عمومیکسب و کار ایرانی

سریال های جدید ایرانی ۱۴۰۱

هری پاتر، دیده ها از ندیده ها خلاق ترند! احتمالا تا حدودی مفهوم جمله قبل را فهمیده اید اما بگذارید کمی جزئی تر به این موضوع بپردازیم. براساس تحقیقات انجام شده، افرادی که بیشتر فیلم می بینند، ذهن خلاق تری نسبت به دیگر افراد دارند. همچنین این افراد می توانند سریع تر برای حل مشکلات خود واکنش نشان دهند.

حتما برای شما هم پیش آمده که در طی روز حوصله بیرون رفتن و یا انجام کارهای روزمره خود را هم ندارید، نگران نباشید این موضوع کاملا طبیعی است. شما می توانید با تماشای یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید یا یک فیلم چالش برانگیز و جذاب روز خود را به بهترین نحو سپری کنید.

به یاد داشته باشید که هر سریالی ارزش دیدن ندارد و صرفا اتلاف وقت است. تماشای فیلم های طنز و کمدی می تواند تا حد نسبتا زیادی بر روحیه شما تاثیر مثبت بگذارد. حال هدف باتجربه از گردآوری این مقاله معرفی بهترین سریال های ایرانی جدید می باشد. قبل از این که با بهترین فیلم های ایرانی جدید آشنا شوید، توصیه می کنیم ابتدا از تاثیر سریال بر زندگی خود مطلع شوید، و بعد با خیال راحت فیلم موردنظر را دانلود و تماشا کنید.برای دانلود آهنگ لری کلیک کنید.

تاثیر تماشای فیلم و سریال بر زندگی فردی

طبیعتا تماشای هر فیلمی می تواند یادآور خاطره ای تلخ و یا شیرین در زندگی ما باشد. برخی از فیلم ها هم آنقدر قدیمی هستند که ما را به یاد حیاط خانه مادر بزرگ و دورهمی های خان دایی می اندازد. از آنجایی که مضمون و محتوای فیلم ها با هم متفاوت هستند، میزان تاثیر آن ها هم نیز متفاوت است. به طور کلی این شما هستید که انتخاب می کنید چه فیلمی را تماشا نمایید. حال بهتر است از محتوای اصلی این بخش فاصله نگیریم و به تاثیر تماشای فیلم و سریال بر روحیات فرد بپردازیم:

  • با تماشای  فیلم کمدی، به راحتی می توانید به کاهش فشار خون و همچنین کاهش استرس کمک کنید.
  • خیلی از افراد تلاش می کنند که مانند بازیگر مورد علاقه خود به فردی مشهور و موفق تبدیل شوند.
  • تماشای فیلم های شاد و امید دهنده تا حد زیادی در روحیه افراد به خصوص خانم های باردار تاثیر مثبت دارد.
  • همانطور که می دانید تماشای فیلم به طور دسته جمعی بسیار دلپذیر است، بنابراین با جمع شدن اعضای خانواده برای تماشای فیلم مورد علاقه، می تواند چند ساعت، لحظات ناب را برایتان به ارمغان آورد.

همانقدر که تماشای فیلم می تواند تاثیر مثبت بر فرد داشته باشد، همانقدر هم در ایجاد حس منفی نقش دارد. توصیه می کنیم وقت خود را صرف فیلم هایی کنید که کاملا با روحیه شما سازگاری دارند. برای آشنایی با بهترین سریال های ایرانی جدید همراه ما باشید.برای دانلود آهنگ غمگین کلیک کنید.

حال که متوجه شده اید که با تماشای فیلم خوب چقدر می توان به بهبود حالات روحی روانی خود کمک کنید، وقت آن رسیده که به معرفی 10 مورد از بهترین سریال های جدید ایرانی 1401 بپردازیم. نگران نباشید ما فکر همه جا را کرده ایم و مطابق با هر سلیقه ای به معرفی سریال های مختلف پرداخته ایم. تنها وظیفه ای که شما بعد از دانلود فیلم مورد نظر دارید، این است که تلفن را بردارید و یک برنامه دورهمی با عزیزانتان برای آخر هفته بچینبد.

  1. سریال بی گناه

سریال بی گناه یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید می باشد که در سال 1401 منتشر شد. این سریال تا به اکنون توانست مخاطبان بسیار زیادی را به خود جذب کند. اگر جزو افرادی هستید که از تماشای فیلم های اجتماعی لذت می برید، سریال بی گناه را به شما پیشنهاد می کنیم.

