اقتصادی

جزئیات دستمزد دستمزد در سال ’99

در قوانین جدید ، در حالی که وکالت جزئیات کارگران در نیروی کار ایران و نحوه ثبت نام حقوق و دستمزد را نشان می دهد ، شرایط پرداخت پاداش ، اشتباه و سایر هزینه ها ذکر شده است. مشخص کنید که باید توسط مرجع مدیریت انجام شود.

یومیر گفت: امسال نتیجه حقوق کارگران 15 درصد افزایش نسبت به سال گذشته است ، تصمیمی که هیچ یک از کارگران انتظار آن را ندارند. به ترتیب کمتر از دو میلیون و 800 تن درآمد داشته است. متوسط ​​درآمد کارگران به پنج میلیون و 400 هزار دلار رسیده است.

با این حال ، با تغییرات جدید ، آنچه در مورد وضعیت دریافتی کارمندان و دسته بندی آنها وجود دارد ، موضوعی است که با انتخاب قوانین بودجه سال 1399 تصمیم گرفته شده است. پول

پاداش حداکثر یک ماه پرداخت کنید

از نظر دستمزد کارمندان ، مدیر اجرایی ممکن است حداکثر یک ماه حقوق و مزایایی را که در بدهی استخدام و در مدت محدودی که توسط مدیریت ارائه شده باشد دریافت کند. یعنی حقوق و دستمزد. پاداش یک ماهه اعضای هیئت مدیره ، هیئت مدیره کارمندان دولت ، شرکت و بیمه دولت طبق قوانین و مقررات قابل اجرا پس از تصویب هیئت مجاز است. مجمع عمومی یا مجمع عمومی.

برای هدایای مستقیم و غیرمستقیم ، طبق توافق نامه ، در سال گذشته برای بانکها ، شرکتهای بیمه و شرکتهای دولتی در محدوده بودجه و کارمندان با قرارداد تمام وقت و پاره وقت مبادله می شد. از سپرده های تأیید شده .

هزینه خوردن چقدر است؟

با توجه به هزینه غذا برای کارمندان ، شرایطی از قبیل هزینه غذا در ایام تعطیل و شبهای کارگران تحت دستورالعمل اجرایی اعم از علائم ، قراردادها و قراردادها قرار می گیرد ، و تأیید از مسئول ترین یا مجاز ترین مسئول تحویل هزینه های اداری خود. بر این اساس ، کمک هزینه روزانه غذایی حد و مرز 8400 تومان است.

مطالعات موردی و آموزش های اولیه کودکی

یکی دیگر از عوامل افزایش دستمزد کارکنان آنها ، روزها و ساعات استفاده کنندگان خدمات غیر حمل و نقل در تهران ، حداکثر ماهانه 160 هزار تومان در کلان شهرها است جمعیت 500 هزار و بیش از 105 هزار تومان در ماه. .

در حقیقت ، آژانس های مناطق شهری مجاز به پرداخت هزینه های حمل و نقل کارمندان خود به صورت نقدی یا عقد قرارداد با شرکت های حمل و نقل خصوصی دولت هستند تا از خدمات حمل و نقل کارگران استفاده بهتری داشته باشند. . محدودیت سقف می تواند حتی 10 درصد بیشتر از هزینه حمل و نقل سال گذشته به کارمندان باشد.

به عنوان مثال ، متوسط ​​کلاس زنان و کارمندان اداری نمی تواند 126 هزار و 500 تن در ماه برای همه کودکان زیر شش سال فراهم کند.

هزینه ماموریت چگونه پرداخت می شود؟

در ارتباط با این مأموریت ها ، ماموریت روزانه در سراسر کشور برای کارکنان مدیریت تجهیزات ، که به عنوان یک دفتر موقت در خارج از شهر مستقر شده اند بسیار مهم است. شب ماندن تا حداقل دستمزد و مزایای حداکثر یک بیست. علاوه بر مازاد ، یک کارت پنجاه و یک کارت اعتباری تأیید شده را نیز می توان پرداخت کرد. اما اگر یک شب متوقف نشوید ، فقط 50 درصد از این مبلغ پرداخت می شود.

30 هزار تومان برای تلفن همراه

اجاره کمک هزینه تلفن همراه در ماه حداکثر 30،000 تومان در ماه برای مدیران و کارمندان هنوز تحت شرایط خاصی موجود است که به اختیار مدیرعامل یا یک مقام شرکت مجاز خواهد بود برای او

کلیه اشخاصی که بدهی آنها به حقوق و مزایای حوزه های مربوطه مربوط می شود و از طریق خزانه ملی به طور کامل پرداخت می شوند ، موظفند لیست پرداخت را به خزانه ملی ارسال کنند. ماهانه و جداگانه

لازم به ذکر است با توجه به این سال مالی قانونی ، دستگاههای نظارتی مشمول ماده (29) برنامه ششم توسعه که به نوعی از بودجه عمومی استفاده می کند ، موظف به ارائه اطلاعات هستند به کارمندان ، پیمانکاران و کارمندان پیمانکاری ، کارمندان و پرسنل بهداشتی مطابق قانون در خدمات پزشکی. و برای ثبت یا به روزرسانی پرونده پزشکی در سامانه کارمندان ایران با سیستم حقوق و دستمزد و مزایا در تاریخ 10 مه امسال ، از اول ژوئن ، هرگونه پرداخت مستقیم و مداوم به کلیه کارمندان گروه کنترل فقط اطلاعات را ثبت می کند. آنها بر روی کارگران ایرانی اجرا می شوند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا