بین الملل

حضرت‌پور: از مردم عذرخواهی می‌کنم/ فراهانی: می‌دانم تکراری است ولی تنها شرمندگی برایمان ماند

لیگ ملت های والیبال

حضرت‌پور: از مردم عذرخواهی می‌کنم  فراهانی: می‌دانم تکراری است ولی تنها شرمندگی برایمان ماند

لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: از مردم عذرخواهی می‌کنم ولی قطعا در دیدار‌های بعدی همه تلاش خود را خواهیم کرد تا نتیجه بهتری بگیریم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هفته دوم مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ از روز سه‌شنبه ۱۵ خرداد در شهر‌های کوکورا ژاپن (گروه سوم) و اوتاوا کانادا (گروه چهارم) آغاز شده است و با ۳۲ مسابقه در مدت ۶ روز تا ۲۰ خرداد پیگیری می‌شود.

تیم ملی والیبال ایران در سومین مسابقه خود در این هفته در سالن همایش‌های غرب ژاپن در شهر کوکورا به مصاف بلغارستان رفت و سه بر دو نتیجه را به حریف واگذار کرد.

محمدرضا حضرت پور پس از این دیدار گفت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، این پیروزی دومین برد بلغارستان بود. امروز به برد برابر بلغارستان نیاز داشتیم، اما متاسفانه به‌خاطر بدشانسی یا به هر علتی نتوانستیم به پیروزی برسیم. از مردم عذرخواهی می‌کنم ولی قطعا در دیدار‌های بعدی همه تلاش خود را خواهیم کرد تا نتیجه بهتری بگیریم، باز هم جا دارد به نوبه خود از مردم عذرخواهی کنم که تا این لحظه همه جوره از تیم ملی والیبال ایران حمایت کردند. قول می‌دهیم که تمام تلاش خود را در دیدار‌های بعدی به کار گیریم.

وی در پایان گفت: باید در دیدار امروز به برتری می‌رسیدیم تا در رقابت‌های بعدی با فشار کمتری بازی کنیم. فشار زیادی روی تیم ملی والیبال ایران وجود دارد. زمانی که تیم شکست می‌خورد، اعتماد به نفس از تیم گرفته می‌شود و این هم یک نوع بدشانسی است. امیدوارم آخرین دیدار خود در هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها را با برد به اتمام برسانیم و با شرایط بهتری وارد هفته سوم شویم.

*فراهانی: می‌دانم تکراری است ولی تنها شرمندگی برایمان ماند

علیرضا فراهانی مصلح‌آبادی پس از این دیدار بیان کرد: رقابت جذابی بود، اما نتیجه به هیچ وجه خوب نبود. می‌دانم این حرف تکراری است، اما بازیکنان تمام تلاش‌شان را می‌کنند و هیچ شکی در این موضوع نیست، اما نتیجه به دست نمی‌آید و تنها چیزی که برای‌مان ماند شرمندگی است امیدوارم فردا برابر ترکیه به برتری برسیم و طلسم ناکامی‌مان شکسته شود.

وی با اشاره به بدشانسی تیم ملی والیبال ایران گفت: نمی‌دانم چطور بگویم، همه تلاش‌مان را در تمامی مسابقات کردیم، اما در نهایت با دو یا سه امتیاز نتیجه را از دست می‌دهیم. مقابل کوبا، آرژانتین، صربستان و… این اتفاق رخ داد درحالی‌که می‌توانستیم در چهار دیدار به برتری برسیم و امروز هم می‌توانستیم برابر بلغارستان به برتری برسیم، اما این اتفاق رخ نداد.

فراهانی در خصوص عملکرد خود برابر بلغارستان گفت: خدا را شکر نمایش خوبی داشتم، اما واقعیت این است زمانی که تیم، نتیجه لازم را کسب نکرده است عملکرد شخصی اهمیتی ندارد.

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا