شناسایی۶۲۵۰ زباله گرد طی ۹ ماه اخیر/مقابله با مافیای زباله نیازمند همکاری قوه قضاییه

ضرر ۳۰۰ میلیاردی مافیای زباله به شهروندان تهرانی

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به شناسایی 6250 جمع کننده زباله و 251 مرکز جمع آوری زباله غیرمجاز گفت: برای مقابله با مافیای زباله نیازمند همکاری قوه قضائیه دادستانی و نیروی انتظامی هستیم که کار می تواند سریعتر پیش برود.”

به گزارش یومیر به گزارش سایت شهر رضا محمدی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در حاشیه بازدید کمیته اجتماعی ستاد اجتماعی کلانشهر تهران از آسیب های پایتخت در حوزه پسماند با بیان اینکه تاکنون 6 هزار و 250 زباله جمع کن انجام شده است. درمان شد گفت: تعداد زیادی از این افراد اتباع بودند که به صورت غیرقانونی زباله جمع آوری و از مرز عبور می کردند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه از 28 دی ماه 1402 تا 24 آنلاین 1403 تعداد 639 دستگاه خودروی حمل زباله غیرمجاز و غیرمجاز توقیف شد اظهار کرد: در همین مدت بیش از 2426 دستگاه چرخ دستی نیز جمع آوری شد. 251 مرکز غیرمجاز شناسایی و 165 مرکز پلمپ شده و 86 مرکز غیرمجاز در حال پلمپ است.

جمع آوری روزانه 7500 تن زباله در پایتخت 1125 تن زباله خشک قابل بازیافت

وی در ادامه به آمار جمع آوری زباله روزانه شهر تهران توسط این سازمان پرداخت و گفت: روزانه بیش از 7 هزار و 500 تن زباله جمع آوری می شود که از این میزان 2 هزار و 250 تن زباله خشک و هزار و 125 تن زباله خشک قابل بازیافت است. و بخشی از این مواد بازیافتی با درخواستی که افراد در بخش نرم افزار شهرزاد و کاندید ثبت نام کنند جمع آوری می شود و هزینه آن به کیف پول شهروند آنها واریز می شود.

برای مقابله با مافیای زباله نیازمند همکاری قوه قضائیه دادسرا و پلیس هستیم.

محمدی با اشاره به اهمیت تعامل بین گروه های مختلف برای پاکسازی شهر تهران گفت: برای مقابله با مافیای زباله نیازمند همکاری قوه قضائیه دادسرا و نیروی انتظامی برای شناسایی و معرفی سریعتر این مراکز هستیم. برای مقابله با آنها. بیایید از آنها مراقبت کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا