بین الملل

شمار مبتلایان به کرونا در پنتاگون از مرز 7 هزار نفر گذشت/ اذعان انگلیس به وقوع «تراژدی عظیم»

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، دونالد ترامپ دموکرات ها را متهم کرد که ابراز امیدواری کردند که در پاسخ وی به کرونویروس برای “پیروزی در انتخابات” خود ناکام شوند. اظهارات وی فقط چند ساعت قبل از ماسک وی و سایر دفاتر در کلوپ شبانه آریزونا آمد. او در آنجا در مورد برنامه هایی برای بازگرداندن کارگروه کورونا به کاخ سفید صحبت کرد و به دنبال همه توجه به نتیجه بود. ترامپ گفت: “ما نمی توانیم كشورمان را برای 5 سال ببندیم.” دموکرات ها می خواهند انتخابات را از دست بدهند ، اما آنها پیروز نمی شوند.

ترامپ در پاسخ به سؤال درباره ممنوعیت حضور آنتونی فوچی از حضور در مجلس نمایندگان ، که تعدادی از دموکرات ها دارد ، گفت: “زیرا اعضای مجلس نمایندگان گروهی از افرادی هستند که از ترامپ متنفر هستند. “” آنها می خواهند ما در این شرایط درست نباشیم ، این یعنی مرگ ، اما ما بسیار خوشبخت هستیم. با وجود گمانه زنی ها در مورد احتمال افزایش تعداد افراد آلوده به ویروس coronavirus در هنگام بازگشایی ملی ، دونالد ترامپ گفت آمریکایی ها شغل خود را از دست داده اند و اقتصاد دوباره باید تغییر کند

این کشور از نظر جمعیت و مرگ کرون در بین 10 ایالت برتر ایالات متحده قرار دارد

ترامپ با اشاره به اینکه اقتصاد باید از این نظر بازگشایی شود ، افزود: بستن کشورش به دلیل ناآرامی های کرون مهمترین گزینه است. ترامپ همچنین اظهار داشت که علاوه بر کمیته فاجعه ، وی نقش ویژه ای را در نظارت بر بازگشایی اقتصاد ایفا خواهد کرد. در گزارشی که امروز منتشر شده است ، USA Today گزارش داده است که افزایش بیکاری در ایالات متحده ناشی از تاج ویروس است ، و طی هفت هفته پس از از زمان شروع coronavirus در آمریکا ، 30 میلیون آمریکایی شغل خود را از دست داده اند. آنها مجبور به انتخاب از دو گزینه هستند: قبض اجاره یا ابزار و مواد غذایی برای خود و خانواده هایشان.

ایالات متحده بیش از پنج کشور اروپایی مبتلا به بیماری کرون دارد

تا به امروز بیش از 1.2 میلیون نفر در آمریکا به ویروس Cuvid-19 آلوده شده اند که در پنج کشور اسپانیا ، ایتالیا ، انگلیس ، فرانسه و آلمان شایع است. دولت ترامپ همچنین پیش بینی کرده است که تا پایان ماه مه 2020 میزان مرگ و میر روزانه از تاج به 3000 تن در روز خواهد رسید. مراکز کنترل و پیشگیری از بیماریهای ایالات متحده می گوید که شروع coronavirus جدید از هر ویروس آنفولانزای دیگر کشنده تر است ، از سال 1967 ، زمانی که به 100000 مرگ رسیده است. با این حال ، شیوع Qovid-19 به مراتب از تعداد قربانیان تب اسپانیا در سال 1918 بود که باعث کشته شدن نزدیک به 675،000 آمریکایی شد. اما تعداد کشته شدگان در آمریکا از تعداد آمریکایی هایی که در ماه های اخیر در جنگ ویتنام کشته شده اند ، فراتر رفته است.

بیشتر بخوانید

پرسنل نیروی دریایی ایالات متحده و نیروهای پنتاگون در کویت تحت تیغه کرونا / مرگ کویت 19 در افغانستان بیش از خطر جنگ انجام می دهند

تاجگذاری پاهای کورونا در کشتی جنگی آمریکا باز می شود

ارتش آمریكا Corona را به یمن می برد

سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای اظهار داشت: 92 پرسنل دیگر وزارت دفاع آمریكا به كرونا ویروس آلوده شده اند و تعداد كل افراد مبتلا به ویروس ویروس به وزارت امور خارجه آمریكا 7،526 نفر است. این بیماری به 27 مورد رسیده است.

ادامه قرنطینه؛ خواست مردم آمریكا

مطابق انتخاباتی که دانشگاه مریلند انجام داد ، با وجود اصرار دولتمردان ایالتی ، آمریکایی ها در اعتراض به بازگشایی بیشتر امکانات و خواستار ادامه بازداشت هستند.

واشنگتن پست اظهار داشت: نتایج یک مطالعه انجام شده توسط دانشگاه مریلند نشان می دهد که آمریکایی ها با بازگشایی رستوران ها ، مغازه ها و مشاغل دیگر مخالف هستند.

تأثیر این است که حتی تلاش های استاندار برای کاهش محدودیت ها مانع از مبارزه اقتصاد ملی با بیماری همه گیر کوراو ویروس شده است. احزاب مخالف خواستار برکناری همه پرسی شدند ، اما آنها گفتند که آنها تا پایان سال برای تصدی ریاست جمهوری شرکت نمی کنند. برای کاهش تأثیرات اقتصادی بر کرونا ، حدود نیمی از ایالت های آمریکا قبلاً حدود اشتغال را کاهش داده اند ، اما نگرانی های آمریکایی ها در مورد عدم حمایت مانع عمده ای برای از سرگیری اقدامات است. اقتصاد

نیویورک ، مرکز شیوع کروناویروس در آمریکا

اینها مقالاتی است كه توسط یكی از اعضای ستاد پزشکی آمریكا به دنبال مراقبت پزشکی و اقدامات پیشگیرانه است

طبق این مطالعه ، اکثر آمریکایی ها شروع به خرید مغازه ها می کنند و 56 درصد می گویند که آن را دوست دارند. اما 67 درصد می گویند خرید از فروشگاه پوشاک و 78 درصد غذا خوردن در رستوران ناامید کننده است. شهروندان ایالات متحده هنوز از اقدامات دولت دونالد ترامپ در پرداختن به ویروس عروق کرونا ناامید شده اند ، اما از اقدامات فرماندارشان در کنترل تاج رضایت دارند کنترل

برای هر آمریکایی 16 ماهیچه چینی وجود دارد

سفیر چین در ایالات متحده با اشاره به فروش یا صادرات تقریباً گفت: “در حال حاضر حدود 15 تا 16 ماسک چینی در ایالات متحده است.” و 4.7 میلیارد دلار آمریکا در چین. هميشه يكي از مكان هاي تشويق همكاري بين چين و آمريكا براي مقابله با انتقال كرونر بوده است. وی همچنین افزود: “تا به امروز تعداد زیادی از لوازم بهداشتی را که ایالات متحده از چین یا سایر استانها ، شهرها و مناطق عمومی خریداری کرده است ، اهدا کرده است. تیان کای گفت: “به نظر من ، باید نکات مهمی در رابطه با موضوعات مربوط به کرونا ، یا کووید-19 روشن شود. بسیاری از مردم تصور می کردند که اولین مورد coronavirus جدید در ووهان معرفی شده است ، با این حال اوضاع تغییر کرده است و موارد coronavirus زودتر از ووهان کشف شده است.

سخنان وزیر خارجه انگلیس در مورد بحران کورونا

براساس آخرین آمار انگلیس ، مرگ و میر کرونا ویروس در اروپا اکنون در بین این کشور قرار دارد. تاکنون ، حداقل 29427 کشته در انگلستان ادعا شده است – جمله ای که وزیر امور خارجه دومینیک راب آن را “یک فاجعه بزرگ” خوانده است. وی گفت: در کنفرانس مطبوعاتی روزانه در مورد عفونت کورون ویروس ، این کشور هرگز چنین بزرگی را ندیده بود.

همچنین ، راب گفت ، تا به امروز ، حدود 1.384 میلیون آزمایش تاج در سراسر انگلیس انجام شده است ، که تقریباً 85،000 از آنها تا دوشنبه متصل شده اند ، اما برای امروز. سومین سریال ، دولت به وظیفه خود برای انجام این کار در هر روز رسیده است. 100000 تست باقی مانده است. از طرف دیگر ، پروفسور دیوید اسپیلتلر از دانشگاه کمبریج گفت که می توانیم اطمینان داشته باشیم که همه گزارشات زیر عدد واقعی هستند.

10 کشور برتر اروپا شاهد تعداد قابل توجهی از مردم با مرگ کرون بودند

آمار کشته شدگان در ایتالیا که بالاترین میزان در اروپا بود اکنون 29315 نفر است. اما کارشناسان می گویند برای کشورهای مختلف در سراسر جهان ماه ها طول می کشد. آمار در ایتالیا و انگلیس مربوط به کسانی است که کرونا را آزمایش کرده اند. علاوه بر این ، هر کشور روش های مختلف آزمایش دارد ، به طوری که ایتالیا می تواند آزمایش های زیادی را بر روی جمعیت انجام دهد.

کورونا اواخر سال 2019 وارد فرانسه می شود

همچنین گزارش شده است که ویروس Corona زودتر از آنکه رسما اعلام شد ، وارد فرانسه شد. یک انکولوژیست از گروه بیمارستان Hospitalier Avicenne-Jean Verdier می گوید: این ویروس در یک کارآزمایی بالینی در تاریخ 27 دسامبر سال 2019 هنگام ارزیابی بیماران مسن تشخیص داده شد. تاکنون ، پیشکسوت پیشین ، کورونا ، از مزایایی که در 24 ژانویه در فرانسه دیده شده ، یادآوری کرده است.

کنترل مرز آلمان در حال گسترش است

وزیر کشور آلمان ، هورست سیوفر نیز شرکای آلمانی را برای مقابله با این انفجار تا اواسط ماه تمدید خواهد کرد. وی گفت: مسافران استرالیا ، سوئیس ، فرانسه ، لوکزامبورگ ، دانمارک ، ایتالیا و اسپانیا همچنان تحت کنترل و نظارت آلمان خواهند بود. وزارت کشور آلمان گفته است که باید خطر انتقال از طریق انتقال کروناویروس را کاهش داده و ویروس را از بین ببرد. وزیر کشور آلمان احساس کرد که باید به دلیل شرایط مشکوک باشد. ایالت بایرن از دیروز مدارس را بازگشایی کرده است.

چالش استفاده از آنتی بادی کورونا توسط رژیم صهیونیستی است

دو ماه پس از ممنوعیت ویروس Coronavirus در خاک فلسطین ، کمیته نظارت بر خدمات مذهبی رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شروع مراسم مذهبی آنها با “دیوار درخشان” در مسجد الاقصی. در گذشته ، ساکنان منطقه مسکونی برای تمرین دین خود نمی توانستند بیش از 500 متر خانه را طی کنند و باید ماسک استفاده می کردند و فاصله خود را حفظ می کردند. دیوار بوراق نام دیوار غربی مسجد الاقصی است که مورد استقبال یهودیان با عنوان “نوبه” قرار گرفته است.

تیم پزشکی صهیون در حال آماده سازی برای اعزام به ماموریت است

از سوی دیگر ، علم جنگ دولت ادعا می کند که شاهد موفقیت چشمگیر یک مؤسسه محافظت از بقای اسرائیل در ساخت “پادزهر خنثی یکپارچه” بود (19). وزارت جنگ اسرائیل در بیانیه ای اعلام كرد كه Naftali Bennett وزیر دفاع اسرائیل از بیمارستان بازدید كرد و به وی “آنتی بادی” را نشان داد كه به طور كامل حمله به تاج جدید و بالقوه كشنده را نشان می دهد. به اجساد افراد مبتلا رهاش کن بنت گفت: “من واقعاً به کارمندان این مدرسه افتخار می کنم.” کار تحریک آمیز یهودی و یهودی این موفقیت چشمگیر را به بار آورد.

اسرائیل با جمعیت 9 میلیون نفری ، 16289 نفر مبتلا به بیماری قلبی و 238 مرگ و میر دارد و در رتبه 29 جهان قرار دارد. این رقم در مقایسه با جمعیت این رژیم بسیار زیاد است ، زیرا به عنوان مثال ، ژاپن با جمعیتی در حدود 129 میلیون نفر ، دو مرحله پایین تر از رژیم صهیونیستی است.

ژاپنی ها به دلیل نگرانی در مورد تاج آزاد می شوند

ژاپن به دلیل نگرانی در مورد نگرانی درمورد رسانه های گسترده ، قصد دارد زندانیان مهاجر را آزاد کند. روزنامه ژاپن تایمز به نقل از آژانس مسافرتی گفته است که بازداشت شدگان مهاجر از قرار گرفتن در معرض تاج از مراکز بازداشت آزاد می شوند. در حقیقت این نسخه به آن اعتماد دارد و سرکوب شده است که به دلایل مختلف از جمله بیماری یا ترس از ابتلا به کرونا ویروس قادر به ترک محل است. درست است که در تحرک این افراد محدودیت هایی وجود دارد ، برخی از آنها باید وثیقه بگیرند برخی از کسانی که مرتکب جرایم جدی شده اند همچنان در بازداشت هستند.

اولین بیمار و تاج در صنعا درگذشت

وزیر بهداشت یمن طاها المتواکل گفت: اولین پرونده کرونا ویروس در صنعا کشته شد. المتاواکل افزود: این بیمار یک مهاجر سومالی بود. دیروز فهمیدیم که یک کورور ویروس مشکوک در هتل صنعا گزارش شده است. پزشک برای فهمیدن وضعیت بیمار بلافاصله به هتل رسید اما قربانی درگذشت. وزیر بهداشت یمن همچنین گفت که آزمایش تاج گفت: این فرد فوت کرده است و نتیجه آزمایش مثبت است.

رئیس جمهور بولیوی: دولت فعلی از Corona به عنوان ابزاری تبلیغی استفاده می کند

رئیس جمهور پیشین بولیوی ، ایو مورالس گفت: “متأسفانه ، این بیماری برای اهداف سیاسی استفاده می شود.” تمام پشتیبانی دولت برای توزیع کمک به مناطق روستایی در یک انتخابات استفاده می شود. وی گفت: “به جای ساخت و گسترش بیمارستان های جدید و امکانات پزشکی ، دولت فعلی هفت بیمارستان را تعطیل کرده است که 20 بیمارستان در دوره من ساخته شده است که هنوز آماده نیستند.” اگرچه دستیاران و دستگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند ، اما نیازی به مبارزه کافی با این بیماری نیست. تاکنون بیش از 1600 مورد بیماری در بولیوی گزارش شده است که 82 نفر کشته شده اند.

10 کشور برتر دنیا بیشترین میزان مرگ و میر را دارند

انتهای پیام 4106 / ص

دکمه بازگشت به بالا