اقتصادی

بیتکوین ۱۰۰ هزار دلار را رد می کند؟

بزرگترین بانک آمریکایی احتمال رسیدن بیت کوین به 146 هزار دلار را اعلام کرد.

در حالی که موفقیت رکورد بیت کوین در روزهای اخیر خبرساز شده است ، بزرگترین بانک آمریکایی اعلام کرده است که ارزش بیت کوین در طولانی مدت می تواند به 146000 دلار برسد. ارزش بیت کوین در حال حاضر 575 میلیارد دلار است که انتظار می رود در صورت اوج رسیدن Chip Morgan 4.6 برابر رشد کند و به 2.7 تریلیون دلار برسد.

نوسانات زیاد ارزهای دیجیتال هنوز هم یکی از بزرگترین موانع جایگزینی آنها با طلا است و برای بسیاری از معامله گران ، نوسانات بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال بیش از یک سرمایه گذاری منطقی است.

طی روزهای اخیر بیت کوین به 34000 دلار رسیده است ، اما افزایش آن متوقف شده است. آخرین باری که ارزش بیت کوین در سال 2017 جهشی سریع داشت و به 20000 دلار رسید ، اما اندکی بعد در محدوده 5000 دلار نوسان داشت.

طبق گفته بانک جی پی مورگان ، در ماه های گذشته ورود سرمایه به بازار ارزهای دیجیتال به طور قابل توجهی افزایش یافته است و این بدان معنی است که پتانسیل رشد زیادی برای ارزهای دیجیتال در سال 2021 وجود دارد.

ارزیابی JP Morgan از بیت کوین زمانی انجام می شود که جیمی دیمون ، مدیر عامل بانک ، سال گذشته آن را کلاهبرداری خواند و حباب های جعلی قرن هفدهم را به او یادآوری کرد. البته ، دامون از حامیان جدی بلوک چین است و بارها خواستار استفاده از این فناوری در سیستم مالی و بانکی شده است. بانک جی پی مورگان سرمایه گذاری زیادی در فناوری Blockchain چین انجام داده و اخیراً از پلتفرم خود برای انتقال وجه بین حساب های خود در Blockchain چین رونمایی کرده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا