اقتصادی

انتظار کاهش 90 درصدی پروازهای هواپیمایی یونایتد هواپیمایی در ماه های آینده را دارید!



شرکت هواپیمایی یونایتد تخمین می زند که برنامه پرواز این کشور ماه آینده شاهد کاهش شدید 90 درصدی تقاضای مسافر برای سفرهای هوایی است.

به گزارش یومیر ، هواپیمایی یونایتد به عنوان یکی از بزرگترین و فعالترین خطوط هوایی ایالات متحده آمریکا اخیراً اعلام کرده است که برنامه پرواز خود را در ماه مه 2020 با کاهش 90 درصدی تقاضای مسافر کاهش می دهد. برای سفر هوایی سازماندهی و برنامه ریزی شده است.

به نقل از نیویورک پست ، شرکت هواپیمایی آمریکا نیز در پیش بینی های خود خاطرنشان کرده است که این کاهش بی سابقه ، ناشی از شیوع گسترده ویروس کورنا و مهلک و مرگبار و تقریباً در همه شرکت های هواپیمایی جهان ، در ماه های آینده بیا ژوئن سال 2020 ادامه خواهد یافت و به نظر نمی رسد که در یک یا دو ماه آینده برای افزایش تقاضای مسافر و تعداد پروازها تغییری مثبت ایجاد شود.

این شرکت همچنین برای همه کارمندان خود اعلامیه ای صادر کرده است و گفته است در صورت ادامه پاییز در آینده نزدیک انتظار تعمیرات اساسی خواهد داشت.

با شیوع ویروس خطرناک تاج در چین ، بسیاری از خطوط هوایی در سراسر جهان پروازها را به کشورهای مختلف و تا اطلاع ثانوی لغو کرده اند و با افزایش تعداد قربانیان ویروس ، گسترش یافته اند. سیستم تعلیق پرواز آنها برای قطع زنجیره به انتقال و گسترش این ویروس خطرناک کمک کنید.

پیش از این ، سازمان بین المللی مهاجرت (IATA) گزارشی را هشدار می داد که درباره اثرات منفی و شدید شیوع گسترده ویروس تاج بر درآمد شرکتهای هواپیمایی در سراسر جهان خبر می داد. علاوه بر ضررهای مالی هنگفت برای خطوط هوایی ، ترافیک هوایی جهان در سال جاری 4.7 درصد کاهش یافته است ، این اولین بار پس از بحران مالی سال 2008 و 2009 است.

یادداشت های پیام رسانی


انتشارات سایت مطابق با پرتال پیشرفته خبری، اقدام به انتشار محتوا می نماید، بنابراین مسوولیت این مقاله بر عهده منابع اصلی بوده و سامانه آنلاین یومیر هیچ مسوولیتی در قبال تمام مقالات سایت ندارد.

دکمه بازگشت به بالا