علمی و پزشکیکسب و کار ایرانی

برای اینکه بهترین دید را داشته باشیم چه لنز رنگی بخریم ؟

لنز رنگی طبیعی  – لنزهای رنگی همیشه پرطرفدار بوده و هستند و تقریبن اکثریت خانم ها و عده ی کمی از آقایان از لنز رنگی استفاده کرده اند.

اما کسانی که استفاده از لنز رنگی را نمی پسندند یا تجربه خوبی از لنز گذاشتن ندارند و یا از چهره های طبیعی و نچرال بیشتر استقبال می کنند.

از مهم ترین ویژگی لنز رنگی طبیعی می توان به تغییرات نامحسوس آن اشاره کرد، یعنی شما با دیدن فرد متوجه تغییر در او می شوید ولی متوجه تغییر رنگ چشم های فرد نمی شوید و فکر می کنید رنگ طبعی چشم های خود فرد است.

لنز رنگی طبیعی دقیقن برای افرادی مناسب است که چهره ی های کم آرایش و طبییعی را می پسندند.

بهترین انتخاب لنز رنگی طبیعی

لنز رنگی طبیعی تاثیر زیادی در جذابیت و زیبایی چهره ی افراد دارد اما به شرط اینکه درست انتخاب شود.

رنگ لنزها در گروه تناژ رنگی گرم و سرد و خنثی تقسیم بندی می شود و با توجه به مطالب قبلی هر شخص باید با توجه به رنگ پوست و مو و میکاپ و ظاهر خود بهترین رنگ لنز چشمی را برای خود انتخاب کند.

لنز رنگی طبیعی چند نوع دارد؟

لنزهای رنگی طبیعی نرم به چند دسته تقسیم می شود تا تمامی افرادی که طرفدار لنز هستند بتوانند از آن استفاده نمایند.

به طور کلی لنز رنگی طبیعی به 4 دسته تقسیم بندی می شود که عبارتند از:

لنز رنگی طبیعی تقویت کننده چشم

این نوع لنز ها بیشتر برای افراد چشم روشن کاربرد دارد و تقویت کننده رنگ چشم است و بسیار هم پر طرفدار است.

طراحان لنز برای ساختن چنین لنزی در نظر داشتند علاوه بر حفظ رنگ چشم فرد، کمی هم تغییر نامحوس در چشم ها ایجاد کنند.

برای همین این لنزها را بیشتر، چشم روشن ها استفاده می کنند زیرا دوست دارند با گذاشتن لنزهای تیره تر، رنگ چشم هایشان تغییر پیدا کند.

با استفاده از این لنزها، عمق چشم های افراد بیشتر خود نمایی می کند که همین کار باعث جذاب شدن هر چه بیشتر چشم ها می شود.

اگر چشمهایتان سبز یا آبی روشن است پیشنهاد می کنیم از لنز رنگی طبیعی تقویت کننده آبی یا سبز استفاده کنند.

البته فقط این دو رنگ نیستند که خاصیت تقویتی رنگ چشم را دارند بلکه لنزهای رنگی عسلی و طوسی هم، همین کاربرد را دارند.

لنز رنگی طبیعی مات کننده

این لنزها به طور کل برای کسانی که رنگ چشم های طبیعی خودشان تیره است، بسیار گزینه ی مناسبی به شمار می آید.

در برخی از فیلم های سینمایی برای اینکه چهره بازیگران زیباتر و جذاب تر بشود از این لنزها استفاده می کنند.

این نوع لنز رنگی طبیعی مات چهره را به طور کامل تغییر می دهد اما به طور نامحسوس و به طوری که هیچ کس متوجه نخواهد شد فرد از لنز رنگی استفاده کرده است.

لنزهای طبیعی مات از ترکیب خاص با رنگدانه های پیوسته ساخته شده است.

لنز طبیعی براق کننده و درخشان

این نوع لنزها بی رنگ هستند و هدف از ساختشان جلوه دادن رنگ طبیعی چشم ها می باشد و با تکنیکی خاص و خارق العاده و بدون رنگ، رنگ چشم های طبیعی را زیباتر و براق تر نشان می دهند.

لنز رنگی طبیعی مدت دار (روزانه، فصلی و سالانه)

تمام لنزهایی که در حال حاضر به فروش می رسند دارای تاریخ مصرف و تاریخ اکسپایر هستند و هر کدام بسته به نیاز افراد کارایی خود را دارند.

به طور مثال لنز رنگی طبیعی روزانه برای جشن ها و مهمانی هاییست که فرد قصد دارد فقط یک بار یا چند بار از لنز استفاده کند و برای یک شب خاص چهره ای متفاوت داشته باشد.

لنزهای رنگی طبیعی فصلی و سالانه نیز می تواند هم جنبه زیبایی داشته باشد و هم به عنوان یک برای افرادی که چشم های ضعیفی دارند مورد استفاده قرار بگیرد.

این لنزها در تنوع رنگی بالا و کاملن طبیعی به فروش می رسد و به مدت 3 ماه و 1 سال قابل استفاده است، به شرط آنکه در نگهداری و بهداشت آن دقت لازم را داشته باشیم.

انتخاب بهترین رنگ لنز طبیعی برای چشم های تیره

اگر چشم هایتان تیره هست و می خواهید با ، تغییر کمی در چهره خود ایجاد کنید، بهترین رنگ برای شما لنز رنگی با تناژ قهوه ای، فندقی و عسلی است. البته این به معنی بهترین انتخاب برای تمامی چهره ها نیست و برای انتخاب رنگ لنز باید به تناز پوستی خود دقت کنید.

لنز عسلی و قهوه ای به این دلیل جزو رنگ های طبیعی محسوب می شود که شبیه به رنگ چشم خودتان است و با گذاشتن آن کمی تغییر مطلوب و مورد پسند خواهید داشت.

انتخاب بهترین رنگ لنز طبیعی برای چشم های روشن

اگر چشم های روشنی دارید و می خواهید با گذاشتن لنز، ظاهرتان طبیعی به نظر برسد باید لنزهایی را انتخاب کنید که مشابه رنگ چشم های خودتان است و فقط باید کمی رنگ لنز عمیق تر باشد تا چهره شما را جذاب تر کند.

اما اگر چشم هایتان روشن است و می خواهید تغییر بیشتری داشته باشید اما از لنز رنگی طبیعی استفاده کنید، پیشنهاد می کنیم لنز های رنگی متضاد خریداری کنید. برای دیدن قیمت لنز دهب با ما تماس بگیرید.

به طور مثال اگر چشم های خودتان سبز رنگ است، از لنز رنگی آبی روشن یا طوسی استفاده کنید. یا اگر چشم هایتان به رنگ آبی است از یا سبز تیره استفاده کنید.

اگر هم رنگ چشم هایتان عسلی یا قهوه ای روشن است، معمولن اغلب لنزهای رنگی برای شما مناسب است که باید با توجه به تناژ پوستی خود، یک رنگ را انتخاب کنید.

انواع لنز های رنگی

برای این که بتوانیم انتخاب مناسبی در زمینه لنز های تماسی رنگی داشته باشیم و به سوال اصلی خود جواب دهیم که لنز چه رنگی بخریم؟ لازم است تا در ارتباط با انواع لنز های رنگی اطلاعات مناسبی داشته باشیم.

بیشتر لنز های تماسی رنگی به هدف تقلید از ظاهر طبیعی قسمت رنگی چشم به نام عنبیه طراحی شده اند. از آن جا که این ناحیه از اشکال و خطوط رنگی تشکیل شده است، برخی از لنز های تماسی رنگی دارای یک سری نقاط ریز رنگی و خطوط و شکل های با شعاع های رنگی هستند تا به لنز ها کمگ کنند طبیعی تر به نظر برسند. مرکز لنز، یعنی قسمتی که بر روی ناحیه دید شما قرار دارد مشخص و واضح است، بنابراین می تواتید به راحتی ببینید.

دسته بندی لنزها از نظر رنگ

لنز های رنگی در سه نوع خاص وحود دارند.‌ گروه اول از لنز های رنگی را با نام رنگ قابل مشاهده می شناسند. خاصیت این گروه از لنز ها این است که معمولا یک رنگ آبی روشن یا سبز به لنز اضافه شده است که صرفا به منظور کمک به بهتر دیده شدن آن در حین قرار دادن در چشم می کند. و یا زمانی که لنز های تماسی از چشم بیرون می افتند یا از دستان شما لیز می خورند، با وجود این رنگ ها می توان به راحتی آن ها را یافت.

این رنگ ها بسیار ضعیف هستند و تاثیری بر رنگ‌چشم شما ندارند. ‌گروه دوم که با نام رنگ های تقویت شده شناخته می شوند، رنگ های محکم و شفافی هستند که کمی تیره تر از گروه قبلی می باشد. همان طور که از نام آن پیداست، لنز های تماسی موجود در این گروه، به منظور تقویت رنگ طبیعی چشم شما استفاده می شوند. لنز های تماسی رنگی با این رنگ ها معمولا برای افرادی که چشم هایی با رنگ روشن دارند، بهتر است و باعث ایجاد جسارت و زیبایی بسیاری در چشم افراد خواهد شد.

