ارائه خدمات حقوقی به نیازمندان دهک های اول تا سوم/ ارجاع درخواست ها به وکلای نیکوکار

رسیدگی به بیش از ۵.۶ میلیون پرونده در مراجع قضایی کشور در سال گذشته

معاون حقوقی و امور کمیته کمکی امسال برنامه ها و اجرای معاون معاون را شرح داد.

به گفته اینا حسین فاتحی در یک کنفرانس خبری گفت که کمیته کمکی یکی از مقالات اساسنامه همراه با معیشت و کمک های اشتغال ارائه خدمات و مشاوره ها و کمک های حقوقی به مضطرب است و می گوید: “بر اساس وظایف خدمات خوبی به مشتریان ارائه می شود و بسترهای مربوطه مبتنی بر درک است.”

وی افزود: “ما با افرادی هستیم که به دلیل کمبود روحیه مالی از اطلاعات حقوقی رنج می برند و عمدتاً مشکل دارند.”

فتحی گفت که قوه مقننه در دهه 1980 به نجات اجازه می دهد تا از ظرفیت قانونی خود استفاده کند و از منافع مشتریان خود در دادگاه ها دفاع کند و گفت: ما با کانون وکلا و کانون وکلا دادگستری و کانون وکلا دادگستری توافق کرده ایم. برخی از آنها داوطلبانه به عنوان یک وکیل خوب به ما کمک می کنند و برخی از هزینه ها را خود می پردازند.

به گفته فتاهی ما از ابتدای سال وکیل خوبی داشته ایم و این مهم است.

معاون امور حقوقی و پارلمان در کمیته اضطراری تأکید کرد: این پرونده برای شش ماه اول سال به انجمن وکلا و انجمن وکلا معرفی شده است. ما همچنین 3 میز خدمات حقوقی در دفاتر کشور داریم و وکلا در روزهای خاص در کمیته کمکی حضور خواهند داشت و در مورد مشکلات حقوقی برای مشتریان جایی که 2800 سرویس از طریق میز خدمات ارائه شده است مشاوره می دهند.

وی معتقد است: با توجه به میزان این پرونده استان برای اولین بار در دادخواست خانواده قرار می گیرد و لازم است آموزش در زمینه آموزش حقوق خانواده ارائه شود.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود از برگزاری 4 دوره آموزشی در دوره های مختلف خبر داد و گفت: “3000 نفر آموزش دیده اند. آموزش های غیرقانونی و فضای مجازی نیز یافت می شود.

در بخش دیگری از اظهارات وی فتحی خاطرنشان كرد: سال گذشته ما در درخواست خدمات حقوقی فرایند فوری فوریت های فرایند در سیستم SAHA ایجاد كردیم و مشتری ها و دهكدهای نیازمند می توانند درخواست های حقوقی و مسائل حقوقی خود را كه در نهایت به وکلای خوب ارجاع شده و سپس بررسی شده است ارسال كنند.

ادامه دادن

دکمه بازگشت به بالا