سی امین دوره مسابقات رفاقت آنلاین در قزوین به پایان رسید

به گزارش خبرگزاری یومیر از قزوین؛ «ناصر صبوری غیاثوند» سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین در خصوص سی امین دوره مسابقات استانی رفاقت آنلاین اظهارکرد:  سی امین دوره مسابقات فرهنگی امدادی رفاقت آنلاین یادواره شهید علی لندی با رویکرد جدید استعدادیابی جوانان با حضور ۶۳نفر از اعضای کانون های جوانان از ۶شهرستان و ۳دفتر نمایندگی در این جمعیت برگزار شد.

سی امین دوره مسابقات رفاقت مهر در قزوین به پایان رسید

وی افزود: این رقابت ها با هدف ایجاد حس نوع دوستی پرورش روحیه مشارکت جویی و تعامل و همدلی بین اعضا و ارتقای توانمندی های علمی و فرهنگی اعضا انجام می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین بیان کرد: مسابقات رفاقت آنلاین در پنج رشته امدادی؛ کمک های اولیه حمل مصدوم اسکان اضطراری آزمون کتبی و رشته های غیر امدادی؛ زبان انگلیسی و نرم افزار برگزار شد.

صبوری غیاثوند افزود: جوانان استان قزوین در هر رشته در بخش خواهران و برادران به رقابت در قالب طرح رفاقت پرداختند  و تیم های برتر به مرحله کشوری راه می یابند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان قزوین با اشاره به یادواره شهید علی لندی خاطرنشان کرد: دانش آموز شهید« علی لندی» در دنیای امروز توانست با آن اقدام شجاعانه خود یاد شهدای نوجوان را زنده نماید و ضمن روشنگری در این مسیر مقدس الگوی بشردوستی برای نسل جوان باشد.

             

                               

 صبوری غیاثوند در خاتمه بیان کرد: جوانی سرمایه ای است که در اختیار شما جوانان گذاشته شده است تا برای یک زندگی سعادتمند از آن بهره مند باشید بنابراین باید از این فرصت طلایی زندگی  بیشترین بهره برداری را داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا