اقتصادی

مأموریت رئیس‌جمهور به وزارتخانه‌های کشور و دفاع برای مقابله با آتش‌سوزی

رئیس جمهور تأکید کرد: استانهایی که دارای پوشش جنگلی و منطقه ای هستند که احتمالاً با ورود تابستان ، با هماهنگی ستاد بحران کشور ، روشن خواهند شد ، اقدامات و مقدمات لازم را برای جلوگیری از آتش سوزی اتخاذ می کنند و در صورت لزوم از همه توانایی های جنگی و امدادی استفاده می کنند. از برخورد و احتمالات احتمالی آتش سوزی اطمینان حاصل کنید.

روز چهارشنبه در مصاحبه با عبدالرضا رحمانی فضلی ، وزیر کشور ، از حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی از آخرین اخبار و وضعیت آتش سوزی در مناطق جنگلی سقوط مطلع شد و خاطرنشان کرد: احتمالاً موارد مشابه در هوای تابستانی کشور رخ می دهد. وی به وزیر کشور دستور داد كه به فرمانداران استان برای پوشش جنگلی و منطقه مشابه دستور دهد تا ارزیابی های دقیق كارشناسی را انجام دهند تا از عود آتش سوزی های وحشی در جنگل ها و مراتع آنها جلوگیری شود.

وی همچنین وزیر امور داخله را با همکاری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح جهت تهیه کلیه قابلیت های موجود برای جلوگیری از آتش سوزی جنگل ها در جنگل ها و مراتع کشور و همچنین مقابله با آتش سوزی های احتمالی هدایت کرد.

در بخش دیگری از این گفتگو ، رئیس جمهور با توجه به اقدامات دولت در اجرای شعار جهش تولید ، به وزیر کشور دستور داد كه لیستی از پروژه های نیمه تمام ، منطقه ای و ملی را كه برای شروع عملیات یا آماده بهره برداری آماده بودند ، تهیه كند. حاضر.

روحانی با استناد به گزارش وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از افزایش جمعیت و مسافرت در این روزها و برخی نگرانی از افزایش بیماری قلبی عروق کرونا ویروس در استانهای مسافربری ، روحانی از وزیر کشور خواست تا فرمانداران این استان ها را مطلع کند. دستورالعمل های بهداشتی را به طور دقیق و مؤثر رعایت و نظارت کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا