تله های مالی عید؛ بدترین خریدها را بشناسید

جوهر تعطیلات عید اغوا کننده است. پول زیادی به دست شخص می رسد و اگر غفلت کنید چیزی دردناک خریداری کرده اید که بسیار مؤثر نیست و از طرف دیگر پول شما را از دست می دهد.
به گفته یومیر این هفت نفری که به فکر می شود: آخرین خرید خریدهای گران قیمت و غیر ضروری خریدهای آنلاین غیر ضروری ازدحام بیش از حد و حتی خریدهای مسافرتی در آخرین لحظه در میان شیاطین است. بیایید برخی از تجربیات عملی و آموزنده را با هم به اشتراک بگذاریم.
آخرین خرید
اگر من یک مرد خردمند بودم از خرید لباس های گران قیمت و گران قیمت که فقط یک بار می پوشیدید امتناع می کردم. وسایل تزئینی و تزئینی که کاربردی نیستند و فقط خانه شلوغ هستند از آخرین و خریدهای مهیج هستند که شما باید از آن جلوگیری کنید.
خریدهای گران قیمت و غیر ضروری
من مطمئناً خرید لوازم خانگی بزرگ و گران قیمت را که در حال حاضر به آنها احتیاج ندارند ترک می کنم. حتی اگر واقعاً برای تغییر دکوراسیون کامل خانه نیاز به خرید مبلمان و مبلمان جدید دارید این روزها نروید.
اجازه ندهید که جو این کار را برای خرید هدایای گران قیمت و غیر ضروری به دوستان و آشنایان انجام دهد. تجربه نشان داده است که پول ناراحت است و حتی اگر بودجه محدودی داشته باشید در آخرین روزهای سال تصمیم خواهید گرفت که عید را برای عزیزان انجام دهید. پولی که برای این کار خرج می کنید در آخرین روزهای آوریل انجام می شود.
خریدهای آنلاین غیر منتظره
خرید از فروشگاه های آنلاین ناشناس بدون نماد الکترونیکی اعتماد ممنوع است. من مطمئن هستم که همه شما آنقدر باهوش هستید که این یک توضیح واضح است اما من فراتر از آن خواهم بود و از شما می خواهم که در آخرین روزهای سال حتی از فروشگاه های معتبر آنلاین بروید زیرا سر آنها واقعاً شلوغ است. فروشگاه های آنلاین روزها را به عنوان فرصتی در نظر می گیرند و تبلیغات زیادی را انجام می دهند تا افراد بیشتری را برای خرید از آنها بدست آورند.
اما بخش لجستیکی که مسئول ارائه خرید به مشتریان است اندازه تیم بازاریابی تبلیغات و فروش نیست. بنابراین فقط طبیعی است که تحویل سفارش به موقع نباشد و یکی در بخش پشتیبانی صدای مظلوم می گوید متاسفم که عذرخواهی می کنم. بگذارید این جمله را به شما ترجمه کنم: این همان است! پایان بازی مشخص است شما باید منتظر بمانید که آنها در صورت تمایل بسته را تحویل دهند.
غذای زیادی بخرید
خرید مقدار زیادی غذا چیزی جز از دست دادن باقی نمی گذارد. اگر میوه را در حجم زیادی خریداری کنید در مدت زمان کوتاهی خنک می شود و در نهایت سطل زباله را برداشته است. گوشت و مرغ در فریزر باقی می مانند و طعم اصلی خود را از دست می دهد.
کیک های خشک طولانی تر از شیرینی هستند اما من خرید آن را بیش از حد توصیه نمی کنم. محصولات آتش نشانی ناشناخته را می توان با قیمت های پایین تر ارائه داد. تخفیف مورد استفاده در محصول مارک های ناشناخته با قیمت پایین نیز یکی از آفات در روزهای منتهی به عید است زیرا در خانه می بینید که از کیفیت بالایی برخوردار نیست. به طور کلی شما باید مراقب باشید که زمان تغییر کرده است و مانند گذشته نیست زیرا فروشگاه ها در پنج روز اول عید بسته شده اند.
آخرین خرید سفر
قیمت پروازها و بلیط های قطار به حدی افزایش یافته است که احتمالاً در تور و سفر قدم نمی زنم اما برخی از آنها هنوز هم ممکن است از تبلیغات برای سفرهای لحظه آخری و تکنیک های تبلیغاتی فریب خورده باشند. این روزها اغراق آمیز کیفیت هتل کیفیت سفر و تعداد ناهار و شام است.
ارسال به وسوسه تخفیف ها
فروشگاه ها سعی می کنند با نزدیک شدن به پایان سال و افزایش درخشش خرید مشتریان بیشتری را به خود جلب کنند. آنها سعی می کنند با ایجاد حس فوریت و کمبود مانند “فقط پایان امروز” یا “تعداد محدود” این استرس را تشدید کنند تا شما را به خرید بیشتر ترغیب کنند. از طرف دیگر مشتریان معمولاً با کمبود وقت و استرس ناشی از کار عقب مانده روبرو هستند و درصد تصمیمات عجولانه و بدون افزایش خودآزمایی افزایش می یابد.
با پایان فصل لباس بخرید
فروشگاه های پوشاک و پوشاک تخفیف های وسوسه انگیز را در آخرین روزهای سال ارائه می دهند. بنابراین سست می شود. برخی از آنها تخفیف های واجد شرایط برای خرید لباس در پایان فصل دارند و می گویند که آنها را برای سال بعد آماده کرده اند. من می خواهم بپرسم اگر سال بعد به آن رسیده اید و وزن شما بیش از یک سال تغییر کرده است؟ چه اتفاقی می افتد برای لباس های جدید داخل کمد و پولی که برای آن پرداخت کرده اید؟
خرید بیش از حد لوازم آرایشی
لوازم آرایشی همچنین دارای تاریخ انقضا هستند و استفاده از محصولات قبلی می تواند به پوست و سلامت آسیب برساند. از طرف دیگر در این مرحله بازار محصولات تقلبی داغ است. مراقب باشید زیرا به دلیل تخفیف می توانید مواد آرایشی زیادی را خریداری کنید که در نهایت بلااستفاده خواهد شد.
*بازتولید سایر محتوای رسانه ای در ISNA تأیید محتوای آن نیست و فقط برای توجه مخاطب است.
پایان پیام