لزوم بازسازی و نوسازی برخی از خطوط تولید تجهیزات پزشکی

لزوم بازسازی و نوسازی برخی از خطوط تولید تجهیزات پزشکی

رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات پزشکی ایران با بیان اینکه خطوط تولید برخی از تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی نیاز به نوسازی دارد درخواست کرد برای این منظور از ارز ترجیحی استفاده شود.

به گزارش یومیر دکتر جلیل سعیدلو در نمایشگاه تجهیزات پزشکی دندانپزشکی دارویی و آزمایشگاهی ایران مد ایران مد را فرصتی برای ارائه محصولات وارداتی و تولیدی در کنار یکدیگر و مقایسه با یکدیگر دانست که بر این نیاز تاکید دارد. وی بر حفظ سرمایه ملی در زمینه تولید و تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی تاکید کرد.

وی در ادامه بر ضرورت رفع چالش ها و مشکلات تولیدکنندگان داخلی تاکید کرد و گفت: باید به خواسته های شرکت های تولید کننده و عرضه کننده تجهیزات پزشکی توجه شود تا به جایگاه واقعی خود در منطقه و خاورمیانه برسند. . برای این منظور باید در سیاست ها تجدید نظر شود و اولویت تولید نه تنها در کلام بلکه در عمل بیان شود.

دکتر سعیدلو از قطع برق واحدهای تولیدی در تابستان و قطع گاز در زمستان انتقاد کرد. زنجیره ای برای این مشکل باید چاره ای اندیشید و شرایط لازم را فراهم کرد. زیرا بهداشت و درمان مستمر است و حمایت از بهداشت و درمان نیز باید مستمر باشد.

به گزارش وبدا رئیس هیئت مدیره انجمن سازندگان تجهیزات پزشکی ایران با تاکید بر لزوم بازسازی و نوسازی خطوط تولید گفت: برای تولید تجهیزات پزشکی باکیفیت باید خطوط تولید به روز شود پیشنهاد می کنم که این خطوط تولید به روز شوند. ارز ترجیحی در این زمینه استفاده شود

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا