عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ: درادامه سری مقالات ، امروز دراین مقاله قصد داریم بهترین گلکسی واچ بازار را معرفی کنیم. قصد خرید ساعت هوشمند سامسونگ را دارید؟ تا انتهای مقاله بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با همراه باشید.

یکی از معتبرترین برندها در دنیای فناوری می‌باشد. این برند هرساله مدل‌های جدیدتری از ساعت‌های هوشمند خود را روانه بازار می‌کند. دراین مقاله قصد داریم بهترین مدل‌های گلکسی‌واچ را معرفی کنیم؛ تمام تلاش خودمان را می‌کنیم تا مدل‌هایی را معرفی کنیم که بیشتر از قیمتشان کارایی دارند.

قبل از اینکه به‌سراغ معرفی بهترین گلکسی واچ بریم، لازم‌است اشاره‌کنیم که‌ما برای اینکه یک‌مدل را بعنوان  انتخاب کنیم، فاکتورهای مختلفی را در نظر می‌گیریم؛ مثل طراحی،  و . گذشته از این موارد، اولویت ما معرفی محصولاتی‌است که همین‌الان در بازار موجود هستند و می‌توان آنها را خرید کرد؛ پس اگر مدلی مدنظر شماست ولی در لیست حضور ندارد، می‌تواند به‌این دلیل‌باشد که آن مدل در بازار موجود نبوده و ما نتوانستیه‌ایم آن را بررسی کنیم، یا اینکه موجود بوده ولی از دید ما نسبت به بقیه مدل‌ها ارزش پایین‌تری داشته و دلیلی برای معرفی نمی‌دیده‌ایم.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام مدل است؟

گلکسی‌واچ‌های زیادی دربازار وجود دارند که می‌توانید آنها را بخرید، اما ما برای اینکه کار را برای شما راحت کنیم، فقط تعداد محدودی از آن‌ها را معرفی می‌کنیم. درضمن مقاله راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ، بصورت منظم آپدیت می‌شود و همیشه مدل‌هایی درلیست قرار می‌گیرند که کارایی آنها از قیمتی که دارند، بیشتر باشد.

گلکسی واچ 6 کلاسیک

  • قطب‌نما (Compass)
  • شتاب‌سنج (Accelerometer)
  • شمارنده ضربان قلب (Heart Rate)
  • ژیروسکوپ (Gyro)
  • سنجش دمای بدن

گلکسی واچ 5 پرو

  • شتاب سنج
  • ژیروسکوپ
  • ضربان قلب
  • فشار سنج
  • دماسنج (دمای بدن)
  • سیستم پرداخت سامسونگ پی
  • و…

گلکسی واچ 5

  • شتاب سنج
  • ژیروسکوپ
  • ضربان قلب
  • فشارسنج
  • سیستم پرداخت سامسونگ پی
  • و…

گلکسی واچ 4

  • شتاب سنج
  • ژیروسکوپ
  • ضربان قلب
  • فشارسنج
  • سیستم پرداخت سامسونگ پی
  • و…

گلکسی واچ 4 کلاسیک

  • شتاب سنج
  • ژیروسکوپ
  • ضربان قلب
  • سنجش اکسیژن خون
  • گام شمار
  • نوار قلب
  • فشارسنج
  • قطب نما
  • سیستم پرداخت سامسونگ پی
  • و…

به نظر شما بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام مدل است؟ لطفاً نظرات و تجربیات خودتان را باما و سایر کاربران رایااستور درمیان بگذارید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام مدل است؟

گلکسی واچ 6 کلاسیک بهترین اسمارت‌واچ سامسونگ است.

آیا گلکسی واچ با تلفن‌های آیفون سازگاری دارد؟

خیر، گلکسی‌واچ‌های سری 4 و 5 به‌بعد، با تلفن‌های اپل سازگاری ندارند. آیفون‌ها با ساعت‌های هوشمند سامسونگ قبل از سری 4 یعنی سری 3 به قبل سازگاری دارند.

تفاوت گلکسی واچ سری 4 با گلکسی واچ سری 5 چیجالب است بدانید که از ابتدا گلکسی واچ، نه تنها با گوشی‌های گلکسی همین کمپانی سازگار می‌شد بلکه با هر گوشی اندروید دیگر و حتی با سیستم‌های IOS نیز سازگار بود. این روند ادامه پیدا کرد تا آگوست سال 2021، زمانی که گلکسی واچ 4 به بازار معرفی شد و دیگر امکان اتصال به ایفون را نداشت. نسل جدیدتر یعنی گلکسی واچ سری 5 نیز امکان اتصال به ایفون‌ها را ندارد و عملا سامسونگ استفاده از ساعت‌های خود را به دنیای اندروید محدود کرده است.

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ چه مدل‌هایی هستند؟

با مطالعه این مقاله می‌توانید با انواع مختلفی از بهترین اسمارت واچ سامسونگ آشنا شوید. با توجه به اینکه برند سامسونگ در عرصه تولید بهترین ساعت‌های هوشمند جهان یکه‌تازی می‌کند، پیدا کردن بهترین گلکسی واچ سامسونگ در بازار ایران مانند سایر بازارهای جهانی به‌هیچ عنوان سخت نخواهد بود. معمولا هر ساعت در دو نسخه متفاوت عرضه می‌شود. تغییر قطر صفحه نمایش عامل ایجاد نسخه‌های متفاوت بهترین گلکسی واچ سامسونگ است. از فواید این تنوع اندازه می‌توان به رضایت بیشتر کاربران جهت انتخاب گلکسی واچ متناسب با مچ دست اشاره کرد. درواقع هر کاربر بسته به اندازه مچ دست خود می‌تواند نسبت به انتخاب نسخه کوچک یا بزرگ‌تر اقدام کند.

گلکسی واچ سری 6؛ بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

گلکسی واچ 6 کلاسیک طراحی جذاب و زیبایی دارد و شما به راحتی می‌توانید آن را با لباس‌های مختلف خود هماهنگ کنید، از تیپ رسمی گرفته تا استایل روزانه و اسپرت. سامسونگ در این ساعت حلقه چرخان اطراف نمایشگر را مجدد اضافه کرده و کاربران از این موضوع بسیار خوشحال هستند. حاشیه‌های اطراف صفحه نمایش حدود 15 درصد کمتر شده و سایر خود نمایشگر نیز در مدل 47 میلی‌متری به 1.47 اینچ افزایش داشته است. این پنل از نوع سوپر امولد است و رزولوشن بالای 480 در 480 دارد تا کیفیت عالی داشته باشد.

این دستگاه دارای اسپیکر و میکروفون است و شما می‌توانید به تماس‌های دریافتی به روی گوشی پاسخ دهید. در این نسل قابلیت پیگیری وضعیت خواب بسیار دقیق‌تر و پیشرفته‌تر شده و اطلاعات جزئی‌تری را در اختیار شما قرار می‌دهد. سنسور سنجش دمای پوست و بدن در این ساعت به باعث می‌شود خانم‌ها بتوانند وضعیت عادت ماهانه خود را با این ساعت پیگیری کنند. سنجش اکسیژن خون، ضربان قلب، ECG و سنجش توده بدنی نیز برای این ساعت کهکشانی در نظر گرفته شده است.

گلکسی واچ 6 کلاسیک می‌تواند فعالیت‌های ورزشی مختلف شما را نیز پیگیری کند و با یک بار شارژ 40 ساعت دوام می‌‌آورد و در واقع بیشتر از 1.5 روز می‌توانید به روی آن حساب باز کنید. گلکسی واچ 6 بدنه‌ای آلومینیومی دارد که کیفیت آن مقداری ضعیف‌تر از فولاد ضد زنگ است و همچنین در این ساعت دیگر خبری از حلقه چرخان اطراف نمایشگر نیست. تفاوت‌های دیگر این دو مدل خیلی چشمگیر نیست.

گلکسی واچ سری 5

گلکسی واچ سری 5 در مرداد ماه سال گذشته (1401) به بازار عرضه شدد. بدون شک دو مدل گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو در لیست بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ قرار دارند. با توجه به اینکه هر دو مدل از سیستم عامل اندروید پشتیبانی می‌کنند به همین دلیل هر یک به تنهایی توانایی دریافت لقب مبتنی بر اندروید جهان را دارند. پشتیبانی ساعت‌های گلکسی واچ 5 و گلکسی واچ 5 پرو از گواهینامه نظامی MIL-STD-810H باعث می‌شود تا کاربر به سطح مقاومت آن‌ها در برابر نفوذ آب پی ببرند. مطابق با ادعای شرکت سازنده نیازی به محافظت از بهترین گلکسی واچ سامسونگ در برابر پاشش آب نیست. از جمله نکاتی در طراحی ظاهری یکی از بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ سال 2022 رعایت شده است، استفاده از جنس تیتانیوم در ساخت فریم کناری گلکسی واچ 5 پرو است. گفته شده است که این فریم در مقایسه با فریم آلومینیوم گلکسی واچ 5 مقاومت بالاتری دارد.

مقاله مرتبط:
در ادامه مایل هستیم تا لینک یکی از بهترین و جامع‌ترین مقاله‌هایی که مبتنی بر سوال «کدام ساعت هوشمند سامسونگ بهتر است» نوشته است را با شما به اشتراک بگذاریم. در صورتی که علاقه‌مند به مقایسه دو اسمارت واچ معروف سامسونگ را دارید، مقاله زیر را از دست ندهید.

گلکسی واچ سری 4

گلکسی واچ سری 4 در دو نسخه گلکسی واچ 4 کلاسیک و واچ 4 به بازار عرضه شده و بزرگترین تفاوت آن با نسل قبلی استفاده از سیستم عامل اندروید به جای تایزن است که باعث می‌شود تعداد برنامه بیشتر در اختیار کاربران قرار دهد. لازم به ذکر است که این آپدیت باعث هماهنگی بیشتر ساعت با گوشی‌های اندرویدی و در دست گرفتن جایگاه بهترین ساعت هوشمند سامسونگ می‌شود. یکی از مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری بین این دو مدل اسمارت واچ، حلقه چرخان کناری در مدل کلاسیک است که در اسکرول کردن و جابجا شدن بین منوها کمک شایانی به شما می‌کند. گلکسی واچ 4 به دلایل مختلفی یکی از بهترین ساعت های سامسونگ است. این محصول دارای یک چیپست کاملاً جدید است و فضای ذخیره‌سازی بیشتری نسبت به نسل قبلی دارد.

با توجه به اینکه هر دو ساعت گلکسی واچ 4 کلاسیک و واچ 4 پس از معرفی در کمترین زمان ممکن در لیست بهترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ قرار گرفتند؛ نمودار استقبال و خرید آن‌ها به طرز چشمگیری افزایش پیدا کرد. از جمله ویژگی‌های مهم دیگری که در ساخت این سری می‌توان اشاره کرد، طراحی به‌روز، بهبود ویژگی‌های سلامت و تناسب اندام، امکان مشاهده تاریخچه کامل فعالیت‌ها و سنسورها در برنامه سامسونگ، محاسبه میزان کالری سوزانده شده در حالت عادی و در خواب، تشخیص عدم فعالیت طولانی مدت و یکجا نشستن، امکان استفاده از قابلیت‌های سلامتی بدون وابستگی به گوشی، پایش اکسیژن خون در زمان خواب، خوانایی خوب در زیر نور مستقیم آفتاب، امکان استفاده از صفحه به عنوان چراغ قوه، داشتن حالت ذخیره نیرو، قابلیت اتصال انواع بند‌های ۲۰ میلیمتری، جنس لطیف و مناسب بند پلاستیکی همراه، اتصال سریع به گوشی‌های سامسونگ، امکان شخصی‌سازی نسبتاً زیاد، مدیریت مناسب اعلان‌ها، داشتن وای فای، داشتن سنسور فشار هوا، میکروفن و اسپیکر قابل قبول، قابلیت مکالمه از طریق اتصال با گوشی، قطب نما، ضبط صوت، گوگل مپس، امکان نصب اپلیکیشن‌های اندرویدی در دسترس برای ساعت‌های اندرویدی، ضد آب و سبک بودن، کنترل دوربین و دیدن تصویر دوربین گوشی سامسونگ از روی ساعت، امکان وارد کردن مقدار آب آشامیده شده، دقت مناسب سنسورها و GPS است.

پرچمدارهای سامسونگ را بررسی کردیم:

گلکسی واچ 3

ساعتی مچی که مراقب شماست! شعار سامسونگ برای ارائه این مدل به بازار همین جمله بود. درست است که سه سال از عرضه این مدل به بازار گذشته است اما همچنان شما می‌توانید این مدل را با نام بهترین مدل سامسونگ واچ سال 2020 در بازار پیدا کنید. بخشی که در مقایسه با نسل جدید تفاوت زیادی دارد یکی نرم افزار و دیگری میزان حافظه داخلی است. سیستم عامل این تایزن است و شما نمی‌توانید برنامه‌های اندرویدی مخصوص ساعت را به روی آن نصب کنید و از طرفی دو نسخه 4 و 8 گیگابایت حافظه داخلی را شاهد هستیم در صورتی که نسل جدید از 16 گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. این تفاوت‌ها می‌تواند ارزش خرید این مدل را در سال 2022 مقداری کاهش دهد اما ویژگی‌های جذاب آن باعث می‌شود شما همچنان بتوانید به خرید آن فکر کنید.

گلکسی واچ اکیتو 2

سوالات متداول

گلکسی واچ سری 5 با ایفون سازگاری دارد؟ خیر. گلکسی واچ سری 4 و سری 5 با گوشی‌های اپل سازگاری ندارند و سامسونگ استفاده از آن‌ها را به گوشی‌های اندرویدی محدود کرده است. شما می‌توانید نسل‌های قدیمی‌تر یعنی واچ 3 یا اکتیو 2 را به ایفون خود متصل کنید.

تفاوت بین ساعت گلکسی واچ سری 4 و 5 سامسونگ چیست؟ این دو نسل تفاوت خیلی زیادی با هم ندارند و گلکسی واچ سری 5 نسبت به نسل قبلی مقاومت بیشتری دارد و از نظر باتری نیز مدت بیشتری شارژدهی می‌کند. به این موارد برخورداری از سنسور سنجش دمای بدن برای افزایش پیگیری ورزش‌های مانتخاب بهترین ساعت هوشمند سامسونگ اصلاً کار سختی نیست؛ چراکه قرارست تمام مدل‌هایی که در سال ۲۰۲۳ ارزش خرید بالایی دارند را به شما معرفی کنیم؛ بنابراین تنها کاری که لازمست انجام دهید، اینست که نسبت به هزینه‌ای که کنار گذاشتید انتخاب کنید…

ویدئوی معرفی بهترین ساعت هوشمند سامسونگ

بهترین اسمارت واچ سامسونگ

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام مدل است؟ این سؤالیست که بیشتر کاربران هنگام انتخاب از ما پرسیدند و بر همین اساس تصمیم گرفتیم تا در مقاله‌ای اختصاصی به این موضوع بپردازیم. قبل از هر چیز، در ابتدا از شما می‌خواهیم تا به این سؤال پاسخ دهید که به دنبال چه امکاناتی در ساعت هستید؟ مثلاً اگر تنها دیدن اعلان‌ها و ردیابی فعالیت‌های ورزشی برایتان کافی است، می‌توانید به سراغ ارزان‌ترین مدل بروید و این امتیاز را هم دریافت کنید که ویژگی‌های دیگری را هم در اختیارتان قرار دهد.

