اقتصادی

بخش زیادی از تنش آبی روستاهای اندیمشک در دولت سیزدهم رفع شد

یومیر/خوزستان فرماندار اندیمشک جزئیات خدمات دولت سیزدهم را در این شهرستان تشریح کرد.

یوسف زمانی‌اصل در گفت‌وگو با یومیر، با اشاره به اقدامات دولت سیزدهم در شهرستان اندیمشک، اظهار کرد: خلوص، بین مردم بودن، بدون سروصدا و بدون حاشیه بودن از ویژگی‌های شهید رئیسی و دولت سیزدهم بود و این میدانی بودن شهید رئیسی منجر به دلگرمی مردم شده بود.

وی ادامه داد: از سال گذشته تاکنون در حوزه ورزش، شاهد احداث ۱۲ پروژه با اعتبار بیش از ۱۳۰ میلیارد تومان بودیم. اعتبار این پروژه‌ها از محل اعتبارات تملک و دارایی و مسئولیت اجتماعی تامین شد.

زمانی‌اصل اضافه کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه‌ای به روستاها داشت. در این زمینه شاهد نهضت آسفالت روستایی به ویژه در مناطق کم‌برخوردار بودیم و بیش از ۵۰ میلیارد تومان در حوزه آسفالت روستایی شهرستان اندیمشک هزینه شد.

فرماندار اندیمشک گفت: در حوزه بهداشت و درمان، دستگاه ام. آر .آی برای بیمارستان شهرستان تامین شد. همچنین کلینیک چشم‌پزشکی اندیمشک و چندین خانه بهداشت در دولت سیزدهم افتتاح شدند.

وی یادآور شد: در حوزه آب و فاضلاب نیز با حضور رئیس جمهور شهید، شاهد افتتاح آبگیر قلعه مختار بودیم که بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار هزینه شد. همچنین ۱۱ حلقه چاه در شهرستان اندیمشک افتتاح شد.

زمانی‌اصل با اشاره به تنش آبی شهرستان عنوان کرد: در روستاهای شهرستان اندیمشک با تنش آبی روبرو بودیم. به این منظور بخش زیادی از این چالش در دولت سیزدهم رفع شد. البته نیاز است ۱۱ حلقه چاه تجهیز شوند. از این ۱۱ حلقه، ۷ حلقه چاه حفاری شده‌اند و ۲ حلقه تجهیز شده‌اند. در این دولت پروژه‌های بسیار زیادی اجرا شد. از جمله چندین کارخانه که در شهرک صنعتی افتتاح شدند که منجر به ایجاد اشتغال در منطقه شد.

فرماندار اندیمشک عنوان کرد: اندیمشک در نهضت ملی مسکن جزو شهرهای پیشرو است و تاکنون بیش از ۲۲۰ واحد مسکونی ساخته شده است و آماده افتتاح هستند. همچنین ۲۲۰ واحد دیگر پیشرفت ۴۰ درصدی دارند. زمین در شهرهای بالای ۲۰ هزار نفر جمعیت نیز تامین شده و در حوزه واحدهای مسکونی روستایی نیز زمین دو روستا تامین شده است و ۲۷۰ هکتار نیز در مرحله صدور پروانه هستند.

انتهای پیام

تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تخصص و تجربه در زمینه اخبار و تحلیل‌های اقتصادی هستم. با بهره‌گیری از روش‌های پیشرفته و دستیابی به منابع موثق، تمام تلاشم را می‌کنم تا به شما اطلاعات کامل و تحلیل‌های به‌روز را ارائه دهم تا شما بتوانید در تصمیم‌گیری‌های مالی بهترین تصمیمات را بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا