بین الملل

بنی طبا: به خاطر قول کارگری به تمرین برمی گردیم/ حریف غلامی برای تمرین 20 کیلو از او سبک تر بود!

در گفت وگو با آنا؛

بنی طبا: به خاطر قول کارگری به تمرین برمی گردیم  حریف غلامی برای تمرین 20 کیلو از او سبک تر بود!

ملی پوش پاراجودو گفت: تمام انتقاد های ما فنی بود اما اجابت نمی شد و کادر فنی مسائل ما را جدی نمی گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، روز گذشته جلسه کمیته انضباطی که قرار بود  پیرامون حواشی تیم ملی پاراجودو با حضور سه ملی پوش تیم ملی و نمایندگان وزارت ورزش و کمیته ملی پارالمپیک در محل فدراسیون نابینایان و کم بینایان برگزار شود، لغو شد.

در این خصوص میثم بنی طبا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا گفت: جلسه کمیته انضباطی که قرار بود به ناحق تشکیل شود، خوشبختانه دیروز توسط وزارت ورزش کنسل شد. ما دیروز به دعوت کمیته ملی پارالمپیک و آقای کارگری با او صحبت کردیم. همچنان مواضع ما نسبت به مشکلات کادر فنی برطرف نشده و پا برجا است. آقای کارگری مدیر دلسوز و دانایی است. با صحبت هایی که با ما داشت از ما خواست در اردوها حاضر شویم و به حاشیه هایی که مسبب آن ما نبودیم بلکه خود فدراسیون بود، خاتمه دهیم. آقای کارگری قول داد بعد از حضور ما در اردوها مشکلات را حل کند.

وی افزود: ما یکسری انتقادهایی نسبت به کادر فنی داشتیم. تمام خواسته ها و انتقاداتمان فنی بود اما به هیچ عنوان اجابت نمی شد. کادر فنی آقایان یوسف زاده و امینی مسائل ما را جدی نمی گرفتند. مشکل را با رئیس فدراسیون در میان گذاشتیم و او هم به ما قول داد که حاج یوسف زاده و کادر فنی اش را عوض می کنند. 

این ورزشکار ادامه داد: آقای مظلومی اول به ما قول داد آقای حاج یوسف زاده را برکنار می کند اما بعد از آن ما متوجه شدیم که می خواهند آقای حاج یوسف زاده را مربی و آقای امینی را سرمربی کنند. مشکل ما کادر فنی و عملکردشان است. ورزشکار وقتی با کادر فنی مشکل دارد چه فرقی برایش دارد که در قرارداد بین مربی و فدراسیون عنوان مربی نوشته شود یا سرمربی. اتفاقی که در عمل می افتد مهم است. این موضوع بسیار طنز آمیز است.این قضیه با سو مدیریت ها بالا گرفت و هرچه به مسابقات پارالمپیک نزدیک تر می شویم این حاشیه ها بیشتر شد.

بنی طبا در خصوص اردو تیم ملی گفت: در اردویی که می خواستند برگزار کنند، من و نوری اصلا دعوت نبودیم. اردو به صور منحصر به فرد برای  غلامی برگزار شد.غلامی روز قبل از اردو معترض شد. اعتراضش هم  این بود که دو حریف تمرینی که برای او در نظر گرفته بودند، رباط صلیبی شان پاره بود! یکی از این حریف ها، بیست کیلو سبک تر از غلامی و حدود ده سانتی متر از او کوتاه تر بود. غلامی هم مدعی شد که من نمی توانم با این حریفان برای مقابله با قهرمانان جهان آماده شوم. گفتند ما در اسلامشهر محل کارخانه میهمن اردو گذاشتیم. میهن خیلی خوب است، بستنی های آن نیز خوب است اما مشکل غلامی حریف های تمرینی او بود. حاج یوسف زاده در حریف های تمرینی محدودیت دارد. در هر حال آقای کارگری خواست به اردوها برویم و قول داد مشکلات ما تا قبل ازپارالمپیک حل شود. ما فقط به احترام شخص آقای کارگری قبول کردیم و مطمئن هستیم او به قولش عمل می کند.

نویسنده تحریریه بین المللی

نویسنده اخبار بین‌المللی با تمرکز بر رویدادهای سفر و گردشگری جهانی. با علاقه و دانش در زمینه مکان‌های دیدنی، فرهنگ‌های مختلف و صنعت گردشگری، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را درباره مقصدهای توریستی، رویدادهای گردشگری و تاثیرات آن‌ها بر جوامع ارائه می‌دهم. با استفاده از روش‌های تحلیلی و گردشگری، به شما دیدی جامع از تحولات صنعت سفر و گردشگری جهانی می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا