عمومیکسب و کار ایرانی

طول عمر سایبان برقی بعد از تعمیر چقدر است؟

یکی از سوالات رایج در زمان خرید و نصب سایبان برقی این است که چقدر عمر میکند. یا تا چه زمانی قابل استفاده است و خراب نمیشود. اگر در نگهداری سایبان دقت لازم را به خرج دهید تا سالها برایتان کار میکند. بهتر است در زمانهایی که نیازی به آن ندارید سایبان برقی را ببندید. مثلا در زمان سفر یا در شب بهتر است سایبان بسته باشد. به این ترتیب دیرتر خراب میشود و نیاز به تعمیر پیدا میکند.

چگونه سایبان را تمیز کنیم؟

یکی از مواردی که رعایت آن طول عمر را افزایش میدهد، تمیز کردن آن است. بهتر است هراز چندگاهی اقدام به تمیز کردن سایبان با مواد شوینده مناسب و حوله بنمایید. مراقب باشید از وسایل تیز و برنده استفاده نکنید تا چادر سایبان سوراخ یا پاره نشود. نشستن خاک روی سایبان میتواند در بلند مدت آسیب رسان باشد.

How long is the life of the electric awning after repair?

آیا سایبان در برابر باد و طوفان مقاوم است؟

خرید و نصب سایبان برقی بیشتر برای ایجاد سایه و جلوگیری از ریزش قطرات باران طراحی شده. بهتر است در زمان طوفان های شدید آنرا جمع کنید. سایبان در زمان وزش طوفان ممکن است در قسمت سازه آسیب ببیند. برای امکان نصب سنسور باد وجود دارد تا در زمان اضطرار خود به خود بسته شود. در این صورت جای نگرانی برایتان نخواهد بود.

عمر پارچه سایبان چقدر است؟

برای سایبان انواع مختلفی از پازچه را میتوان استفاده کرد. اما پارچه اکریلیک جنس بهتری دارد و در برابر نور خورشید مثاوم است. همچنین سایش و رنگ پریدگی پیدا نمیکند. عمر پارچه بین ده تا پانزده سال است. بهتر است بعد از این مدت آنرا تعویض نمایید.

در صورتی که از سایبان استفاده نکنیم چه اتفاقی میافتد؟

در زمانهایی که از سایبان استفاده نمیکنید، سایبان داخل محفظه میماند. اگر در معرض باد و باران و نور خورشید قرار نگیرد مشکل خاصی برای به وجود نمی آید. در این صورت نگرانی برای استفاده نکردن از آن وجود نخواهد داشت.

آیا امکان چاپ طرح دلخواه روی سایبان وجود دارد؟

جواب به این سوال مثبت است. بله برای سایبان امکان چاپ طرح دلخواه روی چادر وجود دارد. چادر سایبان برقی از تنوع زیادی در رنگ و طرح برخوردار است و میتوانید مناسب با محل کار و منزل خود آنرا انتخاب نمایید. نصب و  چاپ روی آن به ویژه برای و رستورانها و کافه ها جنبه تبیلغات دارد. با کمترین هزینه میتوانید نام و برند خود را روی سایبان داشته باشید.

هزنیه خرید سایبان برقی چقدر است؟

هزینه خرید و نصب سایبان برقی به موارد زیادی بستگی دارد. از سازه مورد استفاده تا جنس چادر و طرح سایبان میتواند روی هزنیه تاثیر گذار باشد. بهتر است پیش از تصمیم گیری با شرکت سازنده مشورت کنید تا بهترین مبلغ را برای ساخت و خرید بپردازید.

مزایای سایبان برقی:

امروزه به دلیل اینکه تجمع در مناطق شهری بسیار زیاد شده است همگان به فکر استفاده از تمامی فضای موجود از جمله فضای خارجی منازل و یا اماکن خود مانند بالکن ها، محوطه سقف ها و … با استفاده از سایبان برقی هستند.

برای دوری از فضای آپارتمان نشینی ایده استفاده از سایبان برقی به همراه آب نماها در پاسیو ها، بالکن ها و… فضای دلپذیری را در محیط بی روح آپارتمان فراهم می کند. همچنین در فضاهای باز رستوران ها و کافی شاپ ها و مغازه ها استفاده از سایبان برقی به همراه استفاده از گل و گیاه و … فضای موردنظر را برای مشتریان هر چه بیشتر دلپذیر می کند.

ترکیب سایبان برقی جمع شونده در بالکن منازل مسکونی به همراه محدود کردن این فضا ها با هم ها، فضای بالکن یا تراس را به فضای پوشش دار تبدیل می کند که قابل استفاده در تمام فصول می باشد. سایبان برقی از لحاظ بحث سازه ایی جزء سازه پارچه ای و سبک محسوب می شوند و به همین دلیل بحث مشکل شهرداری و یا پایان کار را نیز ندارد.استفاده از سایبان برقی ها در مغازه ها جایگزین مناسبی برای پرده های دستی است که مغازه داران در ساعاتی از روز باعث از بین رفتن دید داخل مغازه می گردد.

سایبان مغازه برقی:

فکر کنم تا اینجای مطلب از مزیت های استفاده از سایبان برقی مطلع شده باشید و اینکه حالا میخواهیم برویم سر قضیه ی سایه بان مغازه که ایده ای جالب در اختیارتان قرار بدیم.اول اینکه مغازه هایی که در معرض تابش آفتاب قرار میگیرند و معمولاً برای پوشاندن ویترین مغازه شان از پارچه های کلفت استفاده میکنند که اصلا زیبا نیست و اینکه رهگذر نمیتواند از محصولات شما دیدن کند ، همین موضوع باعث از دست دادن مشتری خواهد شد.

برای اینکه این مشکل حل شود نیاز به یک سایبان مغازه دارید علاوه بر اینکه از تابش آفتاب به ویترین جلوگیری می کند باعث میشود ظاهر مغازه جذابتر شود و مشتریان بیشتری در روز داشته باشید.ایده ای جالب برای سایبان مغازه این است تبلیغات زیباتون را با خلاقیت ذهنیتون روی پارچه ی سایبان به چاپ برسانید چراکه مشتریان خاص خود را به همراه خواهد داشت روز به روز درآمدتان بیشتر می شود

بعضی از مشتریان هستند که میگویند سایه بان برقی فقط در ساعاتی استفاده می شود که آفتاب است وگرنه بقیه ی ساعات بسته می ماند ولی تا حالا به این فکر کردید که سایبان را نیمه باز نگهدارید تا تبلیغاتتون را افراد رهگذری که هنوز از مغازه ی شما دیدن نکرده اند ببینند.

تعویض قطعات تمامی سایبان های برقی در محل مورد نظر

متخصصان تعمیر سایبان مغازه با حضور در محل، به مشکل یابی حرفه ای آفتابگیر برقی اقدام می نمایند. قطعات آسیب دیده را مشخص می کنند و با توجه به میزان آسیب دیدگی به تعمیر و یا تعویض قطعات اقدام می نمایند. در صورت لزوم خدمات کالیبره کردن سنسور ها نیز در محل انجام می گردد. بدین ترتیب مشکل حمل سایبان، به تعمیرگاه برطرف خواهد شد. ضمن اینکه هزینه ای بابت حمل و نقل پرداخت نمی شود و وقت و انرژی مشتریان به هدر نمی رود.

تعمیر سایبان یا تعویض سایبان برقی به صرفه تر است؟

صرف هزینه زیاد برای افراد معمولا ناخوشایند است اما اتفاق بدتر این است که هزینه خرج شده به هدر رود. در بیشتر مواقع نیاز به  به یکباره پدیدار می شود. افراد معمولا برای صرفه جویی در هزینه به تعمیر سایبان مغازه تمایل دارند. این انتخاب معمولا درست و به جا است، اما در مواردی آسیب دیدگی سایبان به حدی زیاد است که تعویض سایبان از تعمیر آن مقرون به صرفه تر است.

اگر به تعمیر سایبان های به شدت آسیب دیده اقدام گردد، سایبان پس از مدت کوتاهی دوباره مشکل پیدا خواهد کرد و نیازمند سرویس مجدد خواهد شد. به طور کلی می توان گفت تشخیص کم هزینه تر بودن تعمیر یا تعویض آفتابگیر فرآیندی تخصصی است. پس نباید در دام فریب جمله های تبلیغاتی مانند: «تعمیر بهتر از خرید است» افتاد.با صرف هزینه ای کم می توانید سایبان های برقی خود را همانند روز اول برقرار کنید.

صرفه جویی در زمان نیز از دیگر مزایای تعمیر سایبان به شمار می آید. در واقع سفارش و جایگزین کردن یک سایبان برقی جدید به زمان بیشتری نیاز دارد. به نوعی می توان گفت سفارش سایبان جدید خیلی وقت گیر تر از تعمیر سایبان است. همچنین با تعمیر سایبان های برقی به راحتی می توان صاحب همان سایبان قبلی اما جدیدتر شد. شما می توانید از متخصصان بخواهید در حین تعمیرات تغییرات دیگری را نیز در سایبان شما ایجاد کنند.

طراحی و تولید انواع سایبان مغازه با ابعاد مختلف

سایبان ها با توجه به اندازه مغازه و شرایط آب و هوایی که در آن نصب می گردند، متفاوت خواهند بود. در نظر گرفتن ابعاد مغازه مانند ارتفاع و عرض مغازه، همچنین عرض پیاده رو، در طراحی مدل سایبان عواملی اساسی هستند.ویژگی دیگر متمایز کننده سایبان ها از یکدیگر، جنس پارچه سایبان است که در تعیین زمان تعمیر سایبان مغازه بسیار تأثیر گذار است.

  1. سایبان های بر پایه پی وی سی (PVC) سبب جذب گرمای خورشید می شوند و مناسب محیط های سرد هستند.
  2. پارچه های اکریلیک (Acrylic) بسیار بادوام هستند و در مقابل وزش باد های شدید مقاوم می باشند.
  3. پارچه های پلوتونیوم (Pu) طول عمر محدودی دارند، در عوض بسیار سبک هستند و امکان رشد کپک بر روی سایبان را به حداقل میزان ممکن کاهش می دهند.

مقاومت بالای سایبان های ساخته شده در دیدگاهان غرب

دیدگاهان غرب برای ساخت سایبان های خود از فریم هایی مقاوم استفاده می کند که با گذشت زمان تغییر شکل نمی دهند وشرکت ما خدمات مختلفی را به مشتریان خود عرضه می کند. یکی از این خدمات ارزنده  به صورت تخصصی و حرفه ای است. این مرکز از متخصصان مجرب و کارآزموده ای جهت این کار بهره می برد. در واقع کارشناسان این گروه نام آشنا سایبان های مغازه را به بهترین شکل تعمیر می کنند. با انتخاب این تیم حرفه ای مطمئن باشید سایبان های خود را درست مثل روز اول تحویل خواهید گرفت.

از دیگر خدماتی که این مرکز به مشتریان خود ارائه می کند، تعویض قطعات سایبان است. در صورتی که قطعات مختلف سایبان های مغازه خراب شده باشند، جای هیچ گونه نگرانی نیست زیرا کارشناسان گروه ما این قطعات را با قطعات اصل و اورجینال تعویض می کنند.در کل با انتخاب این تیم حرفه ای در زمینه تعمیر سایبان برقی و تعویض قطعات آن مشکلی نخواهید داشت.

بیشترین خرابی سایبان های مغازه چیست؟

با گذشت زمان و به دلیل استفاده نادرست ممکن است دچار خرابی شوند. یکی از خرابی های مهم این نوع سایبان ها از کار افتادن موتورهای آن ها است. دلایل مختلفی در بروز این مشکل تأثیر گذار هستند. یکی از دلایل مهم بروز این مشکل استفاده زیاد از سایبان است. همچنین استفاده از موتورهای بی کیفیت و غیر اصل باعث ایجاد این مشکل می شود.

  • از دیگر خرابی های رایج سایبان های مغازه می توان به تغییر شکل پارچه های آن ها اشاره داشت.
  • پارچه سایبان های مغازه بعد از گذشت مدت زمانی و در اثر عوامل جوی مختلف ممکن است تغییر حالت دهند و دچار گودی شوند.
  • تولید صدای نابهنجار در موقع باز و بسته کردن سایبان از دیگر خرابی های سایبان برقی به شمار می آید.
  • بهتر است بدانید شل شدن براکت های سایبان برقی یکی از دلایل مهم بروز این مشکل است.

با محکم کردن اتصالات مربوط به براکت ها، پیچ و مهره ها می توانید این مشکل را بر طرف کنید. برای بر طرف ساختن این مشکلات و تعمیر سایبان برقی مغازه بهتر است از  کمک بگیرید. این متخصصان با دانش به روز خود قادرند مشکلات به وجود آمده را به خوبی مورد بررسی قرار دهند و نسبت به رفع آن ها اقدام کنند.

دکمه بازگشت به بالا