اقتصادی

توجیه رژیم صهیونیستی برای فروش جاسوس افزار

وزارت دفاع اسرائیل اعلام کرد که صادرات محصولات سایبری ، مانند جاسوسی که توسط گروه NSO فروخته شده ، برای استفاده قانونی و مبارزه با جرم و جنایت و تروریسم بوده است.

به گزارش یومیر ، مطالعه ای که توسط 17 رسانه در روز یکشنبه انجام شد نشان داد که نرم افزارهای جاسوسی NSO به نام Pegasus برای هک 37 تلفن هوشمند متعلق به روزنامه نگاران ، مقامات و فعالان حقوق بشر استفاده شده است.

این شرکت اسرائیلی در بیانیه ای که روز جمعه منتشر شد ، ادعاها را انكار كرد و اظهار داشت: “ادعاهای مشابه و بی اساس در مورد شركت های وابسته خود بیش از یك بار انجام شده است.

این شرکت گفت: “فناوری های ما هر روز برای شکستن حلقه های سو abuse استفاده از کودکان ، قاچاق مواد مخدر ، یافتن کودکان گمشده و ربوده شده ، یافتن افراد گرفتار در زیر آوار ساختمان های فروریخته و محافظت از حریم هوایی در برابر پهپادهای خطرناک مورد استفاده قرار می گیرد.” واقع شده.

وزارت دفاع اسرائیل در بیانیه ای اعلام كرد كه این رژیم فقط صادرات محصولات سایبری به م institutionsسسات عمومی را برای استفاده قانونی و به منظور جلوگیری از جرم و تحقیقات مربوط به آن و مقابله با تروریسم تأیید می كند. در مواردی که از محصولات صادراتی مغایر با مجوز صادرات آنها استفاده شده است ، اقدامات مناسب باید انجام شود.

پیش از این ، ناتان هوروویتز ، وزیر بهداشت اسرائیل و مرتس ، رهبر حزب ، به خبرنگاران گفته بودند که وی در مورد صادرات NSO با وزیر جنگ بنی گانتز دیدار خواهد کرد. در یک پخش تلویزیونی ، موسی راز ، قانونگذار اسرائیلی ، از حزب خواست که صادرات NSO را ممنوع کند.

به گزارش رویترز ، اما یایر جولان ، یکی دیگر از نمایندگان حزب مرتز و مقام نظامی سابق رژیم صهیونیستی ، گفت که گزارش NSO انگیزه تجاری داشته و تنها شرکتی نیست که چنین محصولاتی را ارائه می دهد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا