علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

رشد هوش کودک

راه های افزایش هوش کودکان

افزایش هوش کودکان یکی از مهم ترین دغدغه های والدین می باشد و همان طور که اکنون شما به دنبال راه هایی برای افزایش آن هستید، آن ها نیز دائماً به دنبال نکاتی هستند که بتوانند با استفاده از آن ها کودکان خود را روز به روز باهوش تر و باهوش تر کنند. در این که یک بخش از هوش ذاتی است، هیچ شکی نیست! در مقاله هوش چیست هم به طور کامل این موضوع را بررسی کردیم .

اما قطعاً می توان این ویژگی را درون افراد تقویت کرد و در واقع بخشی از آن نیز اکتسابی می باشد. به همین دلیل ما قصد داریم در مقاله راه های افزایش هوش کودکان، به طور کامل درباره همین موارد صحبت کنیم و بهترین تمرینات، بازی ها، خوراکی ها و کتاب ها را برای تقویت هوش کودکان به شما معرفی کنیم؛ پس تا پایان همراه ما باشید. گاهی والدین به دنبال راهی برای تقویت و رشد کودکان هستند. معمولا چیزی که به ذهن آن‌ها می‌رسد تهیه اسباب‌بازی‌های ذهنی است.  اما بهتر است بدانید که علاوه بر اسباب‌بازی ها، لباس مشاغل نیز می‌تواند به طور مستقیم بر رشد و تقویت هوش هیجانی کودکان تاثیرگذار باشند.

لباس‌های پلیسی همانند؛ ارتشی، چریکی، راهنمایی رانندگی و… از جمله لباس‌های پرطرفدار و محبوب مشاغل هستند که کودکان با پوشیدن آن بسیار خوشحال می‌شوند. لباس چریکی پسرانه در دسته‌بندی لباس پلیس قرار دارد و کودکان با پوشیدن آن به راحتی می‌توانند خود را در نقش یک چریکی وظیفه‌شناس قرار دهند، انجام این کار موجب افزایش حس مسئولیت‌پذیری در کودکان نیز می‌شود. برای این منظور فروشگاه آسنا شاپ لباس بچه گانه چریکی را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب در اختیار شما عزیزان قرار داده است. در ادامه به بررسی مشخصات، مزایا، کاربردهای این محصول می‌پردازیم . همچنین جهت اطلاع از قیمت و پارامترهای موثر بر آن تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.

استتار، شرایط محیطی و نوع نیروی نظامی از مهمترین عواملی هستند که رنگ لباس نظامی را تعیین میکنند. به عنوان مثال در منابع طبیعی مثل جنگل از رنگ های سبز و طرح پلنگی استفاده میشود در صورتی که در محیط های کویری لباس رنگ خاکی به تن میکنند. پوشاک مردانه چریکی شامل انواع تیشرت چریکی و پلیور چریکی انواع کاپشن ارتشیوچریکی انواع سویشرت چریکی، شلوارارتشی شش جیب انواع شلوارک مدل های مختلفکلاه ارتشی و … در فروشگاه اینترنتی سبز پوشان (greenshoping). چه قصد خرید پوشاک روزمره داشته باشید و چه قصد خرید پوشاک مخصوص طبیعتگردی ، آفرود ، کوهنوردی ، آفرود پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود.

مفهوم و علت رنگ لباس نظامی چیست؟

لباس نظامی مشکی نوپو همان گونه که از نامش پیداست یادآور موقعیت و مکان خاصی هست که افراد خاصی آن را به تن خواهند کرد. افراد در موقعیت های نظامیگری نمی توانند از هر مدل لباس کار، رنگ لباس نظامی و جنسی مورد پسند خودشان است استفاده کنند. لباس نظامی افراد با توجه به اینکه برای کدام سازمان و ارگان  تولید و طراحی می شود دارای ویژگی ها و رنگ های گوناگونی هستند. در این نوشته سعی داریم در مورد لباس کار و رنگ یونیفرم های نظامی بیشتر بحث کنیم تا راهنمای خوبی برای خرید درست تر این لباس کار ها باشد.

مشخصات کلی یک لباس کار نظامی استاندارد اگر توجه کرده باشید اکثر لباس های نظامی دارای یک مدل و یک نوع پارچه هستند اما رنگ های لباس نظامی گوناگون هست. به این مدل پارچه ها عمدتا چریکی گفته می شود. پارچه چریکی از مهمترین ترین دلیل برای استتار افراد در محیط های گوناگون هست در لباس نظامی، پارچه مدل چریکی دارد اما رنگ های آن با توجه به نوع سازمان و ارگانی که استفاده میشود دارای تنوع زیادی خواهد بود. مهمترین نکته در طراحی لباس نظامی موضوع استتار سربازان در جنگ می باشد زیرا برای جنگیدن ابتدا باید زنده ماند سپس به جنگ با دشمن پرداخت.

یکی از ویژگی هایی که هر نوع لباس نظامی باید داشته باشد رنگی متناسب با محیط عملیات می باشد همانند لباس نیروی انتظامی در ایران. شاید حالا با این اشاره ی ساده متوجه طرح های عجیب و غریب چریکی یا پلنگی شده باشید. شاید بتوان گفت اولین لباس نظامی مربوط به جنگ جهانی اول می شد هرچند در گذشته نیز جنگ هایی صورت می گرفت اما نوع لباس های آن ها مشخص نیست. ارتش انگلستان در جریان جنگ جهانی اول رنگ لباس های خود را تغییر دادند و به رنگ خاکی تبدیل شد به علت این که تصور می شد رنگ قرمز بیشتر مناسب مراسمات رسمی می باشد.

لباس نبرد سربازان فرانسه آبی آسمانی بود زیرا تصور می کردند در افق کمتر دیده می شوند. آلمان ها برای این که لباس نظامی که استفاده می کنند تبدیل به یک نماد شود از رنگ خاکستری استفاده می کردند. فوايد و مضرات گسترش پيام‌هاي تبليغاتي براي رشد هوش كودكان چيست؟ اين تبليغات همه آنچه بايد بدانيم را مي‌گويد؟ چه حرف‌هاي ناتمامي در تبليغات بسته‌هاي هوش وجود دارد؟ رشد و پرورش هوش شناختي كودكان مدتي است كه با فعاليت‌هاي برخي مؤسسه‌هاي خصوصي و كمك تبليغات رسانه‌اي به احساس نياز در تعدادي از خانواده‌ها تبديل شده است. تلاش براي باهوش‌شدن فرزندان در هر خانواده‌اي به يك شكل بروز مي‌كند:

مفهوم رنگ در لباس نظامی

آن چیزی که به هنگام طراحی یک لباس نظامی باید به آن توجه کرد انتخاب رنگ و بافت مناسب به منظور پنهان کردن فرد در جنگ می باشد. کلاه پلیسی دخترانه در رنگ بندی مختلف موجود است . زمانی که از رنگ صحبت می شود ویژگی های مختلفی از جمله درجه درخشندگی، میزان غلظت و … مدنظر طراح لباس نظامی قرار گرفته می شود اما آن مفهومی از رنگ که در طراحی لباس نظامی آن را متمایز از سایر طراحی ها می کند ارزش رنگ می باشد. البته نمي‌توان همه مزاياي كمك‌آموزشي را انكار كرد اما وقتي شعار‌هاي تبليغاتي كار را به آنجا برساند كه ادعا كنند كه شما مي‌توانيد با 15دقيقه در روز كودكتان را نابغه كنيد و…

آثار نامطلوبي به‌وجود مي‌آورند و با اغراق‌هاي خود سطح تلاش‌هاي تربيتي را محدود و غيرواقعي مي‌كنند. معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهور، کارکرد کلاه های مورد استفاده کارکنان راهنمایی و رانندگی را اعلام کرد. به گزارش گروه اجتماعی «خبرگزاری دانشجو»، معاونت اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی کارکرد انواع کلاه های مورد استفاده از سوی ماموران این پلیس را به شرح زیر اعلام کرد: انواع کلاه های مورد استفاده پلیس راهور به شرح ذیل است: کلاه پرسنل ستادی: در مراسم تشریفاتی و رسمی می تواند مورد استفاده کلیه پرسنل قرار گیرد.

به عنوان مثال در عکاسی طبیعت، مدلینگ و … تنوع رنگ سبب بازی چشم می شود و شاید نتواند جزئیات را به خوبی ببینید و می توانید مفهوم واقعی ارزش رنگ را درک کنید اما در دوربین های دید شب نظامی تصاویر سیاه و سفید است آن گاه ارزش رنگ به خوبی مشخص می شود زیرا این تیرگی و روشنی رنگ های لباس است که موجب تشخیص فرد در تاریکی می شود. شخصی که لباسی به رنگ زرد پوشیده است بلافاصله با دوربین دید شب، شناسایی می شود زیرا درجه درخشندگی رنگ زرد بسیار بالاتر از رنگ های دیگر می باشد. شوق خريد بسته‌هاي آموزشي هوش افزا، نگراني از اينكه اگر نتوانم كلاس و بسته‌اي را براي فرزندم تهيه كنم، چه آينده‌اي در انتظار فرزندم خواهد بود؟

دکمه بازگشت به بالا