در مقابل هم اگر به دنبال دیدن بهترین ویژگی‌ها و سنسورهای دقیقی هستید که با آنها سلامت و فعالیت‌هایتان را هم در سطحی بالاتر ردیابی کنید، باید این را بدانید که هر چه به سراغ مدل‌های جدیدتر بروید، بهتر خواهد بود. البته این نکته را بگوییم که اکثر ساعت‌های این برند می‌توانند کارهای مهم را انجام دهند و بیشترین چیزی که بهترین اسمارت واچ سامسونگ را از نسل قبلی خود متمایز می‌کند، اینست که کدام مدل وظیفه خود را بهتر انجام می‌دهد.

به عنوان مثال، نشان دادن ضربان قلب در تمام این مدل‌ها وجود دارد، ولی هر چه به سمت نسل‌های جدیدتر می‌رویم، به دلیل پیشرفته‌تر بودن سنسور، آماری که نشان داده می‌شود، دقیق‌تر خواهد بود. به همین علت ما اینجاییم تا در انتخاب بهترین ساعت هوشمند سامسونگ به شما کمک کنیم.

در ادامه بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ که در سال ۲۰۲۳ ارزش خرید بالایی دارند را معرفی خواهیم کرد تا بدانید با انتخاب هر مدل کدام چه مزیت‌هایی را دریافت می‌کنید.

در ادامه به مواردی اشاره خواهیم کرد که این مدل را در لیست بهترین گلکسی واچ قرار می‌دهد:

اولین موردی که بعد از شنیدن نام نسخه کلاسیک به ذهنمان می‌آید، قاب چرخان است که پیمایش در ساعت را برای کاربر به مراتب راحت‌تر می‌کند.

اگر نظر ما را بخواهید حقیقتاً باید بگوییم که نسخه کلاسیک ظاهر به مراتب جذاب‌تری نسبت به ورژن استاندارد دارد و از نظر مشخصات هم سامسونگ برای آن دست و دلبازی زیادی به خرج داده است، مثلاً ارتقای تراشه باعث شده تا این حدود ۱۸ درصد عملکرد سریع‌تری داشته باشد. همین ویژگی باعث شده تا با یک محصول خارق‌العاده در بین بهترین مدل های ساعت هوشمند سامسونگ طرف باشیم…

حتی ما در نسل چهارم این برند هم شاهد ویژگی‌های جذاب و زیادی در خصوص سلامتی و ورزش هستیم؛ پس عجیب نیست که بگوییم نسل ۶ ویژگی‌های گسترده‌تری را در این خصوص ارائه می‌کند. حتی این ساعت با ردیابی خواب شما با نمایش دادن حیوانات به صورت نمادین، نشان می‌دهد که آیا به داشتن برنامه‌ای برای داشتن خواب بهتر نیاز دارید یا خیر…

تمام امکانات، مانند گرفتن فشار خون، نوار قلب (ECG)، ضربان قلب، اکسیژن خون، دما و موارد این چنینی در این گجت هم وجود دارد و دلیل آن هم اینس است که از نظر کیفیت بهترین سنسورها را حمل می‌کند، در بین بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ آمار دقیق‌تری را نشان می‌دهد و البته ردیابی ورزش‌های آن هم کامل‌تر است. در ضمن این گجت به عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه باز هم کار خود را خوب انجام می‌دهد. اسپیکر و میکروفون فوق‌العاده آن این امکان را فراهم می‌کند تا وقتی پشت فرمان یا مشغول تمرین ورزشی هستید، در حالت وصل بودن گوشیتان، تماس را با خود ساعت پاسخ دهید.

هم این نسخه و هم نسخه کلاسیک در لیست بهترین مدل اسمارت واچ سامسونگ جای گرفته‌اند، اما اینکه کدام یک برای شما مناسب‌تر است به این بستگی دارد که قاب چرخان می‌خواهید یا نه. اگر به دنبال بهترین اسمارت واچ سامسونگ با بزل چرخان هستید؛ اما بودجه کمتری نسبت به ۶ کلاسیک دارید، می‌توانید به نسل چهارم گلکسی واچ هم نگاهی بیاندازید.

حال نوبت به معرفی نسل ۵ به عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۲ رسیده است. از آنجاییکه از عمر این محصول حدود یکسال می‌گذرد و کاربران زیادی هم از آن استفاده کرده‌اند، با قاطعیت بیشتری می‌توانیم بگویم که هم به نوبه خود لوکس و کاربردی است. شما اکثر آن چیزی که از بهترین ساعت هوشمند سامسونگ انتظار دارید را در این گجت پیدا می‌کنید.

این کمپانی کره‌ای برای بهترین اسمارت واچ سامسونگ از قاب تیتانیومی سبک وزنی برای محافظت از آن استفاده کرده که حتی حس کالای لوکس بودن را هم به این مدل القا کرده است. درست است که در نسل ۶ شاهد روشنایی صفحه بیشتری بودیم، اما سامسونگ برای نسل ۵ هم کار خود را به خوبی انجام داده، به صورتی که وقتی این مدل را به عنوان بهترین گلکسی واچ می‌پوشید و در هوای آفتابی قدم می‌زنید، به راحتی نوشته‌های روی صفحه را می‌خوانید.

سامسونگ از تولید نسل۵ گلکسی واچ‌ها، مشکل عمر باتری آنها را برطرف کرد؛ بنابراین با خرید این مدل هم مشکلی بابت سریع خالی شدن باتری نخواهید داشت. در ضمن از مزایای خرید این مدل نسبت به نسل چهارم هم می‌توانیم به سنسور دمای بدن اشاره کنیم که در کنار سنسورهای دیگر، سلامت شما را به شکلی کامل ردیابی می‌کند.

تمام مشخصاتی که در نسخه پرو عنوان کردیم، در این مدل هم وجود دارد، به جز چند مورد که در این بخش به نام بردن تفاوت‌های آنها می‌پردازیم. همانطور که در معرفی مدل قبلی عنوان کردیم، قاب اطراف آن از جنس تیتانیوم بود، اما قاب آلومینیومی دارد. این متریال هم به نوبه خود خوب است و ظاهر شیکی دارد، اما در مقایسه با تیتانیوم مقاومت کمتری دارد. به همین دلیل است که نسخه پرو کمی گران قیمت‌تر است.

مورد بعدی هم اینکه به جای سنسور دمای بدن، در این اسمارت واچ، سنسور دمای پوست قرار گرفته که می‌توانید از آن برای فعالیت‌های ورزشی کمک بگیرید. تفاوت آخر هم بین این دو مدل به باتری بر می‌گردد. نسخه پرو باتری حجیم‌تری دارد و به همین دلیل هم کمی وزن آن سنگین‌ترست. البته اگر قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن را فعال نکنید، ماندگاری شارژ این گجت هم مناسب است و نسبت به سری ۴ گلکسی واچ دیر تر شارژ خالی می‌کند.

از نظر مشخصات دیگر و سنسورهای دیگری که در ساعت‌ها قرار گرفته، گلکسی واچ ۵ هم همپای نسخه پرو حرکت می‌کند و با داشتن قیمتی کمتر خود را در دسته بهترین ساعت هوشمند سامسونگ ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ قرار داده است.

بخشی که نبود آن در سری ۵ گلکسی واچ احساس شد، قاب چرخان است، اما برای اینگونه نیست؛ چراکه بهترین مدل ساعت سامسونگ از نسل ۴، این بزل چرخان کاربردی را در خود جای داده است. پس اگر تنها به دلیل قیمت نمی‌توانید نسل ۶ را خریداری کنید، این مدل هم هنوز در سال ۲۰۲۳ یک انتخاب هوشمندانه است، مثلاً ردیابی سلامت با سنسورهای کاربردی، ردیابی چرخه خواب و فعالیت‌های ورزشی، همه و همه در این گجت انتخابی به عنوان بهترین ساعت اسمارت واچ سامسونگ دیده می‌شود.

سامسونگ برای عرضه نسخه ۴ ارتقاء زیادی را در نظر گرفت، شاید به همین دلیل هم بود که از بیشتر کردن حجم باتری آن غافل شد و این تغییر را به نسل ۵ موکول کرد. حدوداً یک الی دو روزی، یک مرتبه لازمست که این مدل را شارژ کنید. البته وقتی این محصول را نسبت به نسل قبل مقایسه می‌کنیم و می‌بینیم ویژگی‌های آن هنوز هم برای سال ۲۰۲۳ عالی هستند، مشکل باتری دیگر به چشم نمی‌آید.

این ساعت با نرم‌افزار تایزن عرضه شده و ارزان‌ترین مدل در لیست بهترین ساعت هوشمند سامسونگ است که حتی کاربران آیفون هم می‌توانند آن را بخرند. خرید این مدل را به کسانی پیشنهاد می‌کنیم که تنها به دنبال ساعتی هستند که با آن اعلان‌های گوشی خود را ببینند و از آن طرف هم از مزیت‌هایی چون سنسور فشار خون و نوار قلب هم برخوردار شوند. معلوم نیست که این مدل تا چه زمانی آپدیت‌های نرم‌افزاری را دریافت کند، اما در حال حاضر از نظر قیمت ساعت هوشمند شناخته می‌شود و به دلیل داشتن قاب چرخان هم جذابیت خاص خود را دارد.

از مشخصات کلی این مدل می‌توانیم به نمایشگر امولد، کنترل دوربین گوشی، پشتیبانی از شارژ معکوس، ردیابی فعایلت‌های روزانه مانند شمارش قدم‌ها، حسگر ضربان قلب و… اشاره کنیم. پس اگر تنها داشتن این مشخصات را کافی می‌دانید، این محصول به عنوان بهترین اسمارت واچ سامسونگ به شما پیشنهاد می‌کنیم.

بهترین ساعت های هوشمند سامسونگ با چه گوشی‌هایی سازگارند

در واقع ساعت‌های هوشمند گلکسی با گوشی‌های اندرویدی سازگاری دارند، اما این بین یک سری استثنا و نکات وجود دارد که پیش از خرید لازمست به آنها توجه کنید:

  1. سری گلکسی‌واچ‌۴ تنها به گوشی‌هایی وصل می‌شوند که از سرویس‌های گوگل پشتیبانی می‌کنند؛ بنابراین اگر گوشی هوآوی دارید، گلکسی واچ ۴ اصلاً برای شما مناسب نیست.
  2. از گلکسی واچ ۵ به بعد، تمام گوشی‌های اندرویدی و حتی هوآوی با این گجت‌های کره‌ای جفت شدند.
  3. شرط لازم برای اتصال این ساعت‌ها با گوشی اندروید، داشتن سیستم عامل مناسب است، مثلاً گلکسی واچ ۵ به اندروید ۸ به بالا وصل می‌شود. در جدول زیر اینکه کدام گلکسی واچ با چه نسخه از اندروید سازگار است را قرار دادیم.
مدل ساعت اندروید سازگار
سری گلکسی واچ ۶ اندروید ۸ به بالا
سری گلکسی واچ ۵ اندروید ۸ به بالا
سری گلکسی واچ ۴ اندروید ۶ به بالا
گلکسی واچ ۳ اندروید ۵ به بالا

احتمالاً می‌پرسید که آیا گلکسی‌واچ‌ها با آیفون سازگارند؟ تنها ساعتی که در لیست ما با آیفون سازگاری دارد، گلکسی‌واچ‌۳ به دلیل داشتن سیستم‌عامل تایزن است.

محدودیت وصل شدن بهترین مدل ساعت هوشمند سامسونگ به گوشی‌های اندرویدی

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه

یکی از کاربردهای رایج اسمارت‌واچ‌ها به خصوص وقتی پشت فرمان نشستیم، قابلیت مکالمه است. احتمالاً تابحال اسم ساعت سیم‌کارت خور را شنیده‌اید، اما اصلاً محصولی با این ویژگی با عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه عرضه شده است یا خیر؟

اول در خصوص سیم‌کارت باید بگوییم که هنوز این برند محصولی این چنینی را عرضه نکرده و حتی اگر چنین چیزی هم باشد به این صورت است که گلکسی واچ می‌تواند از esim پشتیبانی کند که متاسفانه هنوز قابلیت سیم‌کارت الکترونیکی در کشور ما قابل استفاده نیست. پس فرقی نمی‌کند که ساعت انتخابیتان قابلیت e sim دارد یا نه، در هر صورت حتی اگر بهترین ساعت هوشمند سیم کارت خور سامسونگ هم وجود داشته باشد، برای ما قابل استفاده نیست.

مورد بعدی انتخاب بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه است. هر ساعتی که میکروفون و اسپیکر داشته باشد قابلیت مکالمه هم دارد که تمام ساعت‌های نام برده شده در این لیست را شامل می‌شود. منتهی شرط استفاده از آن بلوتوث است؛ به این صورت که وقتی گوشیتان را با بلوتوث به گلکسی‌واچ وصل می‌کنید، می‌توانید از آن استفاده کنید، مثلاً وقتی پشت فرمان نشستید یا مشغول انجام کاری هستید و کسی با شما تماس می‌گیرد، می‌توانید از طریق خود ساعت به این مکالمه پاسخ دهید. تمام مواردی که در این لیست معرفی کردیم، به عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با قابلیت مکالمه شناخته می‌شوند.

راهنمای انتخاب بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه

در واقع تمام مدل‌هایی که معرفی کردیم به عنوان بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه و مردانه شناخته می‌شوند، اما می‌توانید برای انتخاب بهتر به رنگ ساعت و بند آن هم توجه کنید. اندازه و وزن ساعت هم می‌تواند به عنوان یکی از عوامل تصمیم‌گیری برای انتخاب بهترین اسمارت واچ سامسونگ زنانه شناخته شود.

به هر حال می‌توانید هر مدل از این لیست که دوست داشتید را انتخاب کنید و برای داشتن بهترین ساعت هوشمند سامسونگ زنانه بند و واچ فیس آن را مطابق با سلیقه‌تان تغییر دهید.

توانستید بهترین ساعت هوشمند سامسونگ که متناسب شماست را انتخاب کنید؟ آیا تابحال تجربه استفاده از گجت‌های این برند را داشتید؟ نظرات خود را با کاربران دیگر هم به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ با همه گوشی‌ها جفت می‌شود؟

گلکسی واچ‌ها از نسل 5 به بعد با تمام گوشی‌های اندرویدی جفت می‌شوند، منتهی نسل 4 با گوشی‌های هوآوی سازگاری ندارد.

بهترین ساعت هوشمند سامسونگ کدام است؟

بهترین اسمارت واچ سامسونگ که امسال ارزش خرید دارد تنها به یک مورد ختم نمی‌شود. در مقاله و ویدئو مشخص کردیم که بهترین مدل‌ها کدامند و مزیت خرید هر یک چیست.

ختلف را نیز اضافه کنید.

بررسی گوشی هواوی پی 60 پرو به همراه تست گیمینگ و کیفیت دوربین ها

ست؟

این دونسل تفاوت فاحشی بایکدیگر ندارند. سری 5 تنها مقاومت و شارژدهی باتری بهتری نسبت‌به سری 4 دارد. البته سری 5 از سنسور سنجش دمای بدن برای فعالیت‌های ورزشی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

دکمه بازگشت به بالا