باید یک نظام استعدادیابی طراحی شود

جلسه وزیر آموزش و پرورش با معاون و کارشناسان معاون وزیر آموزش و پرورش در اتاق جلسه در دفتر وزیر برگزار شد.
در طول این جلسه آلیرزا در حالی که تبریک می گویم شروع سال جدید تقارن بهار قرآن و طبیعت را به دست آورد و از تلاش همکاران در این معاون تشکر کرد.
وزیر آموزش و پرورش که خاطرنشان کرد معاون مدیر فرهنگی و فرهنگی یکی از زمینه های استراتژیک سیستم آموزش است گفت: “اهمیت این حوزه به حدی زیاد است که می تواند با عملکرد آن آموزش را ارتقا یا کاهش دهد.”
وی افزود: “آموزش و پرورش راه خود را پیدا می کند زیرا مدارس و معلمان کارهای خود را به خوبی انجام می دهند بنابراین این مسابقه است که می تواند تغییری در سیستم آموزش ایجاد کند.”
کاظمی تکرار کرد: “برای پرورش بخشی از سیستم آموزش و پرورش بخشی از بدن سیستم است اما ارتباط چندانی با بدن ندارد.”
وزیر آموزش و پرورش بر دیدگاه تحول آمیز از برنامه های فرهنگی و فرهنگی تأکید کرد که خاطرنشان می کند که فعالیت های خوب استانی و ملی طراحی شده است اما با استفاده از خرد جمعی و هیئت فکری شما باید برای یافتن و یافتن راه حلی برای مسائل توسعه و گردن پیدا کنید.
کاظمی اظهار داشت که برای رسیدن به سیاست های مدرسه برنامه ریزی دقیق و پیگیری باید انجام شود که تصدیق کند: در موضوع قرآن و دعا باید دانش آموزان را آگاهانه دعوت کنیم و در دانش دعا کار کنیم.
وی خاطرنشان كرد: حوزه دعا قرآن و عطار به سازمان نیاز دارند وی گفت: “اصل دعا در مدارس مرتبط است و من پیشنهاد می كنم كه مدارس در مدارس برگزار می شوند.”
وزیر آموزش و پرورش که می پرسد چه برنامه ای برای بازگشت به مدرسه چیست؟ وی خاطرنشان کرد: برنامه ها و اقدامات مانند هر مدرسه یک آهنگ هر مدرسه ای در یک تئاتر یک سرود عمومی صبح اردوگاه های مدرسه و غیره برای دانش آموزان جذاب است.
کاظمی اظهار داشت که گفتمان آموزش در سیستم آموزش این کشور است و می گوید: مراکز آموزشی محافل ارتباط محکمی بین دانش آموزان هستند و استعدادها و اوقات فراغت آنها را تغذیه می کنند.
وی افزود: “بدون نگرانی و برنامه ما نمی توانیم از آسیب های اجتماعی جلوگیری کنیم.”
وزیر آموزش و پرورش که به تجربه میز نماد در گروه فرهنگ و فرهنگ اشاره دارد گفت: “در این نماد ما دو مشکل داخلی و خارجی داریم که بیشتر فعالیتهای موجود در نماد آموزش است.” من پیشنهاد می کنم که جدول نماد یک بار در هفته برای بررسی عناصر ارجاع به دستگاه های مختلف برگزار شود.
کاظمی افزود: یکی از مضرات وزارت آموزش و پرورش این است که ما یک سیستم استعدادیابی نداریم اسناد تغییر را باید بررسی کرد و یک سیستم استعدادیابی طراحی شده است.
وی ادامه داد: “برای موفقیت در فرهنگ و فرهنگ باید به مأموریت این منطقه برای جلب دیدگاه نگاه کرد.”
وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: اولویت آموزشی در سطح آموزش باید به وضوح برای سازماندهی نیروی کار در این مسیر و طراحی و آماده سازی برای هر دوره بسته و فرهنگی تعیین شود.
با اشاره به فعالیت های سازمان دانشجویی کاظمی بر به روزرسانی معلمان سازمان به روزرسانی محتوا حضور فعال تر و فعال تر دانش آموزان در سازمان دانش آموز و استفاده از ظرفیت PANA تأکید کرد.
معاون مدیر آموزش و پرورش و فرهنگی که برنامه استراتژیک معاون و بسیاری از بخش های آن را توضیح داد گزارشی از عملکرد این سازمان ارائه داد و معاون ژنراتورها و متخصصان پیشنهادات و اظهارات خود را ارائه دادند.