عملیات وعده صادق۲ پس از یک دوره خویشتن داری جمهوری اسلامی انجام شد

عملیات وعده صادق۲ پس از یک دوره خویشتن داری جمهوری اسلامی انجام شد

به گزارش خبرگزاری یومیر در استان چهارمحال و بختیاری متن این سخنرانی قبل از دستور مصطفی حیدری رئیس شورای اسلامی شهرکرد در سیصدمین جلسه علنی شورای اسلامی شهرکرد: به شرح زیر است:

ابتدا اقدام غرور آفرین سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران برای عملیات صادق 2 که در شب سه شنبه 19 مهرماه اعلام شد بر اساس این بیانیه: پس از یک دوره خویشتن داری در برابر نقض حاکمیت. جمهوری اسلامی ایران در ترور مجاهد اسماعیل هنیه رژیم صهیونیستی و حق دفاع مشروع این کشور در برابر منشور ملل متحد و تشدید شرارت این رژیم با حمایت آمریکا در کشتار مردم لبنان و غزه و شهادت مجاهد کبیر رهبر محور مقاومت و دبیر کل سرافراز حزب الله سید حسن نصرالله و شهادت سردار رشید و مشاور عالی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی. در لبنان سرلشکر پاسدار سید عباس نیلفروشان نیروی هوافضای سپاه با نمایش بخشی از توان موشکی و شلیک موشک های بالستیک اهداف مهم نظامی و امنیتی در سرزمین های اشغالی و در ایام سوگواری ملت آزادیخواه را هدف قرار داد. از دست دادن شهدای مقاومت در عین حال منتظر انتقامی سخت و وحشیانه بودند. رژيم منفور و به تعبير مقام معظم رهبري رژيم گرگ نما و هار آمريكا بدون ترديد و عجله جواب داد.
از این رو بار دیگر ضمن ادای احترام به روح پیروزمند همه شهدای مقاومت برای تمامی پاسداران و سربازان غیور ایران اسلامی که جان خود را برای پاسداری از مرزها عزت و سربلندی کشورمان تحت الحمایه نثار می کنند آرزومندیم. خداوند متعال و به رهبری مدبرانه و حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی. سلامتی و موفقیت داریم.

22 تیرماه نیز به عنوان آغاز هفته نیروی انتظامی نامگذاری شده است تا فرصتی باشد برای قدردانی از همه روسای افسران و کارکنان نیروی انتظامی که در ایجاد نظم امنیت و دفاع از ارزش ها و مرزهای کشور اسلامی تلاش و کوشش می کنند. این روز را به همه شهدای نیروی انتظامی یادآوری می کنیم این روز را به تمامی فرماندهان کارکنان و کارکنان نیروی انتظامی کشور به ویژه فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری تبریک و تهنیت عرض می نماییم. هر کدام از این عزیزان سلامت باشید و موفق باشید.

24 مهرماه نیز به عنوان روز روستا و عشایر نامگذاری شده است و این روز نیز برای همه روستائیان و عشایر عزیزمان است که با وجود نداشتن امکانات کافی مانند سایر مردم گاهی بیشترین خدمات را در ارائه محصولات استراتژیک مورد نیاز جامعه ارائه می دهند. تبریک و تهنیت عرض می نماییم و همچنین خواستار توجه بیشتر همه مسئولین ذیربط هستیم که در رفع مشکلات و نیازهای مردم این کشور مسئولیت دارند هر چند الحمدالله بعد از انقلاب اسلامی در امر توسعه دستاوردهای خوبی حاصل شده است. خدمات در . در سطح روستا اما همچنان روستائیان و عشایری هستند که در وضعیت نامساعدی قرار دارند. آنها زندگی می کنند که نیاز به مراقبت دارد.

اعضای شورای اسلامی شهرکرد شبانه روز در تلاش برای رفع مشکلات شهروندان هستند و در سال های اخیر یکی از سیاست های مدیریت شهری توزیع عادلانه خدمات بین مناطق با اجرای پروژه های عمرانی بوده است. به آغوش مردم باز خواهد گشت و امیدوارم با همدلی همراهی مشارکت و رفاقت شهروندان قدرشناس و فهیم شهرکرد شاهد شهری زیبا توسعه یافته و رضایت بخش باشیم.

در دولت های گذشته شاهد توسعه برخی محله ها بودیم اما سایر نقاط شهر بدون این خدمات و توسعه رها شده است. در برخی مناطق شهری به ویژه مناطق کم برخوردار شهرکرد جنوبی باید تلاش کنیم تا به آنها خدمات ارائه کنیم. شهرکرد روز به روز توسعه و گسترش می یابد بنابراین لازم است برای نجات جان شهروندان و کاهش بار ترافیکی شهر طرح های ترافیکی به سمت سیستم های مدرن سوق داده شود.

دکمه بازگشت به بالا