اقتصادی

مرد ۲۰۰ میلیارد دلاری! – یومیر

ثروتمندترین فرد جهان اکنون بیش از 200 میلیارد دلار ثروت دارد.

کار رکوردشکنی ایلان ماسک ادامه دارد و او اکنون با 209 میلیارد دلار بیش از بقیه از جمله جف بزوس در فهرست ثروتمندترین افراد جهان قرار دارد. فقط در 10 ژانویه ، ثروت او 14 میلیارد دلار افزایش یافت. وی در ابتدای سال 2020 تنها 27 میلیارد دلار ثروت داشت و پنجمین نفر در این رده بندی بود.

اکنون ارزش تسلا برای هر دلار 816 دلار است. سهم ، که ارزش بازار شرکت را به تقریباً می رساند. 800 میلیارد دلار

از زمان عرضه عمومی تسلا در سال 2010 ، ارزش هر سهم در این خودروساز بیش از 140 برابر (14000٪) افزایش یافته است. از ابتدای سال جاری ، ارزش سهام گروه تسلا نیز تقریباً افزایش یافته است. 580٪ پیش بینی می شود علی رغم شیوع کرونا و کاهش تقاضای جهانی ، سودآوری این شرکت مثبت باشد. در اوایل اول ژوئیه ، تسلا با پیشی گرفتن از تویوتا ، به ارزشمندترین مارک خودروی جهان تبدیل شد و اکنون بسیاری از کسانی که سهام این شرکت را در اولین عرضه اولیه آن خریداری کرده اند ، میلیونر شده اند.

علاوه بر تسلا ، به لطف ارزش سهام SpaceX ، در ماه های اخیر رشد چشمگیری داشته است. ایلان ماسک طی سال گذشته بیش از 180 میلیارد دلار ثروت کسب کرده است.

دفتر مرکزی گروه خودرو تسلا در کالیفرنیا قرار دارد و در درجه اول در زمینه تولید اتومبیل و وسایل نقلیه الکتریکی فعال است که در ژوئیه سال 2003 تأسیس شد. به گفته بلومبرگ ، جف بزوس ، مدیر عامل فروشگاه آنلاین آمازون ، با بیش از 184 نفر دومین فرد ثروتمند در ایالات متحده و جهان است. پس از بیل گیتس ، برنارد آرنو ، مارک زاکربرگ و استیو بالمر در مکان های دوم تا پنجم ثروتمندترین ها قرار دارند. مردم دنیا سر جایشان هستند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا