اقتصادی

معرفی مشـــاور سئو حرفه‌ای و کار درست

اگر کسی دارای سایت و فروشگاه اینترنتی و کسب و کار اینترنتی دارد از اهمیت سئو برای سایت خود و کسب کار خود آگاه می باشد.

بسیاری از کسب و کارهای اینترنتی به دلیل ناآگاهی و نداشتن مشاور سئو کار خود را از دست میدهند وبا شکست مواجه میشوند.پس بهترین روش برای افزایش بازدید از سایت و کار اینترنتی خود داشتن مشاورسئو می باشد.

مشاور سئو اطلاعات زیادی در مورد سایت و افزایش سئو به مشتری میدهد اعم از انتخاب مسیر درست بر اساس بودجه مشتری و بررسی کردن سایت هایی با محتوای یکسان شما و رقبا برای شما و حتی بررسی محتوا و محصولات شما و رعایت برندسازی برای سایت با اصول جستجو برند شما در گوگل را مورد بررسی قرار میدهد.

یک مشاور سئو باید شناخت کافی از سیستم های مدیریت محتوا که شامل وردپرس ، دروپال، جوملا وابزار های مدیریت سئو را داشته باشد.

مشاوره سئو

وتضمین بدست آوردن جایگاه ویژه در جستجوی گوگل ، افزایش بازدید و کاهش خروج مشتری از سایت را بدهد.

بررسی کردن دلایل موفقیت و حتی تکنیک های سئو سایت رقبا یکی از مهم ترین اقدامات یک مشاور سئو می باشد.

پیدا کردن کلمات کلیدی و هدف گذاری آنها برای جلب توجه کاربران در سایت را هم مورد بررسی قرار میدهد.

 

ریپورتاژ آگهی چیست؟

زمانی که برای محصول یا سایت خود تبلیغی در نظر بگیرید و آن را به وسیله یک متن دارای لینک در سایت های خبری منتشرکرده باشید و برای همیشه آنرا تبلیغ کنید و مشتریان زیادی را از این روش جذب کنید شما ریوتاژآگهی یا ریپورتاژ را انجام داده اید که باعث افزایش سئو سایت و حتی فروش محصول خود از این روش میشوید.

 

نقش ریپورتاژ در افزایش سئو

برای افزایش سئو به وسیله ریپورتاژ باید تبلیغ خود را در سایت های معروف و سایت های خبری وحتی مجلات معروف به اشتراک بگذارید تا سئو افزایش یابد.

ساختار کلی برای ریورتاژ آگهی

ساختار کلی برای یک ریپورتاژ باید دارای یک عنوان مناسب بین 130 تا 170 کلمه باشد و از کلمات کلیدی باید در عنوان استفاده شود و متن اصلی نیز باید مقدمه از مهمترین اطلاعات متن اصلی را در برگرفته باشد و بعد به سراغ متن اصلی بروید.

و بهتر است موقعیت مکانی و حتی تاریخ دقیق را نیز در اول متن درج کنید تا بتوانید اعتماد بیشتری را برای کاربر داشته باشید. در متن اصلی بهتر است متن کوتاه و نکات مهم اعم از اهداف باشد و استفاده از کلمات کلیدی نیز بسیار کمک میکند  و در آخر لینک و حتی برای تاکید بر آدرس موقعیت مکانی را ذکر کنید.

 

قوانین نوشتن ریپورتاژ آگهی

یکی از مهمترین قوانین کپی نکردن می باشد به هیچ عنوان نباید تبلیغ و متن ریپورتاژ خود را از رقبا و تبلیغ دیگران کپی کنید . گوگل موتور جستجوی دقیقی می باشد به خصوص وقتی صحبت از کپی باشد و با استفاده از ربات های خود فورا مورد کپی را بررسی میکند و این کارموجب میشود که سئوخود را پایین بیاورید و به راحتی از رقبا خود عقب بمانید پس تمام تلاش بر این باشد که متن و محتوا و حتی تبلیغ شما مختص به خودتان باشد نه کپی از سایت های مختلف و این کار باعث میشود مشتری به شما اعتماد بیشتری داشته باشد.

و موضوع دیگر محتوای خاص می باشد که شمارا از رقبا و محصولات مشابه در زمینه کاری خود متمایز کند و استفاده از کلمات اغوا کننده برای جذب مفید می باشد در صورتی که شما صداقت کامل را داشته باشید و از زیاده روی جلوگیری کنید. و برای شروع میتوانید متن خود را با انرژی مثبت شروع کنید و نباید متن ریپورتاژ شما طولانی باشد به صورت یک مقاله این عمر سبب میشود مشتری شما را صرفا اطلاعات بیشتر بررسی کند و نتیجه ای  که میخواهید را نمیگیرید.

 

نکات مهم درتولید ریپورتاژ

متن شما بهتر است کوتاه باشد و کاربر را خسته نکند و هر قسمت برای کاربر مفید باشد.

متن بهتر است کمی به سمت خبری شدن پیش برود و صرفا یک تبلیغ ساده نباشد تا خوانند اشتیاق بیشتری برای خواندن بگیرد و در آخر وارد سایت شما شود.

و آگهی خود را بهتر است در سایت های معتبر خبری وحتی مرتبط با موضوع تبلیغ شما و پربازدید و با سئو بیشتر قرار دهید تا نتیجه بهتری بگیرید.

 

اهمیت تولید محتوا در ریپورتاژ

هرچه متن و محتوای شما بهتر و مفید در بدون کپی و خاص خودتان باشد و با در نظر گرفتن اصول نوشته شده باشد باعث تاثیر زیاد بر مخاطب میشود و علاوه بر آن کاربران دیگر از آگهی شما استفاده میکنند و آن را در سایت خود متنشر میکنند که این موضوع برای رشد شما به شدت مفید است.

و تصویر متناسب با متن میتواند بسیار محتوای شما را جذاب کند و حتی گاهی اوقات یک تصویر خوب و جذاب خود به تنهایی یک تبلیغ به حساب میرود.

 

چگونه ریپوتاژ تاثیر بیشتری میگذارد؟

متن ریپورتاژ نباید آنقدر طولانی باشد که کاربر خسته شود و نباید آنقدر کوتاه که اعتماد را از مشتری بگیرد و اصل موضوع را نشود بیان کرد اعتدال در متن بهترین کار می باشد.

جزییات را به صورت خبری بیان کنید و به صورتی که مهمترین ها را ذکر کنید نه تمام جزییات تا کاربر برای اطلاعات بیشتر به سایت شما مراجعه کند.

استفاده از کلمات ساده بهتر از کلمات دشوار و پیچیده است تا بتوانید ارتباط بهتری با مشتری بگیرید.

متن را به صورت خبری و حتی مصاحبه بنویسید تا مشتری ترقیب شود برای مراجعه و بررسی سایتتان.

همانطور که در بالا گفتیم تیتر اصلی نیز بسیار مهم است باید جذاب و مفید باشد.

در متن باید ویژگی ها و نکات مهم را از محصول و سایت و … خود را بدهید تا کاربر کنجکاو شود.

استفاده از تصویر و حتی فیلم مفید و جذاب نیز بسیار باعث تاثیر بیشتر می شود.

و استفاده از کلمات کلیدی مفید نیز کمک بسیاری میکند. بطور مثال برای یک شرکت مهندسی نرم افزار کلماتی نظیر مهندسی نرم افزار ، شرکت مهندسی، وب سایت ، برنامه نویسی وب، مهندسی کامپیوتر و … کلمات کلیدی مفیدی می باشند.

استقاده از لینک های مفید و مربوط به موضوع در متن ریپورتاژ.

و نکته بسیار مهم تعداد بک لینک ها میباشد که نباید از 4 تا بیشتر باشد. بک لینک خود به معنی دریافت لینک ازسایت های اینترنتی برای استفاده در سایت خودمان می باشد.

و بهتر است متن ریپورتاژ آگهی بین 600 تا 2000 کلمه باشد.

و لینک هایی که استفاده میکنید به صورت فالو باشد.

و در آخر یکی از مهمترین نکات که در بالا در مورد آن مفصل توضیح دادیم کپی نکردن میباشد در هیچ صورتی نباید اجازه کپی کردن برای محتوا خود را بدهید.

 

قیمت ریپورتاژ

در برخی موارد شما میتوانید به صورت رایگان از زیپورتاژ آگهی استفاده کنید. و در مواقع خاصی ممکن است سایتی با قوانین خاصی به صورت رایگان این کار را انجام دهد به طور مثال در جشنواره ها و عید ها ممکن است این کار صورزت بگیرد.و گاهی ممکن است برای آن مجبور به پرداخت هزینه باشید که در سایت های مختلف متفاوت می باشد که این تفاوت به شرح زیر می باشد:

میزان اعتبار یک سایت که نشنان می دهد بعضی از سایت ها مشهور هستند و قطعا هزینه بیشتری را برای ریپورتاژ آگهی در سایت خود دارند .

اسپم اکسورابزاری است که به وسیله آن فعالیت های لینکی یک سایت را مورد بررسی قرار میدهد و این عدد هرچه کمتر باشد قیمت آن سایت نیز بیشتر است.

رتبه الکسا به منظور میزان ترافیک سایت می باشد هرچه رتبه الکسا سایت پایین باشد بازدید آن بیشتر خواهد بود و در نتیجه قیمت آن هم برای ریپورتاژ نیز بیشتر خواهد بود نسبت به سایت هایی با الکسای بالا و بازدید کم .

منبع: استونی بروک

دکمه بازگشت به بالا