توسعه کمی بازارها، تکمیل زنجیره تامین و بهسازی؛ مهمترین برنامه های ۱۴۰۴

توسعه کمی بازارها، تکمیل زنجیره تامین و بهسازی؛ مهمترین برنامه‌های ۱۴۰۴

مدیر سازمان مدیریت میوه و گیاهی شهرداری تهران توسعه کمی از بازارها است تکمیل زنجیره های عرضه و نوسازی و بهبود زمینه های میوه و سبزیجات بخشی از مهمترین برنامه های سازمان در سال جاری است.

به گفته اینا مهدی باختیاری زاده سال جدید را تبریک گفت و گفت که توسعه بازارهای کمی تکمیل زنجیره تأمین محصول و نوسازی و نوسازی زمینه های میوه و سبزیجات بخشی از مهمترین برنامه های سازمان در سال 6 است.

وی با اشاره به عملکرد این سازمان در سال 2 افزود: “خوشبختانه سال یکی از سالهای خوب سازمان مدیریت میوه و سبزیجات تهران بود. امسال توانستیم اقدامات موثری برای خدمت به مردم انجام دهیم.

مدیر سازمان مدیریت میوه و سبزیجات شهرداری تهران ادامه داد: در سال 6 این سازمان توانست بازار و بازار میوه و سبزیجات را نوسازی و نوسازی کند در حالی که بازار و میدان از سال 6 بازسازی و نوسازی شده است.

وی گفت: ایجاد عرضه مواد غذایی و محصولات مصرفی با هدف تهیه محصولات با کیفیت به تهانی اندازه گیری دیگری بود که سال گذشته اجرا شد.

باختیاری زاده خاطرنشان كرد: طبق آمار بانک مرکزی در میوه ها و سبزیجات در سبزیجات و 2 ٪ در حبوبات و همچنین محصولات پروتئینی مانند گوشت و مرغ فاصله قیمت مزارع و بازارهای میوه و سبزیجات از شهر.

وی با اشاره به راه اندازی و توسعه فروش مجازی در برنامه شاهرزاد تأکید کرد: مرتب سازی مجاور و پرورش افزایش صندلی های چرخدار و مقیاس در مزارع و بازارهای میوه و سبزیجات از دیگر اقدامات انجام شده در سال 6 است.

مدیر سازمان مدیریت میوه و سبزیجات شهرداری تهران گفت: در سال گذشته طبق آمار موجود 5 ٪ 5 ٪ به میزان شهروندان به مزارع و بازارها و بازارهای سبزیجات و 6000 خرید ثبت شده است.

به گفته سازمان مدیریت مزارع میوه و سبزیجات شهرداری تهران وی به بخشی از برنامه های این سازمان در سال 6 اشاره کرد: امسال توسعه کمی و کیفی بازارهای میوه و سبزیجات تکمیل زنجیره تأمین توسعه فروشگاه های سرد این سازمان یکی از مهمترین برنامه هایی است که امسال اجرا شده است.

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا