افزایش اعتماد و رضایتمندی ایثارگران را با اولویت دنبال می کنیم


مشاور و مدیر -عمومی بازرسی ارزیابی عملکرد رسیدگی و پاسخگویی برای شهدا و بنیاد فداکاری گفت: “ما اعتماد به نفس ایجاد یک ارتباط دو راه و رضایت از قربانیان را دنبال می کنیم.”

ما در حال افزایش اعتماد به نفس و رضایت قربانیان هستیم

به گفته یومیر حسین ناس الله مدیر -ژنرال بنیاد شهدا و قربانیان در تهران -پروین مشاوره مداوم خود را با رهبران شهدای و بنیاد قربانیان با دکتر بهزاد ابراهیمپور ادامه داد.
مدیر کل بازرسی ارزیابی تحقیقات و واکنش به شهدا و شکایات بنیاد قربانیان در جلسه شرح داده شده و به عنوان یک اصل اساسی مجموعه بنیاد به شهدای برتر و قربانیان خدمت کرده و گفت: “ما آن را به خانواده های شهدا و قربانیان مدیون هستیم.”
وی بر حفظ عزت و عزت قربانیان تقویت شرایط دو راه و برقراری ارتباط مؤثر با قربانیان تأکید کرد و گفت: افتخار و خدمت به قربانیان جای و زمان ندارند و این به عنوان یک اصل در بنیاد دنبال می شود.
وی همچنین حوزه اطلاعاتی را در مورد اقدامات انجام شده برای ارتقاء خود فرهنگ و گرگرفتگی و شهادت و خدمت به قربانیان تشخیص داد و گفت: “باید کار خوب دیده شود و این نیاز به اطلاعات به موقع صادقانه و شفاف دارد.”
حسین ناس الله مدیر کل شهدا و بنیاد قربانیان استان های تهران همچنین سال نو را تبریک گفت و به گسترش خود بیمه و مهاجرت در تهران اشاره کرد: در حال حاضر ما حدود 6000 مهمان داریم که خدمات این عزیزان را در استان های دیگر دریافت می کنند.
وی افزود: با برنامه ریزی امسال ما مدیریت مدیریت بنیاد استانی تهران در مناطق روستایی و حاشیه ای را برنامه ریزی کردیم تا بتوانیم خدمات میدانی را برای این عزیزان ارائه دهیم. “
پایان پیام

دکمه بازگشت به بالا