باد و باران در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده

باد و باران در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار باران در نقاط مختلف کشور تا اوایل هفته آینده و وزش باد شدید در برخی استان ها خبر داد.

صادق ضیاییان در گفت وگو با یومیر اظهار کرد: چهارشنبه (۱۱ آنلاین) در برخی مناطق آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل کردستان غرب کرمانشاه زنجان گیلان شمال خوزستان نیمه جنوبی لرستان ارتفاعات هرمزگان و جنوب کرمان از پنجشنبه تا شنبه (۱۲ تا ۱۴ آنلاین) در استان های ساحلی خزر شمال غرب ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و شنبه (۱۴ آنلاین) در مناطقی از شرق و شمال شرق کشور رگبار باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می شود.

او ادامه داد: امروز و فردا در شمال غرب غرب جنوب غرب دامنه های جنوبی البرز مرکزی و برخی مناطق مرکزی جمعه و شنبه (۱۳ و ۱۴ آنلاین) در جنوب غرب شمال شرق شرق مرکز و استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و یکشنبه (۱۵ آنلاین) در شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک پیش بینی می شود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: دمای هوا چهارشنبه و پنجشنبه در استان های ساحلی دریای خزر و اردبیل به طور محسوسی کاهش پیدا می کند.

به گفته ضیاییان طی پنج روز آینده شمال خلیج فارس و پنجشنبه و جمعه دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

رییس مرکز پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۲ آنلاین) صاف گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل و حداکثر دمای ۱۸ و ۲۷ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۳ آنلاین) صاف گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با کمترین و بیشترین دمای ۱۶ و ۲۶ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا شهرکرد و همدان با کمینه دمای ۶ درجه و پس فردا همدان با کمینه دمای ۵ درجه سانتیگراد و اهواز طی فردا با بیشینه دمای ۳۹ و پس فردا اهواز و بندر عباس با بیشینه دمای ۳۷ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مرکز استان ها خواهند بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا