اقتصادی

تمدید بسته حمایت از کسب‌وکارها و مشاغل به شدت آسیب‌دیده از کرونا

یومیر / بوشهر رئیس اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر از تمدید بسته حمایتی از مشاغل و مشاغل آسیب دیده به شدت توسط کرونا خبر داد.

مصدق کشاورزی با اشاره به تصمیم اخیر ستاد ملی ضد کرونا مبنی بر تمدید بسته حمایتی به مشاغل و مشاغل آسیب دیده به شدت آسیب دیده ، افزود: این بسته حمایتی شامل پشتیبانی مالیاتی ، بانکی و بیمه ای است.

وی گفت: مهلت اعتراض به اوراق مالیاتی تا 2 ماه دیگر ، امکان پرداخت بدهی مالیاتی نهایی برای عملکرد و مالیات بر ارزش افزوده ، مدت آن تا پایان سال 1399 ، تا پایان شهریور و بدون محاسبه است. جریمه برای تأخیر پرداخت از دولت حمایت مالیات.

سرپرست اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر در خصوص پشتیبانی بانکی گفت: برای صاحبان مشاغل و شرکت هایی که از تاج صدمه دیدند (به جز تسهیلات قرض الحسنه) ، بازپرداخت اقساط تسهیلات دریافتی در چهار ماه اول سال جاری است و در این مدت پرداخت نشده است ، مشروط بر اینکه بدهی به شبکه های بانکی تا فوریه 2016 در رده فعلی باشد ، به پایان دوره بازپرداخت منتقل می شود.

کشاورزی اضافه کرد: مهلت ثبت نام مشاغل و شرکت های متاثر از کرونا برای دریافت تسهیلات تأیید شده توسط ستاد ملی در برابر کرونا ، به ویژه در جهانگردی ، ورزش و جوانان ، فرهنگ و هنر و حمل و نقل تا پایان سپتامبر 1400 مطابق با همان دستورالعمل ها و شرایط اخطار قبلی تمدید می شود.

وی اظهار داشت: مشاغل و مشاغل آسیب دیده جدی مانند مهد کودک ها ، سالن ها ، پارک های آب و شهربازی که قبلاً واجد شرایط تأسیسات عروق کرونا نبودند طبق دستورالعمل های کارگروه فوق مشمول دریافت تسهیلات می شوند. .د

رئیس اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان بوشهر یادآور شد: بانک ها و م institutionsسسات اعتباری همچنین باید هزینه های تسهیلات کرونری از جمله تسهیلات یا تسهیلات جدید را از مراحل اولیه تا پایان آبان 1400 پرداخت کنند.

مصدق کشاورزی گفت: بازپرداخت نرخ تسهیلات تاج به دست آمده توسط شرکت ها و بنگاه های اقتصادی ، اعم از تأسیسات تاج پیشین یا تسهیلات جدید ، تا پایان سپتامبر 1400 موکول می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا