رحمتی: حلقه گمشده ما جسارت است/ برخورد سرد با بختیاری زاده؟ کلا دنبال حاشیه هستیم!

رحمتی: حلقه گمشده ما جسارت است/ برخورد سرد با بختیاری‌زاده؟ کلا دنبال حاشیه هستیم!

سرمربی هواداران می گوید در نیمه اول بازی با استقلال ترسو بودند.

به گزارش یومیر هوادار و استقلال امروز (شنبه) در چارچوب هفته هفتم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید. مهدی رحمتی سرمربی هوادار در نشست خبری پس از آن بازی گفت: از نظر من فقط می توانم بگویم کم کاری ما در بازی امشب شجاعت بود. تا جایی که به داوران در ایران صددرصد توپی که سیلوا زد یک ضربه پنالتی بود. داور (رضا مهدوی) قضاوت خیلی خوبی داشت اما چون تیم من هوادار ندارد در این صحنه ها کمی حقش ضایع می شود. توپ نیمه اول برای من یک پنالتی بود و یک بر صفر مقابل استقلالی که میهمان است به برتری رسیدیم. در نیمه اول کمی ترسو بودیم. فرصت خوبی را هم برای گلزنی از دست دادیم.

وی افزود: در نیمه دوم با تغییرات تاکتیکی که داشتیم خیلی خوب بازی کردیم. ما مقابل تیم حریف بازی کردیم اما همچنان استقلال است و بازیکنانش کیفیت بالایی دارند. در کل می گویم خسته نباشید اما باید در تیم من جسارت بیشتری وجود داشته باشد و بازیکنان جسور وظیفه شناس و با دقت بازی کنند.

سرمربی هوادار در خصوص عدم حضور VAR در نیمه اول بازی با استقلال گفت: این حرف دیروز من را تایید می کند که گفتم مشکلات فوتبال ما اساسی است و به سمت نابودی می رود. پول تبلیغات و اسپانسر و … دریافت می شود اما به گفته شما نیمه اول بدون VAR بوده است. می خواهم از باشگاه هوادارانی که دوربین های خود را برای این بازی فراهم کردند تشکر کنم.

رحمتی در واکنش به رابطه نه چندان گرمش با بختیاری زاده قبل از شروع مسابقه گفت: ما دنبال حاشیه هستیم نه فوتبال. به همین دلیل فضای فضای مجازی فوتبال مسموم شده است. رفتم خدمتش و با هم دست دادیم و صحبت کردیم. در پایان بازی خسته نباشید گفتم و برای هم آرزوی موفقیت کردیم. هر چه بود از بین رفت راستی به این فکر کردید که کار 60 درصد مردم ما در فضای مجازی چیست؟

وی در ادامه نشست خبری در پاسخ به این سوال که چقدر به خروج از شرایط فعلی امیدوار هستید گفت: می خواهم پاسخ دهید. بازی تراکتور و استقلال را دیدید. پیشرفت خیلی خوبی داشتیم. تفاوت استقلال و هوادار را در تعویض ها می توان دید. گودرزی 21 ساله دیندار 18 ساله و طهماسبی 17 ساله بودند و حالا تعویض های استقلال را مشاهده می کنید. بودجه ما محدود است. پول زیر میزی نداریم میز نداریم. ما فقط تلاش می کنیم. همه برای رسیدن به اهداف باشگاه تلاش می کنند. مشکل ما به عنوان مربی این است که با بازیکنان جوان و کم تجربه بازی می کنیم و این جور اتفاقات می افتد.

سرمربی هوادار گفت: اگر بمانیم مثل این است که قهرمان شده ایم. کار ما سخت است. ما پیش فصل را زود شروع نکردیم و تمرینات خوبی نداشتیم. من تیمی را تحویل گرفتم که فصل گذشته در 5 بازی اخیر 21 گل دریافت کرده و یک گل زده است. جدا از تراکتورسازی ساختار دفاعی ما بهتر شده و شانس گل نخوردن را دیدید که این هم به دلیل فشار است. مطمئنم در بازی های بعدی پیشرفت خواهیم کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا