اقتصادی

با برخی پیشگامان فناوری سال ۲۰۲۱ مجمع جهانی اقتصاد آشنا شوید

یومیر / خراسان رضوی اخیراً 100 شرکت فناوری جدید به عنوان پیشگامان فناوری در اقتصاد جهانی شناخته شده اند. این گروه شامل رهبران امنیت سایبری و رباتیک و سایر افرادی است که از هوش مصنوعی برای از بین بردن موانع مراقبت های بهداشتی و دسترسی اقتصادی استفاده می کنند.

به گفته ویفروم ، السالوادور ، آمریکای شمالی ، اتیوپی در آفریقا و زیمبابوه در آفریقای جنوبی برای اولین بار ذکر شده اند ، بیش از 30 درصد شرکت هایی که زنان انتخاب کرده اند.

آخرین گروه از پیشگامان فناوری در مجمع جهانی اقتصاد با تلفیق کارآفرینی با علم و فناوری از هوش مصنوعی گرفته تا مراقبت های بهداشتی و فینتک (فناوری مالی به معنای استفاده نوآورانه از فناوری برای ارائه خدمات مالی است) مشکلات جهانی را حل می کند.

پیشگامان فناوری در سال 2021 در آفریقا ، آسیا و اقیانوس آرام ، اروپا ، آمریکای لاتین ، خاورمیانه و آفریقای شمالی و آمریکای شمالی هستند.

سوزان نسبی ، رئیس انجمن جهانی نوآوران گفت: “نوآوران اجتماعی به عنوان بازیگران با توانایی بالایی پیشگام هستند كه نه تنها صنایع خود را متزلزل می كنند ، بلكه راه حلهای واقعی برای حل مسائل جهانی نیز ارائه می دهند.

به عنوان مثال ، Ceretai (یک شرکت نرم افزاری در هامبورگ ، آلمان) با تجزیه و تحلیل محتوا برای تنوع و برابری ، به شرکت های رسانه ای کمک می کند تا کلیشه ها و خلأهای نمایندگی را تشخیص دهند ، یا اینکه Banyan Nation از فناوری برای پشتیبانی از راه حل های آب و هوایی در هند استفاده می کند.

FlexFinTx همچنین برای کمک به بیش از 400 میلیون آفریقایی بدون شناسنامه مناسب ، هویت دیجیتالی مستقلی ایجاد می کند است. در همین حال صنایع کمبریج با توسعه زیرساخت های پایدار شهری برای حمایت از محصولات کم مصرف انرژی ، در حال توسعه تغییرات آب و هوایی است.

نقش جنسیت مدت هاست که در بین شرکت های نوپا یک چالش است ، به همین دلیل تنوع جنسیتی در گروه امسال با هدایت بیش از 30 درصد زنان تشویق کننده است.

امارات متحده عربی ، السالوادور در آمریکای شمالی ، اتیوپی و زیمبابوه در آفریقا برای اولین بار در این لیست قرار دارند.

امسال ، پس از انتخاب به عنوان پیشگام فناوری ، یک گروه فارغ التحصیل با نفوذ از جمله Google Airbnb ، Kickstarter ، Mozilla ، Palantir Technologies ، شرکت رسانه ای فعلی Podcast and Video (Spotify) ، Wise (شرکت خدمات مالی انگلیس) به شرکت ها پیوست. ) ، توییتر و ویکی مدیا شرکت می کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا