محمد حاتمی بعد از ۲۳ سال دوباره «حافظ» شد

محمد حاتمی که به تازگی نمایش «لسان الغیب» را در حافظیه شیراز روی صحنه برده است استقبال مخاطبان از این نمایش را رضایت بخش دانست.

محمد حاتمی ماند

این بازیگر و کارگردان تئاتر 23 سال پیش در این ایام که بزرگداشت حافظ است با نمایش «رند خلوت نشین» به کارگردانی پری صبری روی صحنه رفت و در حافظیه نقش حافظ را بازی کرد.

اکنون پس از این مدت بار دیگر این نمایش را با تغییرات و بازنگری در حافظیه اجرا کرده است.

حاتمی درباره اجرای این نمایش به یومیر گفت: نمایش «لسان الغیب» بازتولید «رند خلوت نشین» است که البته متن و اجرای آن را اصلاح کرده ایم. 23 سال پیش در این نمایش به کارگردانی خانم صابری نقش حافظ را بازی کردم و اکنون آن را خودم کارگردانی کرده ام و البته نقش حافظ را هم بازی می کنم.

وی درباره استقبال مخاطبان شیرازی از اجرای این نمایش گفت: خوشبختانه استقبال بسیار خوب بود و تمامی بلیت های نمایش فروخته شد.

حاتمی اضافه کرد: به مناسبت هفته بزرگداشت حافظ قرار بود 10 شب اجرا داشته باشیم اما با توجه به اتفاقاتی که افتاد و تعطیلی تئاتر اجرای ما در 4 روز اجرا شد اما هر روز دو اجرا داشتیم. .

این کارگردان که شامگاه ۲۵ مهرماه نمایش خود را به پایان رساند درباره امکان اجرای این نمایش در شهرهای دیگر توضیح داد: تصمیم داریم این نمایش را در استان های دیگر اجرا کنیم. صحبت هایی برای اجرای این نمایش در چند استان انجام شده و به محض تایید آن را اعلام خواهیم کرد.

نمایش «زبان غیب» به همت انجمن آثار فرهنگی و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در حافظه شیراز اجرا شد.

نمایش «لسان الغیب» با نگاهی به نمایش «رند خلوت نشین» نوشته پری صابری پس از 23 سال با بازنویسی محمود شلاوی و اردشیر صالح پور اجرا شد.

بازیگران این نمایش عبارتند از: طراح و کارگردان محمد حاتمی مدیر پروژه حسن جودکی کپی رایتینگ: محمود شلاوی و مشاور ارشد نویسندگی اردشیر صالح پور بازیگران: محمد حاتمی سیروس اسنقی ابوالفضل همور آناهید ادبی احسان عباسی امید امیر شکیلا. سماواتی آذین عیوضی و مرجان رهنما آهنگساز: حامد ابراهیمی خواننده: حمید ترکاشوند.

نمایش «لسان الغیب» تا 25 مهرماه هر شب در ساعت 13 اجرا می شد 20:00 و 22:00 در منطقه حافظه شیراز.

انتهای پیام

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا