اقتصادیکسب و کار ایرانی

بهترین سایت های خرید ارز دیجیتال

سایت‌های زیادی وجود دارند که شما می‌توانید از طریق آنان به خرید و فروش کوین‌های گوناگون بپردازید و تحریم ها را دور بزنید. بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال باید باتوجه به معیارهایی شما و اولویت‌هایتان انتخاب شود. از آنجایی که شما مستقیماً در سایت‌های خرید و فروش کارنسی‌ها با پول در ارتباط هستید؛ مسائل امنیتی حرف اول را خواهند زد. ما قصد داریم تا در ادامه این گفتار به چندین نمونه از بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی و خارجی اشاره کنیم. اگر قصد آشنایی با برنامه های این حوزه را نیز دارید، می توانید به مقاله مراجعه کنید.

برترین سایت‌های خرید و فروش ارز دیجیتال

سایت‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال درواقع همان صرافی‌هایی هستند که امکان معامله کریپتو کارنسی‌ را به شما می‌دهند که اگر زمان و مهارت کافی را ندارید بصورت قانونی میتوانبید با ربات های معامله گر فارسی نظیر سکه بیت هم فعالیت خود را آغاز کنید. چند نمونه از بهترین سایت خرید و فروش ارز‌ دیجیتال خارجی عبارت‌اند از:

  • سایت بایننس
  • سایت کوکوین
  • سایت کوینکس

نمونه‌ای از برترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال ایرانی سرمایکس بوده که ویژگی‌های فراوانی را داراست. در ادامه به بررسی آنان خواهیم پرداخت.

سایت بایننس

سایت بایننس توانسته است تا در مدت زمان پنج ماه در لیست ده صرافی برتر ارزهای دیجیتال جهان قرار گیر‌د. این موفقیت از بهره‌برداری از ویژگی‌های کاربردی و منحصربه‌فردی نشات می‌گیرد. پشتیبانی از چند زبان مانند انگلیسی، چینی، ژاپنی و کره‌ای یکی از ویژگی‌های ممتاز این صرافی می‌باشد. رابط کاربری ساده و توانایی استثنایی در پردازش سریع داده‌ها از مهمترین نقاط قوت آن محسوب می‌شوند. به ‌عبارت دیگر، توانایی پردازش ۱٫۴ میلیون سفارش در هر ثانیه را داراست.

این صرافی در گذشته از طریق یک ICO راه‌اندازی شده بود و در حال حاضر به‌ عنوان جایگزینی مطرح برای Bittrex در نظر گرفته شده است. توجه داشته باشید که بهره‌گیری از برای ایرانیان با محدودیت‌هایی همراه است. از همین رو، پیشنهاد می‌کنیم که پیش از بهره‌گیری از این سایت، قوانین مرتبط با بهره‌گیری ایرانیان را بررسی کنید.

 

سایت کوکوین

سایت معتبر در رده‌بندی اخیر خود برای صرافی‌های ارزهای دیجیتال، KuCoin را در جایگاه چهارم از صرافی‌های برتر بازار کریپتوکارنسی‌ها قرار داده است. بر اساس اطلاعات موجود در وب‌سایت صرافی KuCoin، یک نفر از هر چهار دارنده ارزهای دیجیتال حساب کاربری در این پلتفرم داشته که این نشان‌دهنده اعتبار این صرافی می‌باشد. توسعه‌دهندگان KuCoin از سال ۲۰۱۷ به‌ طور رسمی کار خود را آغاز کرده‌اند و امروز می‌توانیم شاهد امنیت بالای سایت مرتبط به این صرافی و همچنین رابط کاربری زیبای آن باشیم

با گذشته شش سال از آغاز فعالیت این صرافی، بیش از بیست میلیون کاربر از دویست کشور مختلف در سطح جهان، حساب کاربری در صرافی KuCoin ایجاد کردند و در سال‌های اخیر، شایعات مختلفی درباره کیفیت کارکرد پایین صرافی KuCoin منتشر شده است. این شایعات به‌ طور دوره‌ای تشدید می‌شوند؛ اما تجربه نشان داده است که KuCoin در طی تمام این سال‌ها، بدون توجه به این اخبار، به فعالیت‌اش با قوت ادامه داده است. به همین دلیل، توصیه می‌شود تا به شایعاتی که درباره وضعیت مالی KuCoin انتشار می‌یابد، توجه چندانی نکنید.

سایت کوینکس

شرکت در ماه دسامبر سال ۲۰۱۷ تأسیس شد و ادعا می‌کند تا کنون بیش از دو میلیون کاربر از بیش از ۱۰۰ کشور دنیا از خدمات این صرافی بهره‌برداری کرده‌اند. این پلتفرم از پشتیبانی ۱۵ زبان بین‌المللی از جمله چینی، انگلیسی، کره‌ای و فارسی بهره‌مند است.

گرچه از زمان تأسیس صرافی کوینکس مدت زمان کوتاهی گذشته است، این مجموعه موفق شده تا به یکی از نام‌های معروف در صرافی ارزهای دیجیتال تبدیل شود. با ارائه خدمات حوزه ارزهای دیجیتال و ارزهای فیات، کوینکس توانسته است گزینه‌‌های متنوعی برای معاملات را برای کاربران خود فراهم آورد. روند ثبت نام در کوینکس بسیار آسان است و کاربران به‌ سرعت پس از تأیید حساب خود، می‌توانند به ترید ارزهای دیجیتال در این پلتفرم مشغول شوند.

 

سایت صرافی سرمایکس

در سال ۱۳۹۶ با نام “ارزجو” در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت خود را آغاز کرد. در سال ۱۴۰۰ تغییر نام به “سرمایکس” داد و با ارائه خدمات نوآورانه در زمینه ارزهای دیجیتال و سرمایه‌گذاری، فعالیت خود با قوت بالاتری از سر گرفت. صرافی سرمایکس به ویژگی‌های جالبی مجهز است که یکی از آن‌ها دارا بودن کیف پول ایرانی است. دیگر خدمات ارائه شده توسط سرمایکس را می‌توان به ۴ دسته زیر تقسیم کرد:

  • ارائه کیف پول ایرانی
  • تبدیل درآمد ارزی به نقد
  • خدمات آموزشی آکادمی

جمع بندی

همانطور که در متن بالا گفته شد، با وجود تعداد زیادی صرافی و پلتفرم در حوزه ارزهای دیجیتال، لازم است تا در وهله اول امنیت یک سایت معامله ارزهای دیجیتال را مورد بررسی قرار دهید. در متن بالا لیستی از بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال معرفی شد. شما می‌توانید به سایت‌های مذکور مراجعه کنید و بیابید که کدام نمونه شرایط بهتری را برای ایرانیان در نظر گرفته است. توجه داشته باشید که رابط کاربری ساده و جذاب‌ می‌تواند در اولویت دوم برای انتخاب یک سایت خرید و فروش ارز دیجیتال مناسب باشد.

 

دکمه بازگشت به بالا