عمومیکسب و کار ایرانی

بهترین برج منطقه 22 و دریاچه چیتگر

بهترین برج چیتگر می تواند گزینه ای ایده آل برای علاقه مندان به سرمایه گذاری و یا خرید ملک در این منطقه محسوب شود. که از مناطق تازه تاسیس تهران به شمار می رود، به دلیل آب و هوای مناسب، وسعت زیاد و دسترسی عالی به بزرگراه های اصلی تهران، از شرایط ایده آلی برای ساخت و ساز برخوردار است و را برای علاقه مندان به  سرمایه گذاری در حوزه مسکن جذاب کرده است.

پیش فروش آپارتمان چیتگر در حال ساخت منطقه ۲۲ به ۳ دسته تقسیم می‌شوند و شما با توجه به میزان سرمایه و شرایطتان می‌توانید به این پروژه‌ها ورود کنید.

باتوجه به ویژگی های خاص منطقه چیتگر، برج های اداری، تجاری و مسکونی بسیاری در این منطقه ساخته شده و هم اکنون نیز در دست ساخت می باشند که شناخت بهترین برج های چیتگر به لحاظ موقعیت مکانی، امکانات و ویژگی ها می تواند برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در این حوزه جالب توجه باشد.

معرفی بهترین برج های چیتگر

منطقه چیتگر که از پتانسیل بالایی جهت رشد و پیشرفت برخوردار می باشد، برج های لوکس و مدرن بسیاری را در خود جای داده است به طوری که بهترین برج چیتگر به لحاظ تکنولوژی ساخت و امکانات موجود قابل رقابت با برج های شمال شهر تهران می باشد.

برج تریتیوم

برج های لوکس تریتیوم در قالب 3 برج تریتیوم 1، تریتیوم 2 و تریتیوم 3 توسط شرکت نیکان سازه در 3 نقطه مختلف منطقه چیتگر در حال ساخت می باشند. این برج ها که از لوکس ترین برج های منطقه 22 به شمار می روند، دارای معماری داخلی و بیرونی بسیار زیبایی هستند که توجه بسیاری از علاقه مندان به خرید مسکن و سرمایه گذاری در این حوزه را به خود جلب می نمایند.

از جمله ویژگی ها و امکانات خاص برج های تریتیوم می توان به استخر، سونا، جکوزی، روف گاردن 360 درجه و سیستم های هوشمند اشاره کرد. همچنین در ساخت برج های تریتیوم از مرغوب ترین متریال ایرانی و خارجی استفاده شده از این رو به این برج ها لقب بهترین برج چیتگر داده شده است.

برج های ایزدیار فاز 3

برج های ایزدیار فاز 3 از برج های تعاونی ساز اطراف دریاچه چیتگر به شمار می روند که به لحاظ کیفیت ساخت و متریال مورد استفاده نسبت به برج های فازهای 1 و 2 بسیار متفاوت می باشند. برج های ایزدیار فاز 3 در مقایسه با سایر برج های تعاونی ساز منطقه، لوکس تر و زیباتر بوده و باتوجه به طراحی نمای زیبا و نورپردازی در شب می توانند بهترین برج چیتگر برشمرده شوند.

برج های ایزدیار در قالب دو برج 152 واحدی با متراژ 150 متر احداث شده اند که هر برج دارای امکاناتی همچون روف گاردن بسیار زیبای 360 درجه، کتابخانه، کافی شاپ در اخرین طبقه برج، استخر سرپوشیده، سونا، مجموعه ورزشی و لابی بسیار زیبا می باشد.

برج لبخند

برج لبخند از اولین برج های شخصی ساز منطقه 22 به شمار می رود که در ضلع غربی دریاچه چیتگر و در مجاورت مرکز تفریحی ایران مال واقع شده است. این برج که با گذشت چند سال از تحویل و بهره برداری از آن، هنوز هم مانند برجی نوساز می باشد را می توان به دلیل طراحی زیبا و ظرافت بالا در اجرا و ساخت آن، بهترین برج چیتگر نامید.

برج لبخند که از زیباترین و پرطرفدارترین برج های اطراف دریاچه چیتگر می باشد از امکاناتی نظیر روف گاردن با چشم انداز عالی، باشگاه ورزشی و دیگر امکانات رفاهی برخوردار می باشد. همچنین در طبقه پایین برج نانوایی، سوپرمارکت و داروخانه نیز جهت تامین نیازهای ساکنان قرار دارد.

برج کادوس

برج کادوس را می توان از برج های لوکس شخصی ساز منطقه چیتگر برشمرد که در بلوار کوهک و در نزدیکی مجتمع تجاری طوبی واقع شده است. در ساخت این برج که از طراحی بسیار زیبایی بهره می برد، از متریال بسیار عالی و سیستم تاسیسات حرفه ای استفاده شده است از این رو می توان برج کادوس را بهترین برج چیتگر تلقی کرد.

همچنین این برج به دلیل برخورداری از امکاناتی همچون روف گاردن، سونا، جکوزی، باشگاه ورزشی، اتاق بازی و بیلیارد از گران ترین و پرطرفدارترن برج های منطقه محسوب می شود. آنچه سبب تمایز برج کادوس با دیگر برج های این منطقه شده است و از ویژگی های منحصر به فرد آن به شمار می رود، ترکیب لابی مجلل برج با کتابخانه بسیار زیبای آن می باشد.

برج دو قلوی خاتم

برج های دوقلوی خاتم که با نام برج های دوقلوی المپیک نیز شناخته می شوند از لوکس ترین برج های تعاونی ساز منطقه چیتگر محسوب می شوند که در مجاورت پارک جوانمردان ساخته شده اند. لابی های لاکچری این برج ها توجه هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. همچنین طراحی فضای سبز و زمین بازی در محوطه این برج ها و چشم انداز پارک و کوهستان در شمال و استادیوم آزادی در جنوب، سبب شده است تا نام برج های دوقلوی خاتم در فهرست بهترین برج چیتگر جای گیرد.

واحدهای برج ها دوقلوی خاتم بسیار خوش نقشه بوده و متراژهای بالای 150 متر دارند. همچنین این برج ها از امکاناتی نظیر سینما، سالن اجتماعات، استخر، سونا، خشکشویی، گیم نت، سالن بازی، بیلیارد و بسیاری امکانات دیگر بهره می برند.

برج های پارلمان

برج های پارلمان از برج های شخصی ساز منطقه چیتگر می باشند که در شمال غربی دریاچه چیتگر واقع شده اند. این برج ها در قالب 3 بلوک دوقلوی 15 و 16 طبقه در حال ساخت و تکمیل هستند. برج های پارلمان را می توان به دلیل کیفیت ساخت بسیار عالی و همچنین استفاده از متریال خارجی، بهترین برج چیتگر برشمرد.

این برج ها که در زمره لوکس ترین و گران ترین برج های منطقه چیتگر قرار می گیرند از امکاناتی نظیر لابی شیک و مجلل، سالن اجتماعات با ظرفیت 250 نفر، سرمایش و گرمایش مرکزی، سیستم اطفاء حریق، شوتینگ زباله و دوربین مداربسته بهره می برند. همچنین وجود یک پنت هاوس 540 متری با امکانات فراوان در طبقه آخر هر برج، سبب منحصر به فرد شدن این پروژه در منطقه چیتگر شده است.

 برج های سفید

برج های سفید از برج های شخصی ساز منطقه چیتگر محسوب می شوند که در مجاورت شهرک شهید باقری و در ارتفاعات این منطقه احداث شده اند. برج های سفید در قالب 6 برج 19 طبقه در 524 واحد دو و سه خوابه و با استفاده از متریال بسیار باکیفیت ایرانی و خارجی ساخته شده اند.

از جمله امکانات این برج ها می توان به استخر، سونا، مهدکودک، سالن اجتماعات، روف گاردن و سالن ورزشی اشاره کرد. آنچه سبب تمایز برج های سفید با دیگر برج های این منطقه شده و آن را در فهرست بهترین برج چیتگر قرار داده است، نیروگاه برق گازسوز 4.5 مگاواتی و سیستم تصفیه فاضلاب این مجموعه است که می تواند برق و آب غیرآشامیدنی برج ها را تامین نماید. بهترین برج منطقه 22  کجاست؟ مدتی است که در منطقه ۲۲ تهران، برج‌ها و مجتمع‌ های مسکونی بسیار زیادی به تأسیس رسیده‌ اند که هر کدام به دلیل شرایط ایده ‌آلی که دارند، می‌توانند فرصت سرمایه‌ گذاری عالی را برای افراد فراهم آورند. بهترین ام برج منطقه ۲۲ دریاچه چیتگر می‌توان با امکانات ویژه می‌تواند فرصت عالی برای خرید ملک افراد در این منطقه باشد. در ادامه همراه بزرگترین تعاونی مسکن منطقه 22 در چیتگر باشید.

منطقه ۲۲ که از  مناطق تازه ‌تأسیس شده تهران به حساب می‌آید، به علت داشتنش شرایطی همانند آب ‌و هوای بسیار عالی، گستردگی و دسترسی به بزرگراه‌ های اصلی تهران، شرایط مناسبی را برای ساخت ‌و ساز مهیا کرده ‌است. قطعاً سرمایه‌ گذاری برای علاقه‌مندان می‌تواند در این منطقه می‌تواند بسیار جذاب و سود آور باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین برج منطقه 22 و  دریاچه چیتگر بپردازیم.

بیشتر بخوانید :

برج های دریاچه چیتگر

براساس ویژگی‌های خاص منطقه ،۲۲ همانند وجود برج‌ های اداری،  تجاری و مسکونی که در حال حاضر نیز در حال ساخت هستند، شناخت بهترین برج‌ منطقه 22 و دریاچه چیتگر از نظر موقعیت مکانی و امکانات رفاهی، برای علاقه‌مندان به سرمایه ‌گذاری از اهمیت بسزایی برخوردار است. ما در ادامه بهترین و محبوب ترین برج های چیتگر را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید جهت سرمایه گذاری خیلی بهتر عمل کنید.

معرفی بهترین برج‌ های منطقه 22  

منطقه چیتگر دارای  پتانسیلی بسیار عالی برای رشد و پیشرفت می‌باشد. این منطقه از  برج‌های مدرن و لوکس برخوردار است به‌گونه‌ای که بهترین برج چیتگر ازنظر تکنولوژی ساخت، همچنین امکانات خوب رفاهی با برج‌هایی که در شمال تهران هستند می‌تواند رقابت کنند.

بیشتر بخوانید :

برج تریتیوم

برج‌های بسیار جدید و زیبای تریتیوم در قالب ۳ برج ۱ ۲ و ۳ به وسیله شرکت نیکان سازه در ۳ منطقه مختلف چیتگر در حال ساخت هستند. این برج‌ها در لیست لوکس ترین برج‌های چیتگربوده و دارای معماری بسیار زیبا و جدید چه داخلی و بیرونی هستند.

معماری منحصر به ‌فرد این برج ها سبب شده تا علاقمندان به سرمایه‌ گذاری توجه ویژه‌ای به این برج‌ها داشته باشند. ازجمله امکانات و ویژگی‌های برج تریتیوم می‌توان به داشتن جکوزی، روف گاردن، استخر و تمامی سیستم‌های جدید هوشمند اشاره نمود. همچنین برای ساخت این برج‌ها از بهترین متریال خارجی و ایرانی با کیفیت بالا استفاده‌ شده است. به‌ همین خاطر می‌توان آن را بهترین برج منطقه 22 و دریاچه چیتگر دانست.

 برج‌های ایزدیار فاز سوم

برج ایزدیار فاز 3 یکی از پروژه ‌های تعاونی‌ساز در حومه دریاچه چیتگر بوده  که از نظر سطح کیفی ساخت و متریال مورد استفاده، تفاوت زیادی با برج‌های فاز ۱ و ۲ دارد. برج‌های برج ایزدیار فاز ۳ در قیاس با دیگر برج‌های تعاونی ساز منطقه، زیبایی بیشتری با توجه به طراحی نمای خاص و نورپردازی عالی در شب، از بهترین برج‌های منطقه ۲۲ به شمار می‌روند. این برج‌ها در قالب ۲ برج ۱۵۲ واحدی با متراژ حداکثر 150 متر بوده  که هر یک از برج‌ها نیز دارای  روف گاردن ۳۶۰ درجه، کتابخانه، کافی ‌شاپ، استخر و سونای سرپوشیده، همچنین مجموعه ورزشی است.

 برج لبخند

یکی دیگر از بهترین برج منطقه 22 و دریاچه چیتگر برج لبخند است که جزء اولین برج‌های شخصی ‌ساز به حساب می آید. این مجتمع در ضلع غربی دریاچه چیتگر و در نزدیکی مرکز تفریحی ایران مال  ساخته ‌شده است. این برج با گذشت چندین سال از تحویل آن همانند برج نوساز بوده و هیچ‌ گونه تغییر ساختاری نداشته است.

به دلیل طراحی بسیار زیبا و ظرافت در ساخت این برج می‌توان آن را یکی از بهترین و برج‌های منطقه 22 دانست. برج لبخند یکی از محبوب‌ترین برج‌های اطراف دریاچه است و از امکانات رفاهی نظیر و باشگاه ورزشی، روف گاردن و ویوی زیبا بهره‌مند می‌باشد. همچنین در طبقات پایین برج نیز و سوپرمارکت، نانوایی و داروخانه نیز به جهت رفع نیاز ساکنین در نظر گرفته شده ‌است.

 برج کادوس

برج کادوس یکی دیگر از برج‌ های لوکس شخصی‌ ساز دریاچه چیتگر بوده که در بلوار کوهک و در نزدیکی مجتمع تجاری طوبی ساخته ‌شده است. طراحی این برج بسیار زیبا بود و از بهترین متریال برای ساخت آن استفاده ‌شده است. برج کادوس به دلیل بهره‌مندی از امکاناتی نظیر جکوزی، باشگاه ورزشی، روف گاردن، اتاق بازی، از گران ‌ترین برج‌های چیتگر، درلیست بهترین برج های دریاچه چیتگر قرار داد. برای ، لطفا کلیک کنید.

سخن پایانی

ما در این مطلب  به چند مورد از بهترین برج منطقه 22 تهران و دریاچه چیتگر را اشاره کردیم. منطقه چیتگر یک منطقه تازه تاسیس بوده و فرصت های برای سرمایه گذاری و خرید ملک در آن وجود دارد.

 

 

دکمه بازگشت به بالا