ساره جوانمردی: قصد بازگشت به تیم ملی پاراتیراندازی ندارم

ساره جوانمردی: قصد بازگشت به تیم ملی پاراتیراندازی ندارم

قهرمان تیراندازی پارالمپیک پاریس گفت: قصد بازگشت به پارا تیراندازی را ندارم و می خواهم روی زندگی شخصی ام تمرکز کنم.

به گزارش یومیر ساره جوانمردی که در مراسم مدال آوران پارالمپیک پاریس حضور داشت درباره آخرین وضعیت خود برای بازگشت به اردوی تیم ملی پارا تیراندازی گفت: خداحافظی من از تیم ملی پارا تیراندازی همچنان پابرجاست و اصرار دارم که انجام ندهم. هیچ فعالیت ورزشی و دوستی ندارم.” می خواهم کمی استراحت کنم استراحت کنم و مراقب زندگی و فرزندم باشم. در حال حاضر برنامه ای برای بازگشت ندارم.

جوانمردی در پاسخ به این سوال که رئیس فدراسیون جانبازان و افراد سالم مخالف خداحافظی شما هستند و ایشان اشاره کردند که در هر صورت با خداحافظی شما مخالفت خواهند کرد گفت: آقای جوانمردی. کهپایه زاده به من لطف دارد. من واقعا نمی دانم در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد اما در حال حاضر روی تصمیمم ایستاده ام و نمی خواهم به آن فکر کنم.

جوانمردی خاطرنشان کرد: اکنون می خواهم کمی استراحت کنم و به مشکلات شخصی خود که کمی از آنها دور بوده ام فکر کنم و به زندگی خود ادامه دهم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که برای حضور در پارالمپیک پاریس به صورت غیر متمرکز تمرین کردید امکان پیگیری تمرینات به صورت غیر متمرکز برای ناگویا ژاپن وجود دارد خاطرنشان کرد: این اتفاق نمی افتد خداحافظی من همچنان پابرجاست مگر اینکه معجزه ای اتفاق می افتد یا شرایط خاصی پیش می آید که من برمی گردم. در همین راستا با آقای کهپایه زاده صحبت کردم که به من گفتند کار خوبی می کنی و الان استراحت کن.

در پاسخ به این سوال که آیا با سابق هایتان درباره خداحافظی صحبتی داشتید یا خیر؟ وی تاکید کرد: درباره موضوع دیگری با او صحبت کردم و ربطی به صحبت خداحافظی من نداشت و یک موضوع شخصی بود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که اگر وزارت ورزش بخواهد شما را به تیم ملی چتربازی بازگرداند باز هم قبول نمی کنید؟ وی گفت: در حال حاضر نه از وزارت ورزش تماس گرفته ام و نه قصد بازگشت دارم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا