عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین برند لپ تاپ 2023 + بررسی مارک های مطرح لپ تاپ

بهترین برند لپ تاپ 2023

اگر به دنبال بهترین برند لپ تاپ 2023 هستید که می‌توانید برای سال جدید بخرید، مسیر دشوار و گیج کننده‎‌ای در پیش ندارید، چون ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم. در این مطالب سه تا از بهترین برند های لپ‌تاپ‌ در سال 2022 و 2023 را برای بودجه‌ ها و موارد استفاده مختلف معرفی و بررسی کرده‌ایم و هر برند امتحان خود را پس داده، پس مطمئن باشید که اگر هر کدام از لپ‌تاپ‌های زیر را تهیه کنید، به احتمال زیاد تا سال های زیادی آن را خواهید داشت.

با افزایش هزینه ها، خرید لپ تاپ هم برای مردم کار بزرگی به حساب می آید پس باید هنگام خرید همه جوانب را در نظر گرفت تا بعد از خرید کمترین پشیمانی را در پی داشته باشد، امروز ما بهترین برند های لپ تاپ با کیفیت را برای شما در نظر گرفته‌ایم.

امیدواریم این نقد و بررسی برایتان مفید باشد و بهترین لپ تاپ با قیمت مناسب خودتان را پیدا کنید.

بهترین مارک لپ تاپ 2023

  • لپ تاپ‌های MSI
  • لپ تاپ‌های MacBook
  • لپ تاپ‌های HP

لپ تاپ MSI

MSI یک شرکت سخت افزار کامپیوتری است که لپ تاپ، دسکتاپ و دیگر قطعات را تولید می‌کند. Msi مخفف عبارت Micro-Star International است.

یکی از مزایای لپ تاپ MSI این است که خدمات پس از فروش بسیار خوبی دارند، به این معنی که اگر کامپیوتر شما خراب شود یا بعد از خرید مشکلی داشته باشد، خیلی راحت می توانید آن را به نمایندگی ها بدهید تا مشکلتان را حل کنند.

لپ تاپ های MSI چه مزایایی دارند ؟

لپ تاپ های MSI بسیار بادوام هستند. آنها در برابر ضربه هایی که در طول روز به آنها وارد می شود مقاوم اند. عمر باتری این لپ تاپ ها خیلی طولانی است، بنابراین نیازی به نگرانی در مورد شارژ آن نیست و لازم به ذکر است که آنها صفحه نمایش بزرگ و متناسب با کار شما دارند.

چه کسانی باید از لپ تاپ MSI استفاده کنند؟

لپ تاپ های MSI برای افرادی است که می خواهند یک لپ تاپ قدرتمند و همچنین قابل حمل داشته باشند.

لپ‌تاپ‌های MSI به دلیل کانفیگ قدرتمند و عملکرد فوق‌العاده‌شان شناخته می‌شوند. با ورود پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل، انتظار داریم سطح قدرت و عملکرد لپ‌تاپ‌های MSI  افزایش پیدا کند. خرید هر لپ تاپ می‌تواند تبدیل به یک تجربه فوق العاده شود.

MSI در زمینه گیم، تولید محتوا، طراحی گرافیک و بهره وری و راه حل های AIoT یک الگوی جهانی است. MSI توانسته با تولید لپ تاپ هایی برای همه اقشار جامعه با کانفیگ های مختلف، حضور جهانی گسترده ای در بیش از 120 کشور داشته باشد. مجموعه جامع لپ‌تاپ، کارت‌های گرافیک، مانیتور، مادربرد، دسکتاپ، تجهیزات جانبی، سرورها، IPCها، لوازم روباتیک برند ام اس آی مورد تحسین اکثریت کاربران و مخاطب های اهل تکنولوژی قرار گرفته است. MSI که متعهد به پیشرفت از طریق کیفیت محصول، رابط کاربری بصری و زیبایی‌شناسی طراحی است، یک برند پیشرو در زمینه تکنولوژی می باشد.

لپ تاپ MacBook Air

همانطور که امیدوار بودیم، مک‌بوک ایر جدید اپل جزو بهترین لپ‌تاپ هایی است که در حال حاضر می‌توانید بخرید، که نسبت به مدل قبلی اپل از جهات مختلف بهبود یافته است. این محصول یک طراحی کاملاً جدید دارد که به کاربر احساس مدرن بودن می‌دهد.

از لپ تاپ سری قبلی نازک تر و سبک تر ظاهر شده، و در بررسی ها اکثرا منتقدین صفحه نمایش بزرگ ‌تر و با کیفیت تر آن را دوست داشتند.

در این مدل جدید، افزودنی‌های خوب بیشتری نیز وجود دارد، از جمله سنسور Touch ID بزرگتر برای ورود با اثرانگشت، و وب‌کم 1080p، که مک‌بوک ایر جدید را به لپ‌تاپ فوق‌العاده‌ای برای افرادی که تماس‌های ویدیویی زیادی برقرار می کنند، تبدیل کرده است. درگاه شارژ MagSafe جدید، شارژ کردن باتری مک بوک ایر را آسان، ایمن و سریع تر ساخته است.

داخل مک بوک ایر به اندازه بیرون آن فوق العاده است، با تراشه قدرتمند جدید M2 که عملکردی عالی به همراه داراد. عمر باتری مک‌بوک ایر هم بسیار فوق‌العاده است و در آزمایش‌های ما بیش از 16 ساعت دوام می‌آورد، بنابراین اگر به‌دنبال لپ‌تاپی باریک، سبک و قدرتمند هستید، این نسل از لپ تاپ‌های MacBookAir بهترین انتخاب برای شماست.

با این حال، ممکن است برای قشر زیادی از جامعه گران محسوب شود، پس اگر به دنبال چیزی مقرون به صرفه‌تر هستید، همان لپ تاپ‌های MSI پیشنهاد ماست.

لپ تاپ‌ HP

HP یکی از بهترین برندهای لپ تاپ موجود در بازار است.

لپ تاپ های HP طراحی ساده ای دارند و در عین حال عالی به نظر می‌رسند. این لپ تاپ ها برای افرادی که مایل به پرداخت هزینه بالاتر برای عملکرد خارق‌العاده هستند عالی است. همه لپ تاپ های آنها بادوام، سریع و راحت هستند. پس به راحتی می توان گفت که آنها یکی از بهترین مارک های لپ تاپ موجود هستند.

در اینجا یک دلیل اصلی وجود دارد که چرا مردم HP را به سایر مارک‌ها ترجیح می‌دهند.

طراحی بدنه

طراحی لپ‌ تاپ‌ های HP یکی از دلایل اصلی انتخاب آن است. طرح های آنها ساده و در عین حال شیک به نظر می‌رسند. رنگ مشخص لپ تاپ های hp نقره ای  است که بین کاربران همین رنگ جا افتاده است. یعنی اصولا مخاطب های حوزه تکنولوژی با دیدن لپ تاپ سبک با رنگ نقره ای براق حدس می زنند که برند آن hp است.

حقیقت این است که بیشتر مردم از ظاهر لپ‌تاپ‌های HP خوششان می‌آید، البته لازم به ذکر است که آنها رنگ ها و مدل های زیادی برای انتخاب دارند. برای مثال لپ تاپ اچ پی Envy x360 یک لپ تاپ قدرتمند و با رنگ های مختلف این کمپانی است. در انتها امیدواریم که این بررسی بهترین برند های لپ تاپ برای شما مفید واقع شده باشد.

اگر قصد خرید لپ تاپ را داشتید پیشنهاد می‌کنیم لپ تاپ مد نظر خود را از دیجی کالا، مقداد آی تی، سی مو آل و تکنولایف خریداری کنید. خرید اینترنتی لپ تاپ در سایت های معرفی شده به شما این اطمینال رو میدهد که محصول اصلی با گارانتی به دست شما برسد.

دکمه بازگشت به بالا