لازم به ذکر است که ترکیب بازیگران این سریال آنقدر جذاب و متنوع می باشد که رضایت 90 درصد از تماشا کنندگان را از آن خود کرده است. داستان از این قرار است فردی به نام بهمن برای کشف رازی که 25 سال پیش باعث فرارش از ایران شده، به ایران باز می گردد اما اتفاقی عجیب رخ می دهد که…

حضور رویا تیموریان، آتیلا پسیانی و مسعود رایگان، کیفیت سریال را چنیدن برابر کرده اند. علاوه بر آن استفاده از جلوهای بصری و فیلمبرداری حرفه ای این سریال، به جذابیت آن افزوده است.برای دانلود آهنگ کردی کلیک کنید.

مشخصات سریال بی گناه

نام سریال بی گناه
تهیه کننده مصطفی کیایی
کارگردان مهران احمدی
نویسنده عماد رضایی نیک و رضا علیپور
ژانر اجتماعی
سال انتشار 1401
  1. سریال پوست شیر

در این بخش یک خبر خوب برای افرادی عاشق فیلم های درام و جنایی هستند داریم: سریال پوست شیر با بازیگری شهاب حسینی، به عنوان یکی از پرطرفدارترین فیلم های اجتماعی و جنایی شناخته شده است. اگر بخواهیم خلاصه ای از این سریال را تعریف کنیم باید بگوییم: مضمون اصلی سریال پوست شیر روایت داستان مردی به نام نعیم است که حدود 15 سال در زندان بوده که تنها آرزوی آن ملاقات دخترش است اما باتوجه به موانعی که بر سر راه او است، دیدار با دخترش میسر نیست …

شهاب حسینی، پانته آ بهرام، هادی حجازی فر، مهراد صدیقیان، پردیس احمدیه، علیرضا کمالی از جمله بازیگران مطرح در این سریال می باشند. شاید برایتان جالب باشد جمشید محمدی، کارگردان این سریال می باشد که اهل افغانستان بوده اما مقیم ایران است که با تلاش های فراوان توانست خالق یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید در سال 1401 باشد.

مشخصات سریال پوست شیر

نام سریال پوست شیر
تهیه کننده نوید محمودی
کارگردان جمشید محمودی
نویسنده رضا بهاروند
ژانر درام و جنایی
سال انتشار 1401
  1. سریال آنتن

از فیلم های اجتماعی و جنایی که بگذریم، نوبت فیلم های کمدی است. متاسفانه باید بگوییم افرادی تا به امروز فیلم آنتن را تماشا نکرده اند، لحظات مفرحی را از دست داده اند. با این حال هنوز هم دیر نیست چرا که تنها با یک کلیک می توانید این سریال را که به عنوان یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید شناخته شده است، را دانلود کنید.

قبل از دانلود سریال آنتن بهتر است کمی با مضمون اصلی و بازیگران معروف آن آشنا شوید. در این سریال گوهر ( رویا افشار ) بعد از این که همسرش فوت می کند ادامه تحصیل می دهد و در رشته پزشکی رتبه قبولی را کسب می کند. جالب است که رویا با نوه خود هم دانشگاهی می شود که این موضوع باعث به وجود آمدن ماجراهای جنجالی در دانشگاه و خانواده می گردد. پژمان جمشیدی، مرجانه گلچین، رویا افشار، بهنام تشکر، خشایار راد، ساره رشیدی و … از جمله بازیگران معروف در این سریال می باشند.

فکر می کنیم تا همینجا کافی است و برای دیدن ادامه ماجرا بهتر است سریال را دانلود کرده و از آن لذت ببرید.

مشخصات سریال آنتن

نام سریال آنتن
تهیه کننده ابراهیم عامریان
کارگردان ابراهیم عامریان
نویسنده حمزه صالحی
ژانر کمدی
سال انتشار 1401
  1. سریال خون سرد

کارگردان سریال خون سرد امیر حسین ترابی است که توانست جذابیت بهترین سریال ایرانی جدید را با ژانر جنایی پلیسی چنیدن برابر افزایش دهد. در این سریال سرگرد علی طلوعی ( شهرام حقیقت دوست ) پرونده گروهی از قاچاقچیان اعضای بدن را بررسی که در ادامه ماجرا، به اسم امیر شهسواری برخورد می کند. برای پیگیری این موضوع از دوست خود ( امیر آقایی ) که در پزشک قانونی کار می کند، کمک می خواهد اما…

سارا بهرامی، شهرام حقیقت دوست، امیر آقایی، لیندا کیانی، امیررضا دلاوری از جمله بازیگران مطرح سریال خون سرد می باشند.

نکته: تماشای این سریال برای افراد زیر 17 سال توصیه نمی کنیم.

مشخصات سریال خون سرد

نام سریال خون سرد
تهیه کننده بهمن کامیار
کارگردان امیر حسین ترابی
نویسنده احسان ابراهیمی، علیرضا تبریزی، محمد مهدی عزیز محمدی، امین فرشادمهر
ژانر جنایی،پلیسی
سال انتشار 1401
  1. سریال شبکه مخفی زنان

سریال شبکه مخفی زنان به کارگردانی افشین هاشمی در سال 1401 منتشر شده است. نوع ژانر این سریال تلفیقی از کمدی، تاریخی و دارام می باشد. خلاصه این سریال روایتی از تصمیم وزرات فرهنگ و هنر می باشد که در سال 1310 کانونی به نام کانون بانوان تشکیل می دهد. هدف از این اقدام پیشی گرفتن از کانون های مشابه و حذف آن ها بوده است.

در ادامه میرزا محمود زنبورکچی ( سیامک انصاری )  در نقش کارمند عالی ‌رتبه‌ اداره‌ سجل احوال نقش آفرینی می کند، و از او دعوت می شود تا با همکاری دلبرجان تاجرباشی ( لیلا حاتمی ) انتخاب اعضا و انجام وظایف کانون را نیز بر عهده بگیرد و …

از بازیگران مشهور در این سریال می توان به حضور : لیلا حاتمی، سیامک انصاری، شبنم مقدمی، باران کوثری، شقایق دهقان، حمید فرخ نژاد، مونا فرجاد، احسان کرمی و … اشاره کرد.

مشخصات سریال شبکه مخفی زنان

نام سریال شبکه مخفی زنان
تهیه کننده محمد حسن شانه ساز
کارگردان افشین هاشمی
نویسنده محمد رحمانیان
ژانر کمدی، تاریخی، درام
سال انتشار 1401
  1. سریال جادوگر

سریال جادوگر از دیگر بهترین سریال های ایرانی جدید می باشد که در سال 1401 به کارگردانی مسعود اطیابی ساخته شده است. خبر خوب این که تمامی افراد خانواده اعم از کوچک و بزرگ می توانند بدون هیچ محدودیتی این سریال را تماشا کنند.

حضور درخشان سید جوان رضویان جذابیت این سریال را چند برابر افزایش داده است. در خلاصه سریال جادوگر آمده که آقای جهانگیر جزو جاهلانی است که تحت تعقیب پلیس می باشد این فرد در تلاش است که با لباس مبدل از کشور خارج شود و از دست ماموران فرار کند اما مسیر برایشان هموار نیست و با چالش هایی مواجه می شود…

سید جواد رضویان، متین ستوده، احمد مهران فر، رضا ناجی، فقیهه سلطانی، مریم مومن، نادر سلیمانی و احمد مهران دوست از بازیگران اصلی این سریال به شمار می روند.

مشخصات سریال جادوگر

نام سریال جادوگر
تهیه کننده ایرج محمدی
کارگردان مسعود اطیابی
نویسنده مریم تاجیک
ژانر کمدی
سال انتشار 1401
  1. سریال آفتاب پرست

سریال آفتاب پرست هم در گروه بهترین سریال های ایرانی جدید می باشد که از شبکه های خانگی بخش می شود. از عواملی که موجب شد این فیلم طرفداران زیادی را به خود جذب کند، نقش آفرینی بازیگران مشهور در آن می باشد که عبارتند از: آتیلا پسیانی، پژمان جمشیدی، امیر حسین رستمی، باران کوثری، حسن پور شیرازی، حمید رضا آذرنگ، گوهر خیر اندیش، گلاره عباسی، روشنک گرامی، سولماز غنی و …

ژانر این سریال کمدی می باشد که از زندگی دو دوست به نام های منوچهر و جمال پورشه روایت می کند که به دلیل خلاف سنگین از جمله خفت گیری روانه زندان می شوند. هنگام آزادی جمال، دوست او یعنی منوچهر از آن می خواهد که با فروش اموال خود، بدهی آن را صاف کند. وقتی جمال آزاد می شود به سراغ خواهر منوچهر رفته اما از بخت بد منوچهر هیچگونه اموالی برای او باقی نمانده است…

نکته: تماشای این سریال را برای افراد زیر 13 سال توصیه نمی کنیم.

مشخصات سریال آفتاب پرست

نام سریال آفتاب پرست
تهیه کننده مصطفی احمدی
کارگردان برزو نیک نژاد
نویسنده امیر برادران
ژانر خانوادگی کمدی
سال انتشار 1401
  1. سریال جیران

سریال جیران

افرادی که به فیلم های عاشقانه علاقه مند هستند، مطمئنا عاشق این سریال خواهند شد. سریال جیران خلاصه ای از شش سال زندگی ناصر الدین شاه است که علارغم سکانس های عاشقانه، تاریخ را هم به تصویر کشیده است. در خلاصه سریال جریان آمده بعد از مرگ امیر کبیر و صدر اعظم شدن میرزا آقاخان نوری، دختر روستا نشین به نام خدیجه تجریشی ( پریناز ایزدیار ) با شاه (بهرام رادان ) آشنا و عاشق یکدیگر شده اند. از آنجایی که خدیجه چشمانی درشت داشته، شاه نام جیران را برای او انتخاب کرده است.

بی تعارف بگوییم که هرچقدر از جذابیت و جلوه های بصری این سریال بگوییم باز هم حرفی برای گفتن است. بنابراین پیشنهاد می کنیم خودتان سریال جریان را با تمام جزئیات تماشا کنید. پریناز ایزدیار، بهرام رادان، امیر حسین فتحی، مهدی پاکدل، ستاره پسیانی، مهدی کوشکی، امیر جعفری، رویا تیموریان و مریلا زارعی از هنرمندان مطرح این سریال می باشند.

مشخصات سریال جیران

نام سریال جیران
تهیه کننده اسماعیل عفیفه
کارگردان حسن فتحی
نویسنده احسان جوانمرد
ژانر عاشقانه، تاریخی
سال انتشار 1401
  1. سریال یاغی

دیگر کمتر کسی پیدا می شود که با سریال یاغی آشنا نباشد. میتوان به عنوان یکی از بهترین سریال های ایرانی جدید از آن یاد کرد. مضمون اصلی این سریال به شخصی از طبقه کارگر اشاره می کند که گرفتار مشکلات طبقات مرفه جامعه شده است. خلاصه سریال یاغی به شرح زیر می باشد:

جاوید ( علی شادمان ) نام شخصیت اصلی داستان است که بنابر سختی هایی که در طول زندگی کشیده، هنوز موفق به گرفتن شناسنامه و هویت خود نشده است. جاوید از شرایط فعلی خود خسته و از این که نمی تواند زندگی آبرومندانه ای برای خود جفت و جور کند به زوال آمده است. او به دختری به نام ابرا ( الیکا ناصری )علاقمند می باشد و تمام تلاش خود را می کند تا بتواند با او ازدواج کند.

جاوید مدعی است که مرحوم گنجی پدر او بوده و برای اثبات ادعایش در به در دنبال مدرک ( شناسنامه ) می باشد تا به قاضی ارائه دهد…. برای ادامه ماجرا بهتر است خودتان با جزئیات کامل آن را مشاهده کنید. می دانید که از قدیم گفته اند شنیدن کی بود مانند دیدن!

پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، الیکا ناصری، جواد خواجوی، بامداد افشار و … از بازیگران مطرح سریال یاغی می باشند.

مشخصات سریال یاغی

نام سریال یاغی
تهیه کننده مازیار هاشمی
کارگردان محمد کارت
نویسنده پدرام پورامیری
ژانر اجتماعی
سال انتشار 1401
  1. سریال روزی روزگاری مریخ

با معرفی سریال روزی روزگاری مریخ، قصد داریم به لیست بهترین سریال های ایرانی جدید خاتمه دهیم. این سریال به کارگردانی پیمان قاسم خانی و محسن چگینی تولید شده است. خلاصه سریال روزی روزگاری مریخ از این قرار می باشد که ناصر ( سام درخشانی) که خلافکار بدشانسی است، قصد دارد به آخرین قمار زندگی اش دست بزند و خودش را از دست دشمنانش پنهان کند.

370 سال بعد از این داستان در مریخ، لونا ( ویشکا آسایش ) باتوجه به مشکلات خانوادگی که دارد، در انتظار بسته ای می باشد که قرار است از زمین به دست او برسد سپس …. از جمله بازیگران مشهور در سریال روزی روزگاری مریخ می توان به حضور: سام درخشانی، ویشکا آسایش، امیر کاظمی، امیر نوروزی، مهراب قاسم خانی، فلامک جنیدی، فرشاد ناصری، الناز حبیبی و … اشاره نمود.

مشخصات سریال روزی روزگاری مریخ

نام سریال روزی روزگاری مریخ
تهیه کننده محسن چگینی
کارگردان امید ترکاشوند
نویسنده پیمان قاسم خانی، مهراب قاسم خانی، امیر مهدی ژوله، امیر برادران
ژانر کمدی فانتزی
سال انتشار 1401

چکیده و خلاصه مطالب

همانطور که در ابتدای مقاله ذکر کرده ایم، تاثیر فیلم بر زندگی فردی انکار ناپذیر است از همین جهت می بایست بهترین فیلم ها را برای گذراندن اوقات فراغت خود انتخاب نمایید. در این یادداشت سعی کردیم 10 مورد از داغ ترین و بهترین سریال های ایرانی جدید را معرفی کنیم.

چنانچه قصد دانلود سریال های ایرانی جدید را دارید، با کلیک بر روی لینک دانلود، می توانید آن را دانلود کرده و تماشا نمایید. امیدواریم از تماشای این 10 سریال دیدنی، نهایت لذت را ببرید. از این که تا انتها همراه باتجربه بوده اید بی نهایت سپاسگزاریم.

زمان پخش سریال جیران چه روزی است ؟ آیا رفع توقیف شد؟

زمان پخش سریال جیران هر هفته در روز جمعه میباشد. این سریال بعد از چند هفته بالاخره رفع توقیف شد و الان قسمت های 40 به بعد آن در حال منتشر شدن است.

زمان پخش سریال پوست شیر چه روزی است؟ فصل جدید کی میاد؟

سریال پوست شیر در روز چهارشنبه هر هفته قسمت جدید آن منتشر میشود. فاصله ای چند هفته ای بین فصل اول و دوم آن رخ داد که هم اکنون این مورد برطرف شده و فصل دوم این سریال جذاب در حال ساخت و انتشار است.

جدیدترین سریال های ایرانی در حال پخش کدامند؟

سریال جیران – پوست شیر – روزی روزگاری مریخ – آنتن و شبکه مخفی زنان و چند سریال دیگر هم اکنون در حال پخش میباشند.

ممنون از ثبت نظر ارزشمندتون 😉

لینک یکی دیگر از سریال های نمایش خانگی 1401، سریال یا مسابقه است. شب‌های مافیا مسابقه‌ای سرگرم کننده و به صورت بداهه است. یعنی کارگردان و مجری هیچ دخالتی در جریان این مسابقه ندارند.

این سریال جدید ایرانی ۱۴۰۱ ، به این صورت است که در هر سه قسمت یا یک فصل آن ۱۲ بازیکن‌ دارد. در قسمت سوم آن‌ها به یک فینال اولیه می‌رسند تا به فینال نهایی برسند. این اثر از سریال های خانگی ۱۴۰۱ است و تاکنون 10 قسمت آن منتشر شده.

  1. سریال جوکر
  • کارگردان: احسان علیخانی، سید حامد میرفتاحی
  • مجری: سیامک انصاری
  • نویسندگان: ایمان قیاسی، علی رضا زاده، عمادالدین کریمیان، مهرداد نعیمی، مریم آقایی و فاطمه خوش خلق
  • بازیگران: رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، سروش جمشیدی، علیرضا استادی، حمید لولایی، امیر غفارمنش، میرطاهر مظلومی و بابک نهرین
  • بستر پخشفیلیمو
  • ژانر: مسابقه، کمدی و خانوادگی
  • تعداد قسمت‌ها: 31 قسمت (تمام شد)

از سریال های جدید شبکه نمایش خانگی، است. فصل چهارم سریال جوکر از سریال های نمایش خانگی سال 1401 از اواخر سال 1400 و نوروز امسال شروع به پخش شد. تاکنون پنج فصل از این مسابقه پخش شده به اضافه فصل ششم که فینال بود، پخش شده است.

کوتاه مطلب کپی شد!

 

دکمه بازگشت به بالا