با استفاده از ظرفیت انجمن های تخصصی در جهت تقویت انجمن های مردمی تلاش کنیم

معاون مدیر آموزش عمومی و مشارکتهای عمومی گفت: “ما ظرفیت انجمن های تخصصی را نادیده گرفتیم و آنها را به شرکتهای تابعه انجمن های مردمی که اطلاعات و تجربه آنها را نادیده گرفته اند آورده ایم بنابراین ما باید با استفاده از ظرفیت انجمن های تخصصی برای تقویت انجمن های عمومی کار کنیم.”
به گفته ایزنا محمد حسین بازیر – رئیس دفتر مشارکت عمومی و مسئولیت اجتماعی – با رئیس گروه آموزش و مشارکت عمومی آژانس حفاظت از محیط زیست استانی با مشارکت هادی کوودیلی – معاون مدیر آموزش و مشارکت عمومی آژانس حفاظت از محیط زیست برگزار شد.
کایلییری در این جلسه گفت: “در آموزش و استان ها در استان ها مشکلاتی وجود دارد.” به نظر ما تصمیمات دستورالعمل ها و روش ها در یک زمینه متخصص باید تدوین و سپس اجرا شود و رویه از بالا به پایین در این زمینه ها پذیرفته نشود.
“وظایف ما به عنوان مجموعه ای از آموزش و مشارکت سازمان در سه محور اصلی خلاصه می شود ؛ محور اول موضوع تولید محتوا در زمینه آموزش و پرورش مبتنی بر نیازهای موجود است. زبان بیان ما می تواند علمی باشد. یک سریال از مخاطبان ما که هیچ دیدگاه تخصصی و مالی از نظر مالی ندارند و آنها یک تصمیم تصمیم گیری هستند و ما باید در مورد سبک وزنه برداری صحبت کنیم. برای دستیابی به نتیجه مورد نظر با یک ابزار و هدف مشترک.
Caudiliri اضافه کرد: “سؤال دیگر این است که ما ظرفیت انجمن های تخصصی را نادیده گرفتیم و آنها را به شرکتهای تابعه انجمن های مردمی که اطلاعات و تجربه آنها را نادیده گرفته اند آورده ایم بنابراین ما باید با استفاده از ظرفیت انجمن های تخصصی برای تقویت انجمن های مردمی کار کنیم.”
وی گفت: “ما نتوانستیم آگاهی را به خوبی توزیع کنیم و انجمن های مردمی در توزیع توجه مشخص است.” ما با وزارت آموزش و پرورش در آموزش مدارس در مدارس یک قرارداد قرارداد امضا کرده ایم که از دانش آموزان با حفاظت از محیط زیست کافی استفاده خواهیم کرد. ما همچنین برای اضافه کردن سؤالات زیست محیطی به آزمون گواهینامه رانندگی و همچنین همکاری با ورزشکاران هنرمندان و سمعی و بصری یک موقت قرار ملاقات را امضا کردیم.
Caudiliri گفت: “همچنین در حال انجام اقدامات برای بهبود آموزش در بخش های عمومی برای گسترش بیشتر این مسئله است. همچنین در زمینه آموزش به لطف تمام تلاش های سالهای اخیر عملکرد پاتولوژیک باید برای ادامه کارهایی که در گذشته نتایج مثبتی داشته است انجام شود.”
معاون مدیر آموزش و مشارکت های عمومی در آژانس حفاظت از محیط زیست دانمارک گفت: در ارتباط با سند ارتقاء فرهنگ محیط زیست ما از توصیه های عالی برای انقلاب فرهنگی خواستیم تا برای تقویت محیط زیست در حفاظت از محیط زیست در جامعه اجباری باشد. همچنین تلاش هایی برای افزایش اعتبار صورت گرفت. همچنین در زمینه مجوز برای ایجاد انجمن ها و سازمان های عمومی اقداماتی برای کاهش مقالات و تسهیل بیشتر انجام شده است.
Caudiliri گفت: “ما همه کارشناسان آموزشی را ترغیب می کنیم که در مورد نظرات خود اظهار نظر نکنند بلکه انتقاد متخصص و شفاف را برای انجام اقدامات مؤثر برای بهبود آموزش انجام دهند.”
با توجه به روابط عمومی آژانس حفاظت از محیط زیست رهبران آموزش استان و مشارکت عمومی نیز فاقد اعتبار فقدان منابع انسانی موقعیت های خالی سازمانی فقدان سیستم های خاص برای ارزیابی ارزیابی کارشناسان آموزشی از بین بردن نواقص محیط زیست و از بین بردن نواقص محیط زیست
پایان پیام