ظریف: جیغ زدن شجاعت نمی خواهد، توافق شجاعت می خواهد

ظریف: جیغ زدن شجاعت نمی‌خواهد، توافق شجاعت می‌خواهد

رئیس جمهور محمد جواد زاریف که تأکید می کند که اساس اجماع منافع جمعیت است گفت: “فریادها شجاعت نمی خواهند بلکه شجاعت اجماع را می خواهند و به منافع ملی فکر می کنند و مشکلات مردم را حل می کنند.”

به گفته یومیر معاون رئیس جمهور استراتژیک تأکید کرد که اساس اجماع منافع مردم است که می گویند فریادها شجاعت نمی خواهند بلکه شجاعت اجماع و فکر کردن به منافع ملی و حل مشکلات مردم را می خواهند.

در پاسخ به ایرنا محمد جواد زاریف بر اجماع بین رهبران قدرت و مجموعه حاکمیت برای حل مشکلات مردم و غلبه بر بحران های امروز در کشور تأکید کرد: اساس اجماع منافع ملی و منافع مردم است همه ما باید اعتراف کنیم که همه ما اعتراف می کنیم که همه ما اعتراف کنیم که همه ما اعتراف می کنیم که همه ما اعتراف می کنیم که همه ما اعتراف می کنیم که همه ما اعتراف می کنیم که همه ما اعتراف می کنیم که همه آنها اعتراف می کنیم که همه ما این است که ما را بپذیریم ما برای منافع ملی به دنبال کف و فلوت و تشویق نیستیم معمولاً شخصی و مزیت مردم نمی توان خلاصه کرد و باید بین این دو انتخاب کنیم.

معاون رئیس جمهور رئیس جمهور استراتژیک گفت: “در اقدامات و تلاش های ما ما اساساً باید منافع جمعیت را داشته باشیم و اینکه آیا کارهایی که انجام می دهیم به نفع مردم است و مشکلات جامعه را حل می کنیم.”

وی افزود: توهین هایی که ما در حل بحران ها و مشکلات مردم هستیم و ایجاد اجماع و پایان دادن به اختلافات مانند حباب روی آب و رفتن است اما آنچه به نفع مردم است ماندگار است. “

زاریف تأکید کرد که سود شخصی با منافع ملی جمع نمی شود و می گوید: ضرورت تحقق منافع ملی این است که شجاعت در معرض خطر باشد به این معنی که شما با شجاعت برای ریسک و شجاعت موافق نیستید.

وی ادامه داد: برای پذیرش حل مشکلات و غلبه بر بحران نیاز به شجاعت دارد نمی خواهد فریاد بزند فریاد زدن یک لارنکس قوی من را می خواهد. در تظاهرات قبل از انقلاب در ایالات متحده هر بار که من بلندگو نبودم سخنگوی خواهم بود زیرا معضل من از هر متخلف بلندتر بود و گفت به خانه بروید (به خانه بروید).

در پایان معاون رئیس جمهور استراتژیک استراتژیک: همه ما می توانیم فریاد بزنیم فریاد بزنیم شجاعت تمایل به شجاعت به منافع ملی و منافع مردم فکر کنیم.

*بازتولید سایر محتوای رسانه ای در ISNA تأیید محتوای آن نیست و فقط برای توجه مخاطب است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا