به خاطر یک مشت ریال!

چهره های محبوب دیروز این روزها در تبلیغات در شبکه های مجازی درآمد کسب می کنند!
تبلیغات مشهور چیز عجیبی نیست و با وسعت این فضا در تلگرام و به خصوص در اینستاگرام ستاره ها در کلاس های مختلف تبلیغ می کنند و مطمئناً ورزشکاران نیز از این قاعده مستثنی نیستند. چهره های مختلفی در دنیای ورزش وجود دارد که زمینه خود را گسترش می دهد. برخی از آنها که میلیون ها نفر از Faluer دارند شخصیت های خوبی کسب می کنند و بعضی اوقات معلوم می شود که این کار فقط مربوط به اینستاگرام نیست و بسیاری از چهره ها در اتاق های دیگر تبلیغ می کنند.
از خواهران کنعانی و منصور گرفته تا فرزاد ماجیدی مریم توسی ماهسا جوار بسیاری از فوتبالیست ها کشتی گیران و غیره. این سؤال که باید پرسیده شود این است که شما برای این تبلیغات چقدر می توانید مردم را به ثبت نام در چنین تبلیغاتی یا غذا ترغیب کنید.
مثال او Farzad Majidi! آیا درآمد فوتبال آنقدر به اندازه کافی نبود که شما به صفحه ای در فضای مجازی تبلیغ کرده باشید و مردم را به رفتن و دریافت مدرک ترغیب کنید؟ چه کسی پاسخگو خواهد بود اگر شرکتی که به مردم تبلیغ کرده اید و اسناد جعلی را بفروشید؟
روش در کشور ما آماده است و برای رسیدن به درجه های بالاتر باید اقدامات لازم را انجام داد. حال سؤال این است که چگونه یک صفحه اینستاگرام از افراد مشهور برای ترغیب مردم به دریافت صلاحیت استفاده می کند؟
یا پخش کننده Hussein Kananizadegan Persepolis ؛ او در سن فوتبال فوتبال بازی می کند جایی که تعداد قراردادها در آسمان است و با ماشین حساب های معمولی این قراردادها را نمی توان حساب کرد.
Canaanicists واقعاً به پول تبلیغاتی نیاز دارند که سفیر تبلیغاتی به یک فروشگاه عرضه مواد غذایی حیوانات تبدیل شده است و همچنین به موضوع فضای مجازی تبدیل شده است. البته قلدری سایبری فقط مربوط به کنعانیت نیست و بسیاری از بازیکنان و بازیگران فوتبال کشور ما این کار را انجام می دهند اما مهمترین سؤال این است که چقدر آنها را به سگ و گربه می دهند و دیگری بدون توجه به تأثیرات آن یک قرص لاغری را معرفی می کند.
برخی مانند کریم باگری صفحات اینستاگرام خود را برای آشنایی با مدیران شناخته شده ارائه داده اند و گاهی اوقات تبلیغات عجیب و غریب مانند صفحات Paul Faluer و غیر واقعی در صفحه خود دیده می شود که یکی را شگفت زده می کند.
فضای مجازی عجیب است و با آنچه در داخل اتفاق می افتد گاهی اوقات برای بسیاری از افراد خوب است و آنها از آن برای تبلیغات استفاده نمی کنند.
*بازتولید سایر محتوای رسانه ای در ISNA تأیید محتوای آن نیست و فقط برای توجه مخاطب است.
پایان پیام