گروه سوم رنگ های مات هستند که می توانند رنگ چشم شما را به طور کامل تغییر دهند. اگر چشم های تیره ای دارید، برای تغییر رنگ‌ چشم های خود به این نوع از لنز های تماسی نیاز پیدا می کنید. لنز های تماسی موجود در این گروه لنز ها، در رنگ های مختلفی همچون فندقی، سبز، آبی، بنفش، آمیتیست، قهوه ای و خاکستری به چشم می خورند‌. شما تمام این مدل لنز های تماسی رنگی را می توانید از وب سایت لنز مارکت تهیه نمایید.‌

انتخاب بهترین رنگ لنز های تماسی

در بخش قبلی مقاله ما با توضیح دقیقی از رنگی مواجه شدیم.‌ در حقیقت در بخش قبل ما انواع لنز های رنگی را به هدف آشنایی با هر نوع از آن ها برای شما بیان نمودیم. اما بحث ما در این بخش از مقاله متفاوت خواهد بود و نکات عمیقی را در زمینه انتخاب بهترین رنگ لنز ها برای شما بیان خواهیم کرد.

رنگ لنز های تماسی برای این که به بهترین نحو انتخاب شود و شما بتوانید آن را از طریق وب سایت لنز مارکت تهیه نمایید، به مولفه های بسیار زیادی بستگی دارد. به طور مثال از انواع مولفه های تاثیر گذار در زمینه انتخاب رنگ لنز های تماسی می توان به رنگ مو و تن پوست شما اشاره نمود. اما در نهایت تمام این ها بستگی به ظاهری دارد که شما می خواهید به آن دست پیدا کنید.

آیا تمایل دارید چهره ای لطیف و طبیعی داشته باشید؟! و یا دوست دارید چهره ای نمایشی و جسورانه را برای دیگران از خود به معرض نمایش بگذارید؟! در ادامه ببینیم شرایط برای رنگ‌ چشم های مختلف چگونه خواهد بود؟!

لنز های تماسی رنگی مناسب برای چشم های روشن

در این بخش از زیر مجموعه انتخاب رنگ لنز مناسب برای پاسخ به این سوال که لنز چه رنگی بخریم؟ قصد داریم در ارتباط با لنز های رنگی مناسب برای چشم های روشن صحبت کنیم. شما می توانید این رنگ لنز های مخصوص را از وب سایت لنز مارکت به صورت آنلاین به راحتی خریداری نموده و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

در این حالت اگر می خواهید ظاهر خود را تغییر دهید، به طرز ظریف تری انتخابی خاص دارید که یک رنگ تقویتی را انتخاب نمایید که تنها لبه های عنبیه را مشخص می کند و رنگ طبیعی چشمان شما را عمقی ویژه می بخشد. اما اگر تمایل دارید با یک رنگ چشم ویژه و در حالی که هنوز طبیعی به نظر می رسبد، چشم ها و ظاهر خود را آزمایش کنید، می توانید لنز های تماسی به رنگ خاکستری یا سبز را برای خود با رنگ‌چشم های آبی انتخاب کرده باشبد.

اما اگر جزو افرادی هستید که چهره ای جالب با تناژ قرمز پوستی دارند و چشمانشان بسیار روشن است، ممکن است یک رنگ لنز تماسی با تناژ گرم مانند قهوه ای روشن برای خود انتخاب نمایید.‌

لنز های تماسی رنگی مناسب برای چشم های تیره

در بخش قبلی در ارتباط با لنز های تماسی مناسب برای چشم های روشن صحبت کردیم.‌ اما در این قسمت هدف ما بررسی رنگ لنز های مناسب برای چشم های تیره است تا بدانیم لنز چه رنگی بخریم؟ تا در چشمان تیره جذابیت بیشتری داشته باشد . توجه داشته باشید که شما می توانید به راحتی با مراجعه به وب سایت لنز مارکت، لذت خریدی امن را تجربه نمایید و بهترین خرید ها را در زمینه لنز ها و محصولات جانبی آن داشته باشید. علاوه بر آن از مزایای خرید اینترنتی نیز بهره ببرید. حال به اصل موضوع بپردازیم.‌

دقت داشته باشید که اگر چشم های تیره ای دارید، رنگ های مات بهترین گزینه برای انتخاب هستند. برای تغییر طبیعی بهترین کار این است که یک عدسی قهوه ای سبک تر یا فندقی رنگ را برای خود انتخاب نمایید.‌ اما دقت کنید که اگر واقعا تمایل دارید در جمع متفاوت و خاص به نظر برسید، لنز های تماسی با رنگ های واضح و مشخص مانند لنز های تماسی به رنگ های آبی، سبز یا بنفش را انتخاب نمایید. اگر پوست شما تیره است لنز های با رنگ روشن می توانند جلوه ای از ظاهری جذاب و حدید را برای شما فراهم آورد.

دکمه بازگشت به بالا