اقتصادی

دستور روحانی برای ساماندهی و کنترل قیمت‌ها در بازار لوازم خانگی

رئیس جمهور با دستور رئیس وزارت خاموش ، بر لزوم نظارت دقیق و اقدام فوری برای ساماندهی و کنترل قیمت ها در بازار لوازم خانگی تأکید کرد.

به گزارش یومیر ، در مصاحبه با مهندس مدرس خیابانی ، رئیس وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی ضمن گوش دادن به گزارش وی در مورد گوش دادن به گزارش خود در مورد توسعه تولید لوازم خانگی و وضعیت بازار این محصولات افزایش قیمت برخی کالاها و لوازم خانگی بر لزوم نظارت دقیق و اقدامات فوری برای ساماندهی قیمت ها در این بخش تأکید کرد.

رئیس جمهور با اشاره به تقاضای روز افزون لوازم خانگی برای بازگشایی نسبی فعالیت ها و مشاغل و رفع برخی محدودیت ها در این رابطه ، رئیس جمهور گفت: ما باید از ظرفیت ها و قابلیت های ایجاد شده برای تولید لوازم خانگی در کشور استفاده کنیم و از افزایش سریع جلوگیری کنیم در قیمت این کالاها در بازار ، اجازه دهید برخی از دلالان و سودجویان از ایجاد تنگناها و مشکلاتی برای مردم جلوگیری کنند.

روحانی از زحمات و خدمات فعالان ، ذینفعان و کارگران زحمتکش در تولید لوازم خانگی در کشور تقدیر کرد و از رئیس وزارت سکوت خواست تا با اصناف هماهنگ شود و نظارت دقیق برای کنترل و ساماندهی بازار لوازم خانگی انجام دهد. موارد مربوطه را در جلسه روز یکشنبه در ستاد اقتصادی دولت ارائه کنید.

رئیس جمهور تأکید کرد: با وجود تلاش تولیدکنندگان کشور به ویژه در ماه های اخیر برای افزایش تولید لوازم خانگی با کیفیت بالا ، مردم باید برای خرید این محصولات تحت فشار قرار بگیرند و کلیه دستگاه های دولتی مربوطه باید با سایر بخش ها همکاری کنند. ” این مشکلات را حل کنید.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا