شعار روز جهانی روانشناس – یومیر

شعار روز جهانی روانشناس - ایسنا

رهبر انجمن روانشناسی آموزش ایران که در سال 2 شعار روانشناس جهان را اعلام کرد گفت: “امسال موضوعات و محورهای ویژه سایکولوژیست جهانی در چندین زمینه از جمله اثرات روانی مربوط به هوش مصنوعی تغییر آب و هوا و پایداری صلح و امنیت” متمرکز شده است. ”

دکتر Fariborz در مصاحبه با Isna در حالی که او روز روانشناس را تبریک می گفت این شعار در سال 2 روانشناس جهانی را “از بحران تا رشد” اعلام کرد: نقش روانشناس در ساخت مقاومت جهانی “و گفت:” سؤالات ویژه و سؤالات مربوط به روز جهانی سایکولوژی در چهار حوزه اصلی از جمله تغییر آب و هوا و پایداری: درگیری ها دفع دفاعی از سلامت و روحی و روانی اطلاعات مربوط به سلامت و پیشرفت و رشد صداها

وی همچنین افزود: همچنین تمرکز ویژه ای در ارزیابی آموزش ویژه و تشخیص اختلالات طیف اوتیسم (ASD) در مدارس وجود دارد که شامل ملاحظات حقوقی اخلاقی و روانی برای دانش آموزان دقیق تر برای ارزیابی آموزش ویژه خواهد بود.

استاد روانشناسی آموزش و پرورش در دانشگاه Allameh Tabatabai که تأکید کرد که روز جهانی روانشناسی که به عنوان روز ملی روانشناسی نیز شناخته می شود ” توسط مایلیا استوری در سال 6 تأسیس شد که گفت: روانشناسی به عنوان یک علم آمریکایی اما در ایالات متحده. از کیفیت زندگی.

در این آپارتمان چندین برنامه در سراسر جهان وجود دارد از جمله روز روانشناسی در سازمان ملل. این رویداد توسط سازمان های غیردولتی وابسته به سازمان ملل برگزار می شود و بر نقش روانشناسی در موضوعات جهانی مانند سلامت روان تغییر اجتماعی و عدالت جهانی متمرکز است. علاوه بر این تعدادی از فعالیت های اجتماعی و دانشگاهی مانند کارگاه های آموزشی جلسات آموزشی تست های شخصیت نمایشگاه های هنری و چالش های ذهن آگاهی برای درگیر کردن جامعه با مفاهیم روانشناسی برگزار می شود. در رسانه ها کمپین های گسترده ای برای قدردانی از روانشناسان و معرفی کاربردهای روانشناختی در زندگی روزمره صورت گرفته است.

وی تأکید کرد که انجمن روانشناسی آمریکا (APA) و سایر مؤسسات جهانی نقش مهمی در تدوین استانداردهای اخلاقی کارگاههای آموزشی و پیشرفت حرفه ای روانشناسان دارند و افزود که همکاری بین المللی و بین المللی برای بهبود کیفیت تحقیق تجربه تبادل و بهبود روشهای درمانی و آموزشی نیز مهم است.

در ادامه وی به آگاهی از آگاهی و استراتژی های توسعه اشاره کرد و گفت: “اقدامات مهم شامل توسعه برنامه های اجتماعی مبتنی بر جامعه برای افزایش مقاومت فردی تجزیه و تحلیل داده ها و ایجاد فرآیندهای شفاف برای ارجاع و پشتیبانی دانش آموزان در محیط های آموزشی و استفاده از فناوری های جدید مانند Canva و Intelligence است.” طراحی برنامه های ارزیابی مبتنی بر عدالت با هدف کاهش نابرابری در دسترسی به خدمات روانشناختی یکی دیگر از رویکردهای مهم دیگر در نظر گرفتن است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا