بین الملل

سوءاستفاده شرکت‌های تولید محتوای پورن از محبوبیت سلبریتی‌ها بین نوجوانان/ ساز و کار کشورهای جهان برای مقابله با این چالش چیست؟

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری آنا ، شدت و میزان تهدیدها علیه کودکان و جوانان و تغییر مسیر ساده این گروه های آسیب پذیر از طریق اینترنت به قدری جدی است که بسیاری از کشورها ، علیرغم اختلافات فرهنگی ، مذهبی ، نژادی ، اقتصادی ، مکانیسم جلوگیری از باندهای جنایتکار و به حداقل رساندن نفوذ چنین اقدامات مخربی.

شاید لازم باشد آنتونیو گوترش ، دبیرکل سازمان ملل متحد ، که اکنون دنیا را تهدید اصلی برای تغییر اقلیم خوانده است ، از منظر فرهنگی کار کند و همه را تشویق کند که به باندهای سود بین المللی که در حال جذب هستند ، بپیوندند. در قرن بیست و یکم در میان کودکان و جوانان گسترش یافته و این گروه سنی را برای برخورد جدی به اردوگاه فساد می کشاند.

نیاز به تهیه برنامه های پیشگیری اولیه

البته در این زمینه نمی توان صبر کرد و لازم است که هر کشوری به طور خودجوش تمام امکانات اطلاعاتی فرهنگی ، سنتی ، مذهبی ، تاریخی و انضباطی خود را بسیج کند و طبق برنامه ابتدا دسترسی به سایت های مشکوک را مسدود کند و سپس خدمات آگاهی خانواده و فرزندان.

قانونگذار استرالیا اخیراً با تصویب لایحه ای به دولت اطلاع داد كه با نظارت بر تمام محتوای بزرگسالان ، افسران امنیت الکترونیك را قادر می سازد تا از طریق فیلتر كردن و حضور گسترده كارگران جنسی در اینترنت ، آن را برای كودكان و جوانان غیرقابل دسترسی كند. اینترنت و رسانه های اجتماعی را نیز لغو کنید.

این قانون به افسران امنیت سایبری استرالیا اجازه می دهد تا آزار و اذیت آنلاین را هدف قرار دهند و از کودکان در برابر بزرگسالان بالقوه آزار و اذیت و انحراف محافظت کنند.

قانون فوق برای کسانی که به هر طریقی کودکان را با حداکثر مجازات حبس از سه تا پنج سال حبس ، با حداکثر مجازات ، آزار یا تهدید تلقی می کنند ، وضع کرده است.

استرالیا ، کشوری در اردوگاه بلوک غربی ، کودکان و جوانان را در معرض خطر می بیند و مایل است در تمام گروه های به اصطلاح آزادی بیان یا بیان شرکت کند تا آینده جامعه آنها با شعارهایی که می خوانند ، قربانی نشود.

سلبریتی های عاشق پول و هوس!

طبق یافته ها و گزارش های محققان در زمینه امنیت الکترونیکی ، همه این حملات به طور آشکار توسط گروهی از کارگران رابطه جنسی یا پیروان آنها علیه روان کودکان و جوانان انجام نمی شود. این روش پیچیدگی های خاص خود را دارد زیرا در دراز مدت سودهای کلانی را برای سودجویان فراهم می کند و در بسیاری از موارد آنها به دنیای نوجوانان نفوذ می کنند و با استفاده از افراد مشهوری که طرفداران زیادی از این نوجوانان دارند ، آنها را گمراه می کنند.

استرالیا قانونی را تصویب کرده است که به دولت اطلاع می دهد که به افسران امنیت الکترونیکی اجازه می دهد تمام مطالب مربوط به بزرگسالان را ردیابی کرده و از طریق فیلتر کردن آنها را از دسترس کودکان و نوجوانان دور نگه دارد.

یکی از این مشاهیر ساسان حیدری یافته یا ساسی مانکن خواننده جنجالی و زاویه دار است که موسیقی وی برای برخی دیگر از فعالیتهای وی در این سالها هنری تزئینی و تراژیک قلمداد شده است. وی با این حاشیه امن توانست اقدامات مخرب و غیراخلاقی خود را ادامه دهد. اخیراً ، در یک کلیپ جدید از او ، شاهد یک بازیگر پورنو هستیم که به نظر می رسد یکی از مشهورترین ستاره های پورنو آمریکا است. مسلم است که ساسی بمب جدید خود را با این چهره منفجر کرد ، بنابراین در روزهای آینده شاهد گسترش این آهنگ در جامعه خواهیم بود.


بیشتر بخوانید:

استفاده بیش از حد جوانان از فضای مجازی از پایبندی آنها به ارزشهای خانوادگی کاسته است

کودک آزاری فقط با پرداخت 3000 تومان / فروش و اجاره کودکان برای خدمات جنسی و خدمات کاری!


ناگفته نماند که فضای مجازی ، شبکه های اجتماعی و انواع وب سایت ها جزئی از زندگی امروز ما شده اند. اما عواقب استفاده از فضای مجازی برای مشاهده مطالب پورنوگرافی چیست؟ محققان پنج مرحله را برای افرادی که مشتری سایت های پورنوگرافی هستند ، ذکر کرده اند. اولین مرحله مقابله است ، جایی که اکثر افراد معتاد به پورنوگرافی از سنین پایین شروع به تماشای فیلم های پورنوگرافی می کنند. سپس مرحله اعتیاد آغاز می شود که بیمار تمایل زیادی به دیدن و مشاهده تصاویر پورنوگرافی دارد و اجتناب از آن غیرممکن می شود. مرحله سوم افزایش است ، جایی که میل به دسترسی افزایش می یابد و بیمار نمی تواند تسلیم شود. مرحله چهارم حساسیت زدایی است ، جایی که بیمار با دیدن فیلم ها و تصاویر پورنوگرافی مانند قبل بیدار نمی شود ، بنابراین او سعی می کند با استفاده از مواد پورنوگرافیک بیشتر و متفاوت ، حساسیت اول را بدست آورد ، اما این دوباره اتفاق نمی افتد. سرانجام ، آخرین مرحله ، مرحله عمل است ، جایی که فرد دنیای پورنوگرافی مجازی را ترک می کند و برای انجام اعمال پورنوگرافی وارد دنیای واقعی می شود.

بدلیل زشتی این عمل ، سو abuse استفاده جنسی از کودکان ، حتی در بین افراد سودجو ، جرمی پنهان تلقی می شود ، بدین معنی که اکثر کسانی که در این حرفه کار می کنند ، اقدامات خود را از نظر پنهان می کنند. در دوره مدرن ، که اینترنت از نفوذ زیادی در خانواده ها برخوردار است و بسیاری از کودکان و جوانان به شبکه های اجتماعی دسترسی دارند ، افراد سودجو به همان روش آسان و بدون دردسر وارد می شوند. مسئله این است که اولین راه برای جلوگیری از حمله چنین افرادی ، به صورت جداگانه یا در یک باند سازمان یافته ، محدود کردن دسترسی به برخی از سایت ها و سایت های رسانه های اجتماعی است.

آمار وحشتناک در مورد عادی سازی سو abuse استفاده جنسی از کودکان

عادی سازی آمار سو abuse استفاده جنسی کودکان وحشتناک است. به عنوان مثال ، در سال 2005 ، بیش از یک میلیون تصویر تحریک آمیز از سو abuse استفاده جنسی کودکان در اینترنت وجود داشت و 70 درصد این تصاویر مربوط به کودکان زیر 10 سال بود. این گسترش سودجویان باعث ایجاد کنترل بین المللی برای ایجاد جنبش “ما محافظت می کنیم” با یک حرکت جسورانه است. در سال 2014 در انگلستان تأسیس شد و اکنون 63 کشور عضو ، 30 سازمان غیردولتی و 20 شرکت بزرگ فناوری دارد.

اتحادیه بین المللی حمایت از کودکان در برابر سو Ab استفاده جنسی در سال 2012 توسط کمیسیون اروپا و ایالات متحده به صورت آنلاین تاسیس شد و 54 کشور عضو دارد.

دسترسی افراد خردسال در ایالات متحده به محتوای مخرب توزیع شده در اینترنت محدود است

اپراتور اصلی آلمان اولین سازمانی بود که در سال 2005 توافق نامه ای در زمینه حمایت از کودکان با اپراتورهای تلفن همراه امضا کرد. این آیین نامه اپراتورهای تلفن همراه را موظف می کند دسترسی به محتوای غیرقانونی را محدود کنند و با نصب سیستم های شناسایی اطمینان حاصل کنند که کاربران خردسال با محتوای پورنوگرافی روبرو نمی شوند. دسترسی امن به اینترنت در چندین شهر فدرال آلمان نیز در برنامه درسی مدارس گنجانده شده است و به زودی در طرح جامع برای تمام ایالت های آلمان اجباری می شود.

فیلتر کردن جامع در انگلیس برای محافظت از کودکان

انگلستان از سال 2004 برای محافظت از حقوق کودکان در فضای مجازی فیلترهای گسترده ای را اجرا می کند. به این ترتیب ، اگر کسی درخواست دسترسی به محتوای غیرقانونی را داشته باشد ، پیام خطایی دریافت می کند. علاوه بر این ، این قانون به پلیس اجازه می دهد تا هویت شخص متقاضی محتوای غیرقانونی ، به ویژه محتوای علیه کودکان را استخراج کند. با استفاده از این فیلترهای خانگی ، دیگر خانواده ها برای کنترل اینترنت خود مجبور به بارگیری و نصب نرم افزار فیلتر نیستند و تنها با راه اندازی این سیستم می توانند فعالیت های فرزندان خود را در اینترنت کنترل کنند.

در سال 2016 ، مقامات اتحادیه اروپا مقررات حفاظت از داده ها را تصویب کردند و سرانجام آیین نامه عمومی حفاظت از داده های اتحادیه اروپا (GDPR) از 25 مه 2018 به اجرا درآمد.

این قوانین شفافیت و کنترل بیشتری بر نحوه استفاده از داده ها توسط بخش های خصوصی و دولتی فراهم می آورد. طبق همین قوانین می توان از دسترسی افراد زیر 16 سال به رسانه های اجتماعی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا جلوگیری کرد.

کودکان در اینترنت به دنبال چه هستند؟

جزئیات این قانون می گوید که به منظور حمایت از کودکان و جوانان و با صلاحدید مقامات ، کودکان و جوانان می توانند از خدمات اینترنتی مانند شبکه های اجتماعی ، سرویس های پیام رسان یا هر چیز دیگری که بدون رضایت صریح اطلاعات آنها را پردازش می کند ، محروم شوند. والدین یا سرپرست وی را انکار کردند.

یکی از قوانینی که از حقوق کودکان در فضای مجازی در ایالات متحده حمایت می کند ، قانون کوپا است. این قانون محدود کردن دسترسی خردسالان به اشیا harmful مضر توزیع شده توسط شبکه جهانی وب بود. هر دو محتوای ناپسند و تجاری در نظر گرفته شده و محدود شده است.

همزمان با تصویب قانون کوپا در سال 1998 ، قانون حریم خصوصی کودکان به عنوان یک قانون فدرال در ایالات متحده به تصویب رسید و از آوریل 2000 به اجرا درآمده است. بنابراین ، اطلاعات شخصی کودکان زیر 13 سال باید باشد محافظت شده و هیچ کس حق انتقال یا فروش آنها را ندارد. اگر وب سایت یا ارائه دهنده خدمات به این اطلاعات نیاز دارد ، باید رضایت والدین یا سرپرست کودک را بدست آورد.

طبق قانون ، کودکان زیر 13 سال به طور قانونی می توانند اطلاعات شخصی را با اجازه والدین خود ارائه دهند ، اما بسیاری از وب سایت ها اجازه استفاده از خدمات افراد زیر سن قانونی را نمی دهند.

انتهای پیام / 4155 / ثانیه

دکمه بازگشت به بالا