توجه ویژه دولت به آموزش و پرورش در بودجه ۱۴۰۴/ رسیدگی به اعتراضات رتبه بندی معلمان

توجه ویژه دولت به آموزش و پرورش در بودجه ۱۴۰۴/ رسیدگی به اعتراضات رتبه‌بندی معلمان

یومیر/پدر معاون مدیر برنامه ریزی و توسعه منابع گفت: “خوشبختانه دولت به ویژه در بودجه امسال و قول حل بسیاری از مشکلات دولت و مجمع مشورتی اسلامی از آموزش و پرورش آگاه بوده است.”

علی فرهادی امروز 9 مه در طول سفر یک روزه خود به شهر فسا استان پدر با مدیران مدرسه در FASA Shibkuh و Six Lutoric که روز و یادبود معلم را تبریک می گوید: “همه شغل ها رعایت می شوند اما معلمی نیست بلکه یک مأموریت و شغل فراتر از آن است.”

معاون وزیر برنامه ریزی و توسعه وزارت آموزش و پرورش گفت: “در سال گذشته اعتراض معلمان علیه رتبه تحقیقات و بازگشت بازنشستگان فرهنگی و پاداش معوق برای بازنشستگان فرهنگی نیز پرداخت شده است.”

وی به به روزرسانی حقوق معلمان به عنوان نکته ای که بر کیفیت آموزش تأثیر می گذارد اشاره کرد و گفت: “معلمان ما باید به گونه ای در دسترس باشند که نگران معیشت آنها نباشد و بر آموزش متمرکز شود.”

فرهادی با اشاره به حساسیت کار در آموزش و پرورش گفت: “سیستم آموزش نیمی از دولت را تشکیل می دهد و با آزمون اشتباه قابل کنترل نیست و باید با برنامه ریزی اسناد بالادست تصمیم گرفت.”

به عنوان مثال معاون مدیر برنامه ریزی و مدیریت وزارت آموزش و پرورش به سؤال دانش آموزان این کشور اشاره کرد و گفت: “انتظار می رود که چگالی جمعیت دانش آموزان در کلاسهای دبیرستان در چند سال آینده افزایش یابد و توسعه فضا در این دوره به ویژه هنرستان ها باید برای ارائه کارکنان ویژه تحویل داده شود.”

نماینده مردم FASA در مجمع مشورتی اسلامی همچنین گفت: “هر موفقیتی که در مناطق مختلف به دست می آید نتیجه تلاش فرهنگگرایان است و ما آن را مدیون این گروه بزرگ هستیم.”

حسن علی محمدی گفت: مهمترین کلید موفقیت برای کشورهای توسعه یافته وجود رهبران ماهر و توجه به منابع انسانی است که می افزاید: “مهمترین وظیفه معلم آموزش و آموزش است به طوری که باید تمام تمرکز این قشر روی این امر متمرکز شود زیرا توسعه کشور به این مسئله بستگی دارد.”

Ceramatollah Basharatipour مدیر آموزش و پرورش در FASA گفت: “شهر فاسا در حال حاضر در حال تحصیل بیش از 6000 دانش آموز 5000 معلم است.”

پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا