عمومی

جسدی که قرار بود به عنوان ضایعات فروخته شود!

تحقیقات کارآگاهان اداره پلیس جنایی آگاهی خراسان رضوی برای شناسایی جسد مرد میانسالی که قرار بود به عنوان زباله به فروش برسد ادامه دارد در حالی که پزشکی قانونی هنوز در مورد علت دقیق مرگ وی توضیحی نداده است.

به گزارش یومیر ، “خراسان” نوشت: ماجرای این جسد که هنوز خانواده یا نزدیکان وی شناسایی نشده اند ، صبح روز 2 نوامبر هنگامی که زن جوانی برای بستن ماشین به ابتدای خیابان 12 آیت الله کاشانی رفت ، جرم شد. . اجاره دادن.

چند دقیقه بعد پیرمرد جلوی زن جوان روی مسافر ایستاد و آنها صحبت کردند. این زن به راننده پراید گفت: کنار دیوار کوچه مقداری زباله و نان خشک دارند که او آنها را به خیابان پنج تن منتقل می کند و آنها را به زباله می فروشد!

وی که با راننده مبلغ 15000 تومان هزینه حمل و نقل توافق کرده بود ، از پیرمرد خواست برای رفتن زباله ها به صندوق عقب ماشین به کوچه برود! در حالیکه راننده حدود 200 متر برعکس در حال رانندگی بود ، یک موتورسوار لاغر را دید که مانند یک زن جوان ماسک بهداشتی بر تن داشت و در کنار جراحات گفته شده ایستاده بود. موتورسوار جوان از راننده خواست تا به او کمک کند تا بسته زباله را در صندوق عقب بیندازد ، اما راننده گفت بیمار است و نمی تواند اجسام سنگین را بلند کند ، از کمک به موتورسوار لاغر امتناع کرد و پشت فرمان ننشست.

به همین دلیل ، زن و مرد جوان حتی زباله های گفته شده را در پارچه ای گل مانند در صندوق عقب انداختند و از راننده خواستند كه حركت كند!

موتورسوار پشت سر راننده قدیمی حرکت کرد ، اما توافق کرد که اگر آنها گم شوند ، راننده در ابتدای خیابان پنج تن منتظر می ماند تا آنها برسند. راننده که گاه در آینه به زن و مرد موتورسوار نگاه می کرد تا هنگام ایستادن در پشت چراغ قرمز از تقاطع جلو ، مورد غافل واقع نشود ، هیچ اثری از زن و مرد موتورسوار مشاهده نکرد. او چندین بار به آینه ماشین نگاه کرد اما هنوز نتوانست آنها را پیدا کند. به همین دلیل ، او به محل ابتدای خیابان پنجوتان نزدیک بلوار طبرسی شمالی رفت و کنار خیابان ایستاد و منتظر یک زن و مرد جوان بود ، اما باز هم خبری از آنها نبود!

راننده پیر که چندین ساعت از وقت خود را سپری کرده بود دیگر نتوانست تحمل کند و تصمیم گرفت زباله ها را از ماشین خارج کرده و به شخصی بدهد! وقتی راننده صندوق عقب را باز کرد ، ناگهان یک دست و پای انسان از پرده شکوفا شده بیرون آمد. پیرمرد که بسیار ترسیده بود با دستان لرزان پسرش را صدا کرد و ماجرا را برای او تعریف کرد. چند دقیقه بعد ، راننده و پسرش ماشین را به کلانتری طبرسی شمالی رساندند ، جایی که جسد فروخته نشده در صندوق عقب بود!

پیرمرد با چهره ای مضطرب و نگران ماجرای حمل جسد به جای زباله و نان خشک را برای افسران توضیح داد و بدین ترتیب پرونده جنایی تشکیل شد. با صدور دستورات ویژه توسط قاضی كاظم میرزایی ، كارآگاه پلیس آگاهی نیز در محل حاضر شد و چنین تحقیقی درباره جسد ناشناخته الحویه آغاز شد.

قاضی میرزایی که بر اساس تجربه دادگاه راننده پیر را بی گناه دانسته بود ، طبق قانون دستور آزادی داد و تحقیقات پلیس ادامه یافت ، اما در حالی که هنوز هویت جسد یا خانواده وی مشخص نشده است ، علت دقیق مرگ در مورد این 60 ساله است همچنین آزمایشات پزشکی.

از طرف دیگر ، مطالعه جامع کارآگاهان برای ردیابی موتورسواران زن و مرد با توجه به خصوصیات بدست آمده از آنها ، وارد مرحله جدیدی شده است. در همین حال قاضی میرزایی از شهروندان خواست در صورت داشتن اطلاعاتی در مورد مرد ناشناسی که تصویر وی در این گزارش موجود است ، با شماره تلفن 21825267 یا 09011974485 به پلیس آگاهی خراسان رضوی اطلاع دهند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا