قابلیت درآمدزایی همگانی در سایت سرشناسی که سال هاست در ایران فیلتر است!

حرکت یوتیوب برای ارائه خدمات اشتراک برای مشاهده ویدیوهای آموزشی ممکن است چالش هایی را برای برخی از پلتفرم هایی که به طور خاص برای این منظور توسعه یافته اند ایجاد کند.

یوتیوب در حال حاضر یک مقصد کلیدی برای افرادی است که به دنبال یادگیری یک مهارت خاص یا کسب اطلاعات بیشتر در مورد یک موضوع هستند. این پلتفرم ویژگی‌های آموزشی بیشتری را به مجموعه خدمات خود اضافه می‌کند، از جمله ایجاد راهی برای سازندگان محتوا برای ارائه دوره‌های ویدیویی ساختاریافته و دریافت پول برای آنها. بنابراین، سازندگان نیازی ندارند طرفداران خود را به وب سایت ها یا برنامه های دیگر هدایت کنند. جایی که چنین خدماتی را ارائه می دهند.

به گفته Engget، دوره های ویدیویی پولی یوتیوب به عنوان یک “کسب و کار یادگیری عمیق و ساختاریافته” در نظر گرفته می شود. پدیدآورندگان می‌توانند برای ارائه دوره‌های خود هزینه دریافت کنند یا آنها را به صورت رایگان منتشر کنند. ویدئوهایی که بخشی از یک دوره پولی هستند بدون تبلیغات نمایش داده می شوند و می توانند در پس زمینه پخش شوند. این ویژگی جدید تنها سال آینده به صورت آزمایشی در ایالات متحده و کره جنوبی در دسترس خواهد بود. یوتیوب قصد دارد این ویژگی را پس از دوره آزمایشی در کشورهای دیگر نیز ارائه دهد.

روشی جدید برای کسب درآمد در YouTube بیاموزید، کسب درآمد کنید

یوتیوب برای بهبود محتوای آموزشی در پلتفرم خود و احتمالاً کمک به افرادی که در یک دوره شرکت می کنند، قابلیتی به نام Quizzer معرفی می کند. سازندگان محتوا می توانند آزمونی را به برگه انجمن کانال خود اضافه کنند. جایی که می توان در مورد محتوای فیلم های آموزشی سوالاتی پرسید که بینندگان می توانند به آنها پاسخ دهند. نسخه آزمایشی این ویژگی در ماه های آینده در دسترس خواهد بود و تمامی تولیدکنندگان محتوا که به بخش انجمن دسترسی دارند، می توانند از آن استفاده کنند.

علاوه بر این، یوتیوب یک پخش کننده تعبیه شده جدید برای برنامه های آموزشی معرفی کرد. این شرکت می‌گوید Player for Education حواس‌پرتی‌های احتمالی از جمله تبلیغات، توصیه‌ها و لینک‌های خارجی را حذف می‌کند. پلتفرم ویدیویی همچنین اعلام کرد که پخش کننده مورد استفاده در سرویس Google’s Classroom را بهبود می بخشد تا تجربه ای حتی بهتر از YouTube ارائه دهد. برخی از شرکت های فعال در زمینه الکترونیک در ایالات متحده مانند دانشگاه پوردو، EDpuzzle و Purdue Global از این پخش کننده جدید استفاده خواهند کرد.

227227

دکمه بازگشت به بالا