شهرسازی چیست؟

اختلاف با جدایی ؛ سیاست های کلان برای جدایی جاده هایی که وزارتخانه از برنامه ریزی شهری وجود دارد چیست؟

معاون وزیر امور حقوقی پارلمان و استان های وزیر جاده ها و توسعه شهری گفت: “نه تنها جدایی وزارت راه و توسعه شهری در تضاد با قانون اساسی جمهوری اسلامی بلکه با اصول این اقتدار مقررات و روحیه معنوی رئیس جمهور در سیاست ها.

علی عبار یوسفناجاد معاون وزیر حقوقی پارلمان و استان ها در وزیر جاده ها و توسعه شهری در پاسخ به برنامه جدا شدن وزارت راه و توسعه شهری در مجمع مشورتی اسلامی. اول این پروژه با اصول قانون اساسی جمهوری اسلامی مغایرت دارد و گفت: اگرچه برنامه های فوق الذکر 1 و 2 بر بار غیر مالی برای وزارت جاده ها و توسعه شهری تأکید می کنند این قانون شامل هزینه های مادی و زمان است. حتی در گزارش از مرکز تحقیقات مونتاژ مشاوره اسلامی در مورد برنامه جدایی مشخص است که ؛ “جدایی وزارت جاده ها و توسعه شهری قطعاً فرایند زمان و هزینه است.”

وی افزود: علاوه بر ماده 4 قانون اساسی و نقض اصل جدایی نیروهای جمهوری اسلامی و دخالت در امور اجرایی این کشور. همچنین برخلاف ماده 4 قانون اساسی که مشخص است رئیس جمهور مسئول امور اداری کشور است و این در اختیار پارلمان نیست.

متناقض با برنامه هفتم جمهوری اسلامی

معاون وزیر راه و توسعه شهری پس از آن به تضاد این پروژه با هفتمین سال از برنامه توسعه جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: “وزارت راه و توسعه شهری مطابق با ماده 2 از بند 2 متناقض است. سیاست های برنامه هفتم توسط رهبر ارشد مطلع می شود.

برخلاف سیاست های کلی سیستم اداری که توسط رهبر ارشد ابلاغ شده است

یوسفناجاد اظهار داشت که وزارت راه و توسعه شهری “با سیاست های کلی سیستم اداری رهبر عالی” مغایرت دارد “: این عمل بر خلاف بند 1. 2 از سیاست اداری عمومی چابکی تناسب و عقلانیت سازمان. بشر

بر خلاف داخلی مجمع مشاوره اسلامی.

یوسفناجاد همچنان می گوید که وزارت راه ها و توسعه شهری حتی با اساسنامه داخلی مجمع مشاوره اسلامی متناقض است. از آنجا که برنامه فعلی با ماده 4 قانون اساسی متناقض است ماجلیس مطابق با ماده 5 آیین نامه Majlis قادر به مراجعه به کمیسیون یا بررسی دادگاه آزاد مجمع مشورتی اسلامی نیست.

معاون وزیر امور حقوقی پارلمان و استان های وزیر جاده ها و توسعه شهری در ادامه خاطرنشان کرد: وزارت راه ها و توسعه شهری به دنبال مقابله با نگرانی های نمایندگان محترم است. اما برنامه جدایی شامل هزینه های مادی و معنوی و بر خلاف سیاست های عمومی است.

یوسفناجاد گفت: “نمایندگان محترم در زمینه نمایندگی و خواسته های مشتریان مورد استفاده مجدد در زمینه انتخابات موضوع جدایی وزارت جاده ها و توسعه شهری به وزارت جاده ها حمل و نقل و توسعه شهری است که پرورش یافته و پرورش یافته است و احترام

وزارت جاده ها و توسعه شهری جدایی در ستاد استانی را دنبال می کند

وی افزود: “این سؤال همیشه در وزارت جاده ها و توسعه شهری است و وزارتخانه به دنبال انجام جدایی در دفتر مرکزی استانی با تحقیقات و تحقیقات مختلف و تخصیص جاده های اصلی به اداره کل جاده ها و جاده ها است. حمل و نقل وزارت راه و توسعه شهری در معرض برخی از ملاحظات اداری کشور است که تاکنون از آن جلوگیری کرده است در تحقق خواسته های خود که نمایندگان محترم به دنبال اجرای آن هستند.

معاون وزیر جاده ها و توسعه شهری که سابقه سه عضویت در Majlis دارد گفت: حداقل تخمین هزینه زبانه ها پانل ها و موارد مشابه را تصور کنید که با هزینه بالای املاک و مستغلات مانند قرار می گیرند ساختمانهای اداری.

یوسفناجاد افزود: “نه تنها جدایی وزارت راه ها و توسعه شهری در تضاد با قانون اساسی جمهوری اسلامی بلکه با اصول قدرت رئیس جمهور مقررات و روحیه قالب هفتم جمهوری اسلامی است. برنامه و با برخی موارد

اختلال در اجرای پروژه های حمل و نقل و مسکن با وزارت جاده ها و توسعه شهری در دو سال آینده

Yousefnejad اضافه کرد: در گزارش از مرکز تحقیقات در مجمع مشاوره اسلامی برنامه فعلی صریحاً به روند زمان و زمان پرداخته می شود از یک سو بدون شک تلاش در اجرای پروژه های توسعه و زیرساخت های حمل و نقل و مسکن دخالت می کند در طی یک دوره زمانی

معاون وزیر قانونگذاری پارلمان و استان های وزارت جاده ها و توسعه شهری در پایان خاطرنشان كرد: “ما قصد داریم تعامل را به صورت برخورد مشترک با مجمع افتخاری و كمسیون ویژه در مورد راه تحقق اراده ایجاد كنیم. از افراد افتخاری و تحقق افراد مفتخر.

دکمه بازگشت به بالا