این جایگاه را فدای لج بازی های سیاسی نکنید

این جایگاه را فدای لج بازی‌های سیاسی نکنید

باید به حضور و مسئولیت مردم در نماز جمعه بها داده شود و عزت و مقام آنان فدای برخی لجبازی ها در بازی های سیاسی نشود.

به گزارش یومیر جمیله کدیور در یادداشتی در این خبر نوشت: دو روز مانده به اولین سالگرد عملیات طوفان الاقصی در سرزمین های اشغالی فلسطین که آثار مختلفی را در این یک سال از خود به جای گذاشت منطقه و جهان در گرمای تحولات جدید

نخست وزیر رژیم ترور اسراییل رویای برقراری نظمی نوین در منطقه را با دستان بلند خود در سر می پروراند و از مصونیت و حمایت سیاسی نظامی و مالی آمریکا و دیگر کشورهای غربی اطمینان دارد. ایجاد نظم مبتنی بر ترور جنگ تجاوز و خشونت و اشغال مناطق جدید. از این رو طی یک سال گذشته برای ایجاد این نظم جدید با عبور از تمام خطوط قرمز جنایت کشتار و نسل کشی را به بالای سر آورده و ده ها هزار غیرنظامی از جمله ده ها فرمانده و رهبر جبهه مقاومت را به قتل رسانده است. در غزه کرانه باختری لبنان سوریه و ایران خانه ها اماکن و زیرساخت ها را با هدف از بین بردن هرگونه مخالفت و مقاومت در برابر اشغالگری و تبهکاری خود تخریب کرده اند.

تنها سدی که نتانیاهو می خواهد در برابر رژیم ایران و متحدانش در محور مقاومت است. قدرت این گروه مقاومت متحد که در حال حاضر تنها بازیگران عرصه مبارزه با تجاوزات اسرائیل و آمریکای حامی آن هستند نه تنها به دلیل قدرت سخت و تسلیحات و عملیات نظامی آنهاست بلکه تحت تأثیر حمایت ها نیز هست. توجه و همسویی نزدیک افکار عمومی در منطقه. این به آنها بستگی دارد. جبهه ای که در غیاب سکوت و انفعال دولت های عربی و تسلیم و وابستگی سران این کشورها به آمریکا بار مقابله با عزت و اقتدار با اشغالگری صهیونیستی را به دوش می کشد.

پس از بیانیه نتانیاهو در مجمع عمومی سازمان ملل که «در ایران جایی نیست که دست دراز اسرائیل نتواند به آن برسد» در پیامی مستقیم به مردم ایران ضمن وعده آزادی! وی با تکرار همان اظهارات مجمع عمومی با اشاره به سرنوشت محمد ضیف و حسن نصرالله تاکید کرد: هیچ جایی در خاورمیانه نیست که اسرائیل نتواند به آن برسد و ما برای محافظت از مردم و کشورمان به هر جایی خواهیم رفت. .

پس از ناسزاگویی های نتانیاهو رسانه های غربی به نقل از منابعی مدعی شدند که آیت الله خامنه ای به مکانی امن با تدابیر شدید امنیتی منتقل شده است.

گفتنی است پیش از عملیات طوفان الاقصی در 7 اکتبر عملیات به منظور «اسرائیل شدن» منطقه و عادی سازی روابط اعراب و اسرائیل با بی توجهی به موضوع فلسطین توسعه یافت. عملیات طوفان الاقصی این اقدام مشترک رژیم صهیونیستی و کشورهای عربی را متوقف کرد. با توقف عملیات عادی سازی اسرائیل با استراتژی کشتار و جنایت و ترور بیشتر و توسعه و تعمیم «دکترین ضاحیه» در کشورهای هدف سعی در حذف مقاومت در جبهه های مختلف و اسرائیلی سازی منطقه به سبک همیشگی خود داشت. . و زمینه پس از انتشار اخبار جعلی حضور رهبری در یک مکان امن شبکه فارس-صهیون در خارج از کشور دست به تحلیل و تفسیر و تزریق ابهام و ترس به جامعه ایران زد تا نظم جدید مورد نظر رژیم تروریستی را آماده کند. اسرائیل در میان مخاطبان ایرانی خود.

چند روز پس از ترور سید حسن نصرالله در بیروت ایران در عملیات باشکوه صادق 2 به تلافی ترورهای رژیم صهیونیستی در تهران و بیروت حمله موشکی گسترده ای را به اسرائیل انجام داد. عملیاتی که باعث خوشحالی بسیاری در سراسر جهان و منطقه به ویژه در سرزمین های اشغالی فلسطین شد.

اگرچه رژیم صهیونیستی قول تلافی داده است اما موفقیت این حمله با عبور از گنبد آهنین و اصابت موشک های ایران به چندین مرکز کلیدی نظامی و امنیتی اسرائیل علی رغم همکاری آمریکا انگلیس و برخی دیگر از کشورها در رهگیری موشک ها. سزاوار توجه از جنبه های مختلف است. در مقابل تعهد سران کشورهای عربی که نتانیاهو در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل از آن به عنوان محور برکت و برکت یاد کرد!

ایران در 10 اکتبر با عملیات صادق 2 به دنبال قطع بازوهای دراز اسرائیل بود و اعلام کرد که در برابر هرگونه اقدام جدید این رژیم با قدرت بیشتری عمل خواهد کرد. عملیات 10 آنلاین ایران در کنار سایر عملیات های همپیمانانش در فلسطین اشغالی لبنان یمن و عراق نشان داد که علیرغم شهادت سران و فرماندهان محور مقاومت قدرتمند در برابر پروژه ایجاد رژیم صهیونیستی جدید است. سفارش دهید.

یک روز پس از عملیات وعده 2 صدوق دیدار رهبری با نخبگان که در تاریخ 11 مهرماه در حسینیه ایشان و در محل همیشگی برگزار شد قبل از هر چیز آنلاین دروغینی بر ادعای رسانه های مذکور بود.

ثانیاً اشاره ایشان به این که به زودی مسائل غزه و لبنان در مکان دیگری یعنی نماز جمعه با مردم مطرح می شود پاسخ دیگری به ادعاهای کذب مطروحه و تحلیل آنها بود.

ثالثاً تاکید کردند که با وجود عزای عمومی در کشور دیدار با نخبگان را به زمان دیگری موکول نکردند. رابعاً این دیدار و خبر حضور ایشان در مراسم بعدی و سخنرانی با مردم باعث ایجاد روحیه اعتماد آرامش و امنیت در جامعه شد و در نهایت بدون نام بردن از اسرائیل در این مراسم تاکید کرد: ریشه مشکل و علت درگیری ها و جنگ ها». در منطقه حضور آمریکا و برخی کشورهای اروپایی وجود دارد که در مورد صلح و آرامش دروغ می گویند و اگر شر آنها از این منطقه کم شود درگیری ها و جنگ ها پایان می یابد و خود کشورها می توانند منطقه را مدیریت کنند و با صلح همزیستی کنند. و رفاه.

در چنین فضایی که پس از عملیات موشکی ایران رژیم صهیونیستی تهدید به تلافی کرده بود نماز جمعه تهران با حضور گسترده و پرشور مردم به امامت حضرت آیت الله خامنه ای برگزار شد. نماز جمعه سیزدهم آنلاین تهران را باید مهمترین نماز در نوع خود در تاریخ نماز جمعه کشور دانست. این نماز پنج سال پس از آخرین امامت حضرت آیت الله خامنه ای در 6 آذر 1397 در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی برگزار شد.

نماز جمعه 13 آنلاین را باید ادامه و خاتمه عملیات وعده حق 2 در 10 آنلاین و پاسخی قاطع به اظهارات نخست وزیر تروریست اسرائیل و جنایات این رژیم در غزه لبنان سوریه یمن و ایران در یک سال گذشته و حضور گسترده مردم در مراسمی که از صبح زود آغاز شد نشان از اتحاد و قدرت ملی ایران در برابر هرگونه «فسرو»ی که به امنیت و تمامیت ارضی لطمه وارد می کند. کشور دعایی که هم به یاد شهید سید حسن نصرالله و یارانش بود و هم در آستانه یک سالگی عملیات طوفان الاقصی (16 آنلاین 2023) به احترام و یاد شهدای فلسطینی غزه. عملیات و نشانه وحدت سه محور فلسطین لبنان و ایران بر خلاف شعارهای وارداتی.

رهبری در نماز جمعه بر ضرورت همبستگی مسلمانان و مقابله با تفرقه تاکید کردند: دشمن ملت ایران دشمن ملت های فلسطین لبنان مصر سوریه عراق یمن و سایر کشورهای اسلامی است. تمام دستورات تهاجمی و تفرقه افکنانه از یک اتاق فرماندهی صادر می شود…» و به این نکته مهم و محوری اشاره می کند که «باید کمربند دفاع و استقلال و افتخار را از افغانستان تا یمن و از ایران تا غزه و لبنان به طور کلی ببندیم. کشورهای اسلامی».

وقایع چند روز اخیر نشان داد که اگر عهد صادقانه اثر مضاعف قدرت نظامی و اطلاعاتی ایران در منطقه برای مهار اسرائیل بود حضور گسترده مردم در نماز جمعه سیزدهم مهرام جلوه ایمان است. ملی گرایی و میهن پرستی و حمایت از توان نظامی و عزت و اقتدار کشور و عامل اصلی بازدارندگی در هر دشمنی متجاوز است. این حضور و این مسئولیت در قبال مردم باید محترم شمرده شود و شأن و جایگاه نماز جمعه فدای برخی لجبازی ها در بازی های سیاسی نشود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا