علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

بهترین تونیک ضد ریزش مو ایران

نقد و بررسی بهترین محلول های ضد ریزش و رویش مجدد موها

ویال تقویت و رویش موی مردانه و زنانه رینفولتیل: این محلول را میتوان به جرأت قویترین محلول برای رویش مجدد مو و درمان ریزش مو در زمانی کمتر از یک ماه معرفی کرد. محلول رینفولتیل بصورت اختصاصی برای زنان و مردان بصورت جداگانه تولید شده است تا بتواند ریزش موهای زنان و مردان را به هر علتی که باشد تحت درمان قرار دهد. عصاره سائوپالمتو و رزماری از مهمترین ترکیبات این ویال هستند که نقش اصلی آنها تحریک فولیکول های مو به رویش مجدد و درمان ریزش موهای غیر طبیعی است. عصاره گیاه گزنه و چای سبز از ترکیبات کنترل کننده ترشح چربی سر هستند و باعث شده موها با مصرف محلول چرب نشوند و باعث خارش یا حساسیت پس از مصرف نگردید.

میزان رضایت مشتری از ویال و قرص رینفولتیل بسیار بالا بوده بطوری که میتوان آن را جایگزین کرد. هر سال برای 3 شب مصرف کافی است و در نتیجه هر بسته از ویال های رویش موی رینفولتیل برای مصرف یک ماه کافی هستند. ویال رویش و تقویت موی رینفولتیل مخصوص خانمها و ویال رویش و تقویت موی رینفولتیل مخصوص آقایان را میتوانید با کلیک بر روی اسم یا عکس هر یک از داروخانه مهتاطب سفارش دهید و درب منزل خود تحویل بگیرید. برای خرید روی سم یا عکس محصول کلیک کنید. برای خرید روی اسم یا عکس محصول کلیک کنید. نکات مثبت این محلول ضد ریزش: در ادامه این مقاله قصد داریم تا به خواص تونیک تقویت مو بیز بپردازیم .

✔️ در زمانی کوتاه
✔️ رویش موهای ریخته شده
✔️افزایش سرعت رشد مو
✔️ مناسب انواع مو
✔️ کنترل ترشح چربی

2) ویال تقویتی و رویش موی بیوتین+پپتید ژاک اندرل: ویال تقویت کننده مو حاوی بیوتین و دی پپتید ژاک آندرل یکی از بهترین محلول های رویش مو و درمان ریزش مو می باشد که از برند فرانسوی ژاک اندرل می باشد. ویال بیوتین ژاک اندرل به وسیله بیوتین لیپوزومی و عصاره نخود سبز در ترکیبات خود باعث افزایش رشد مو و تحریک فولیکول مو شده و همچنین باعث استحکام بیشتر مو ها میشود. این محصول حاوی کلاژن، نخل اره ای (سائو پالمتو) و نیاسینامید بوده و فاقد ماینوکسیدیل است.  ویال رویش و درمان ضدریزش موی ژاک اندرل دارای 10 ویال در هر بسته می باشد که باید بصورت 3 روز در هفته بصورت یک روز در میان مصرف گردد. نکات مثبت این محلول ضد ریزش: از سرم دوفاز مو آرگان بیز بعد از شستن موها در حالت خیس استفاده کنید .

✔️ درمان قوی ریزش مو
✔️ موثر در رویش مجدد موها
✔️ تقویت کننده موهای آسیب دیده
✔️ مناسب انواع مو
✔️ حاوی

3) لوسیون مو ماینوکسیدیل و کافئین لامینین:
اگر ریزش موی شما ناشی از اختلالات هورمونی است و در ناحیه شقیقه و وسط سر شما شروع به ریزش کرده است لازم است از یک محلول دارای ماینوکسیدیل استفاده کنید. محلول ماینوکسیدیل و لامینین یک محصول مناسب برای رویش مجدد موهای از دست رفته و می باشد که 75 میلی لیتر حجم دارد و ساخت ایران است. این محصول به شکل اسپری تولید شده تا مصرف آن برای مردان و زنان راحتتر باشد.  همچنین با تامین مواد مغذی مورد نیاز پیاز مو و افزایش گردش خون پوست سر، در رشد مجدد موهای از دست رفته تاثیر به سزایی دارد. مهم ترین ترکیبات گیاهی موجود در این محصول عبارتند از: عصاره گیاه دم اسب، رزماری، گزنه و گیاه ساو پالمتو نکات مثبت این محلول ضد ریزش:

✔️ درمان ریزش مو
✔️ رویش مجدد موها
✔️ تقویت کننده موهای آسیب دیده
✔️ مناسب انواع مو
✔️ حاوی ترکیبات گیاهی مفید برای سلامت موها

نحوه مصرف: از این محصول می توانید دو بار در طول روز استفاده کنید. مقدار مناسبی از آن را در قسمتی که ریزش داشته اسپری کرده، به آرامی ماساژ داده تا کاملا جذب شود و اجازه دهید چند ساعت بماند. برای خرید روی اسم یا عکس محصول کلیک کنید. 4) تونیک موی پالمینکس اویدرم: پالمینکس نام تجاری محصولات مو دکتر بیز ، ضد ریزش و محرک رشد مو از برند ایرانی اویدرم می باشد که به شکل شامپو و تونیک تولید شده است. تونیک پالمینکس به دلیل داشتن ترکیباتی مانند سائوپالمتو و آمینکسیل(مشتق ماینوکسیدل) میتواند باعث کاهش ریزش موهای غیر طبیعی و تحریک مو به رشد بهتر و رویش مجدد موهای ریخته شده می شود. نکات مثبت این محلول رویش مو و ضد ریزش:
✔️ محرک رویش مجدد مو
✔️ افزایش گردش خون در کف سر
✔️استحکام و تقویت مو
✔️ موثر در رفع ریزش موی سر با الگوی آندروژنتیک
✔️ جلوگیری از ریزش مو
✔️ کنترل چربی کف سر

طرز مصرف:  برای اینکه بتوان تونیک پالمینکس اویدرم را طوری استفاده نموده که تاثیرگذاری بهتر و مناسب تری داشته باشد، بهتر است در طول شب از آن استفاده شود. برای این منظور می بایست تعداد 7 پاف از اسپری را به مو ها اسپری کرده و حداقل 6 ساعت از شستن سر خود جلوگیری نمایید. در صورت استفاده مداوم تا 6 ماه می توان نتیجه مناسبی از این تونیک بدست آورد برای خرید  روی اسم یا عکس محصول کلیک کنید.

دوره مصرف محلولهای رویش مو چقدر است و از چه زمانی رویش مو شروع می شود؟ رویش مو مسئله ای است که نسبت به قطع ریزش موها به زمان بیشتری نیاز دارد. حداقل 1 تا 3 ماه برای رویش مجدد موها نیاز است. از طرفی درمان کامل با محلول های گیاهی 6 ماه باید ادامه پیدا کند. ریزش موهایی که علت ارثی دارند بهتر است مصرف ماینوکسیدیل را برای همیشه ادامه دهند و مصرف آن را قطع نکنید چون ژنتیک قابل تغییر نیست و ماینوکسیدیل تنها بصورت موضعی می تواند باعث رویش مجدد مو شودو آنزیم هایی که موجب ریزش مو میشوند را از بین ببرد اما نمیتواند ژن شما را تغییر دهد. پس به مصرف آن عادت کنید.

محلول رویش مو چه زمانی کاربرد دارد؟

محلول های ضد ریزش برای افرادی مناسب است که در مراحل اولیه قرار دارند؛ زیرا هر چه ریزش مو بیشتر شود، از طرفی بعد از مدتی غیر فعال و خاموش شده و دیگر فولیکول مو نمیتواند مویی بسازد و به اصطلاح طاسی مو رخ میدهد. پس به محض شدت گرفتن ریزش مو اقدام به درمان نمائید. شاید هزینه درمان زیاد باشد اما از دست دادن مو، طاس شدن تاثیر هزار برابر بر روحیه و اعتماد بنفس شما دارد و در نهایت باید کاشت مو انجام شودکه دردسر و هزینه ی بیشتری خواهد داشت. استفاده از این محصولات در افرادی با مشخصات زیر ممنوع است:
افراد زیر 12 سال
خانم های باردار و شیرده
افراد با پوست سر حساس و احساس خارش شدید و درد در کف سر و یا زخم
در صورت داشتن بیماری های خاص، به ویژه بیماری قلبی، قبل از شروع مصرف داروهای مختلف با پزشک خود مشورت کنید.
در اکثر مواقع تنها با استفاده از محلول رویش مو مشکل شما برطرف نمی شود و نیاز است به طور هم زمان از قرص های ضد ریزش ویتامینه، شامپوهای مخصوص و گاها آمپول و یا هم استفاده کنید. در ادامه شما را با بهترین محلول های ضد ریزش مو موجود در بازار آشنا می کنیم.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا