جمعه نصر درسی برای اپوزیسیون


نماز جمعه سیزدهم آنلاین به امامت حضرت آیت الله خامنه ای جمعه نصر نامگذاری شد که شاهد حضور گسترده مردم در نماز جمعه و دیگر رهبران حزب الله لبنان بودیم. او یک بازی رسانه ای در شبکه های ماهواره ای انجام داد که مقام معظم رهبری برای نجات جانش به مکان نامعلومی رفته اند!

جمعه نصر درس عبرت مخالفان است

به گزارش یومیر مسعود نصیری در سرمقاله ابتکار نوشت:

نماز جمعه سیزدهم آنلاین به امامت حضرت آیت الله خامنه ای جمعه نصر نامگذاری شد که شاهد حضور گسترده مردم در نماز جمعه و دیگر رهبران حزب الله لبنان بودیم. او یک بازی رسانه ای در شبکه های ماهواره ای انجام داد که مقام معظم رهبری برای نجات جانش به مکان نامعلومی رفته اند.
اما همه دیدند که در روزهای اخیر با نخبگان دانشگاهی دیدار داشتند و متعاقباً در سیزدهم مهرماه نماز جمعه نصر را برگزار کردند که ادامه و تکمیل پازل در عملیات صادق 2 mhp بود. آنلاین دروغینی بر بازی رسانه ها بزنند که ایران را ناامن جلوه دهد اما فراموش نکنیم در این ایام که مقام معظم رهبری در خطبه های نماز جمعه خود به اتحاد مسلمانان علیه رژیم اشغالگر قدس و صهیونیست ها اشاره کردند. نگاه اصلاح طلبان و اصولگرایان را هم باید کنار بگذاریم تا آقای دکتر را ببینیم. مسعود. پزشکان ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران نیز این روزها هستند که آسمان کشورهای خلیج فارس به اصطلاح صاف است و به دلیل حملات اسرائیل پروازها به کل خاورمیانه محدود شده است.
پزشکان به قطر سفر کردند و همچنین آقای عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان در سفری دیپلماتیک به لبنان این پیام را به جهانیان ابلاغ کرد که جمهوری اسلامی ایران و دولت وحدت ملی به دنبال دیپلماسی با جهان و طرفدار جنگ هستند. در خاورمیانه اما از جبهه مقاومت و مواضع ایران اسلامی دفاع مشروع می کنند. می توانیم دکتر را در نظر بگیریم. برزکیانس و دکتر. حضور عراقچی از مسئولان کشور در نماز جمعه در ادامه نصر جمعه که خود تکمیل کننده وعده صادقانه جمهوری اسلامی مبنی بر امنیت ایران برای همه است تخلف است و اشاره به حضور مسئولان در کنار مردم دارد. .
یکی از دلایلی که مردم در ابتدای انقلاب اسلامی در سال 57 در میان همه گروه های فکری و سیاسی مخالف شاه قبل از انقلاب اسلامی رهبری و ولایت امام خمینی را پذیرفتند پیشی گرفتن ایشان از مردم بود. با دولت دوشادوش جنگیدند و قدمی از مردم آهسته تر برنداشتند و به مردم نگفتند بروید بلکه به آنها دستور دادند که بیایند. مردم ایران همیشه به دنبال خرد جمعی بودند و با دیکتاتوری شاهان قاجار و پهلوی که در مشروطه و قبل از آن دغدغه انقلاب داشتند مخالفت کردند اما این انقلاب با جانفشانی امام خمینی (ره) تبدیل به انقلاب اسلامی شد که اگر اگر اگر بود اول بود. شما به تاریخ نگاه کنید می بینید که امام خمینی قبل از انقلاب قبل از هر سیاستمداری تبعید شد و مانند سایر مردم فرزندش سید مصطفی خمینی را در راه پیروزی انقلاب اسلامی تقدیم انقلاب کرد. خاطره معروف ایشان نسبت به شهادت فرزندش برخورد مطمئنی داشت اما شما هم همین رفتار را دارید و رویه و نگرش امام خمینی را که منجر به پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 شد در مقابل تفکر مخالفان قرار دادید. که خود را مطالبه گر کار مردم می دانند و هرگز با این افراد زندگی نکرده اند و با دغدغه های آنها آشنا نیستند با مردم بیگانه هستند و این یعنی درک نیازهای فرهنگی اجتماعی و اقتصادی اقشار مختلف. اگر کمی به عقب برگردیم زمانی که احمدشاه قاجار زمانی که ایران به هزار قطعه تقسیم شد و هر خان و خلیفه ادعای خودمختاری داشتند ایران بدهکار پانزده هزار تومانی را به سفارت انگلیس واگذار کرده بود و در یک عجله کنید تا در کنار برج ایفل عکس بگیرید و در سینماهای فرانسه فیلم تماشا کنید. شما بهتر متوجه خواهید شد که چگونه و چرا مردم از یک حاکم فاصله می گیرند. یا در سال 1320 که ایران توسط متفقین اشغال شد رضا شاه که یکی از دلایل این اشغال به شمار می رفت چون از حمایت مردمی برخوردار نبود نتوانست در مقابل متفقین بایستد به دستور ایران را به مقصد جزیره موریس ترک کرد. از انگلیس حتی اگر نیروهای نظامی ایران با مخالفت متفقین مواجه نمی شدند و حتی اگر متفقین این کشور را اشغال می کردند صرف نظر از موقعیتی که ایران به دلیل محور مواصلاتی خود به سراسر جهان و منطقه داشت.
اما در آن روزها مردم و دولت در دفاع از مواضع خود در برابر بیگانگان یکسان نبودند و کیست که نداند حمایت مردم از دولت ها قابل اعتمادترین سلاح در برابر هر بیگانه ای است چنانکه شاه پهلوی برای ایستادن به خارج از ایران رفته بود. ? انگلیس که دکتر را تحریم کرده است. دولت قانونی محمد مصدق محمدرضا شاه و همچنین مخالفان امروزی که امیدوارند رژیم اشغالگر قدس به ایران حمله کند و زیرساخت های اقتصادی ایران را نابود کند تا مردم در زمان فشار اقتصادی و امید به قیام علیه جمهوری اسلامی قیام کنند. دولت بریتانیا برای تحریم دکتر. مصدق در فروش نفت پس فشار اقتصادی مردم را بر ضد دکتر قیام می کند. محمد مصدق و او را نانوا در اداره کشور ببینند شاید در کوتاه مدت این حربه باعث تقابل ملت و دولت ها شود.
اما در دراز مدت مردم قضاوت می کنند که چه کسی در کنار آنها ایستاده است. اما تاریخ فراموش نخواهد کرد ستارخان و باقرخانی را که با مردم بودند و در مقابل بیگانه ایستادند و ضرب المثل معروف که می گویند خاک می خوریم اما خاک نمی دهیم یا قهرمانی مثل جهان پهلوان تخت که وقتی فهمید. عدم مشروعیت حکومت پهلوی از پست و موقعیت خود دست کشید. معلم مدرسه یادبود تبریز که در انقلاب مشروطه در کنار مشروطه خواهان با استبداد و استبداد مبارزه کرد و کشته شد. در واقع بیگانگی از مردم نه تنها در ملیت بلکه در عدم درک مردم و جامعه ذهنی آنهاست. امیرکبیر یکی دیگر از شخصیت های تاریخی این کشور است که نام و راه و رسم او در تاریخ این کشور ماندگار شده است زیرا او دغدغه ای جز نتیجه خوب برای مردم ایران نداشت بلکه مظهر اتحاد مردم و حاکمیت بود. مردم حکومت را برخاسته از خود می دانستند به هشت سال دفاع مقدس برمی گردد زمانی که فرزندان این افراد عکس همسر و فرزندان خود را در جیب خود گذاشته بودند و عکس امام خمینی را در جیب خود گذاشته بودند. شاید صدام حسین یکی از اولین کسانی بود که به درهم تنیدگی مردم و جمهوری اسلامی ایران پی برد. مردم خود را مدیون کشور می دانند چرا دولت را مال خود می دانند و برای دفاع از آن به جبهه ها می آیند. نقطه ای که بیست و سه جوان اسیر ایرانی را به کاخ خود دعوت کرد تا از آنها بپرسد که چرا به جبهه آمده اند. شاید منتظر بود بگویند ما فرزندان وزیر و معاون و مسئول ایران هستیم که داریم. برای دفاع از منافع دولت پدران ما به جبهه آمد اما وقتی بیست و سه نفر گفتند پدران ما کارگر و مردم عادی هستند اما حکومت و نظام جمهوری اسلامی برای آنها ایران شده است تعجب کرد. هم وزن خانواده شان بود و هیچ جدایی بین منافع خود و دولت نمی دیدند. فراموش نکنیم که در دهه های اخیر مردم در سخت ترین شرایط اقتصادی و فلج کننده ترین تحریم های اقتصادی به امید پیشرفت بیشتر و بهتر ایران در پای صندوق های رای و شرکت در انتخابات متعدد در انتخابات ریاست جمهوری گذشته پیرو سیاستمداران و مسئولان کشور بوده اند. انتخابات منتخب نگرش وحدت ملی و همدلی همه جریانات سیاسی و فکری است اما مسئولان باید این روزها به خاطر داشته باشند که ادعای مقام معظم رهبری را رد کنند. وسواس رژیم قدس که ایران ناامن است حتی قبل از نماز جمعه هم نماز خواندند. آنها تاکید کردند که مسئولان در حل بحران های جامعه نیز با مردم گفت و گو کرده و مانند همیشه در میان مردم باقی بمانند تا با همفکری ملی. که محصول دکتر دولت مسعود مزیکیان روز به روز با وجود قومیت های رنگارنگ و سلیقه های سیاسی و فرهنگی شاهد ایرانی سربلند و یک دل است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا