عمومیکسب و کار ایرانی

 آیا با گذراندن دوره سکیوریتی پلاس من تبدیل به یک کارشناس امنیت می شوم؟

دوره آموزش جامع سکیوریتی پلاس Security Plus با 150 فیلم آموزش سکیوریتی بر اساس سرفصل های رسمی کامپتیا در قالب 35 ساعت آموزش Security Plus حرفه ای توسط مهندس محمدی تهیه و تدوین شده است.بدون شک دوره آموزشی Security+ مهندس محمدی یکی از بهترین و کاملترین دوره های آموزش امنیت اطلاعات و امنیت شبکه در دنیا به حساب می آید. در پایان این دوره آموزشی شما آماده ورود به دنیای هک و امنیت اطلاعات می شوید و به خوبی بر روی مباحث تئوری و مفاهیم امنیتی مسلط خواهید شد.

سکیوریتی پلاس چیست ؟ | آشنایی با مزایا و ویژگی های آن | تک تیپ

دوره آموزشی سکیوریتی پلاس چیست؟

این دوره 23 ساعت می باشد و در مورد مفاهیم ، اصطلاحات کلی و جزئی دنیای امنیت صحبت می کند . این دوره در کل تئوری بوده  و نمونه های عملی نیز برای تفهیم و درک مفاهیم و مباحث ارائه شده است. در نسخه های قبلی این دوره لابراتوری برای مباحث این دوره وجود نداشت

نسخه جدید دوره Security+ از لحاظ تعداد فصل دقیقا همان 12 فصل نسخه قبلی این دوره یعنی کد SY0-501 می باشد اما مباحث جدیدی به این فصل ها اضافه شده است . و فصل مربوط به رمز نگاری به فصل دوم انتقال داده شده است. این دوره پیش نیاز بسیاری از دوره های عمومی و تخصصی امنیت می باشد

و باید حتما افرادی که قصد ورود و ادامه حرفه ای در دنیای امنیت را دارند باید این دوره را پشت سر بگذرانند . دانشجویان این دوره باید با مباحث شبکه آشنا باشند به همین دلیل می توان Network+ را که یکی دیگر از دوره های پرطرفدار ارائه شده توسط همین کمپانی می باشد را به عنوان پیشنیاز دوره Security +  معرفی نمود.

پیشنهاد می کنم مقاله را در این لینک مطالعه کنید

دوره Security+ تهیه شده در وب سایت توسینسو دقیقا بر اساس سرفصل های کتاب این دوره می باشد.

  • دوره تهیه شده در وب سایت توسینسو دارای لابراتور عملی بوده و فقط مباحث تئوری ارائه نمی شود و برای درک بهتر و حرفه ای تر مفاهیم از این لابراتور توسط مدرس دوره استفاده می شود که انواع ماشین های ویندوزی و لینوکسی در این لابراتور موجود می باشد.
  • ارائه دوره به صورت زبان اصلی و دقیقا مطالب ارائه شده در پاورپینت این دوره کپی شده از خود کتاب اصلی این دوره می باشد.
  • پشتیبانی سریع دوره به همراه مشاوره و راهنمایی در خصوص Concept های پیشرفته تر توسط مدرس .
  • فرا گیری کامل و دقیق و در حد دوره بین اللملی دوره Security + –  (Security plus )  بدون نیاز به حضور در کلاس های حضوری با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه

سوالات متداول در دوره سکیوریتی پلاس که باید بپرسید

تفاوت نسخه های مختلف دوره سکیوریتی پلاس | Security+ در چیست؟

طبیعتا هر چقدر نسخه دوره Security Plus جدیدتر باشد ، مفاهیم جدیدتری در حوزه تکنولوژی های امنیتی در آن گنجانده شده است. اما این بدین معنا نیست که با آمدن نسخه جدید ، اطلاعات نسخه قدیمی از بین رفته و به کلی بی ارزش می شود.

در واقع وقتی صحبت از نسخه جدیدی از دوره آموزشی سکیوریتی پلاس می شود ، منظور این است که تکنولوژی های جدیدتری در دنیا معرفی شده اند که باید به مسائل و مفاهیم امنیتی آنها نیز پرداخت شود. معمولا به روز رسانی در نسخه های جدیدتر این دوره در حد 4 تا 7 درصد است و براحتی قابلیت به روز رسانی به نسخه جدیدتر با مطالعه ای چند ساعته وجود دارد.

مدت زمان یادگیری دوره آموزشی Security+  | سکیوریتی پلاس چقدر است؟

این کاملا بستگی به شما دارد. بر خلاف تصور عموم که فکر می کنند دوره های تئوری راحت تر و نیاز به زمان کمتری برای یادگیری دارند باید بگوییم که دوره های مفهومی مثل سکیوریتی پلاس و نتورک پلاس ، به دلیل وجود انبوهی از واژه ها ، اصطلاحات و … همیشه دوره های سنگینی از نظر اطلاعاتی و محتوایی به حساب می آیند. اما معمولا با کمی تلاش می توان در عرض دو هفته تا یک ماه با استفاده از این دوره آموزشی سکیوریتی پلاس جامع این مفاهیم را آموزش دید.

تفاوت سکیوریتی پلاس و نتورک پلادوره نتورک پلاس ( Network+ ) دریچه ورود شما به دنیای فناوری اطلاعات است. شاید اکثر جاهایی که این سوال پرسیده می شود که مدرک نتورک پلاس چیست؟ پاسخ آن به این شکل مطرح می شود که نتورک پلاس مبانی و مفاهیم اولیه شبکه برای ورود به دنیای شبکه های کامپیوتری است و اولین قدم در یادگیری شبکه های کامپیوتری و آموزش Network +‎  است.

این جمله اشتباه نیست همه همه مطلب را نمی رساند . زمانیکه در خصوص صحبت می کنیم در واقع ما در خصوص اولین قدم برای ورود به دنیای شبکه های کامپیوتری ( ، ، ، و … ) ، اولین قدم در ورود به دنیای اینترنت اشیاء ، اولین قدم برای ورود به دنیای امنیت اطلاعات ، اولین قدم در ورود به دنیای هک و نفوذ و به زبان ساده تر اولین قدم برای ورود به هر حوزه ای در خصوص فناوری اطلاعات صحبت می کنیم.

بنابراین دوره Network+ یکی از مهمترین ، پر چالش ترین و پر مفهوم ترین دوره های آموزشی شبکه و فناوری اطلاعات است که شما را انواع تکنولوژی های شبکه ، زیرساختی ، نرم افزاری ، امنیتی ، مدیریتی و … آشنا می کند و تعریف دوره مبانی شبکه اصلا برازنده نتورک پلاس نیست.

مدارک کامپتیا به هیچ شرکت یا مجموعه خاصی تعلق ندارند و در بیشتر از 120 کشور دنیا مورد پذیرش هستند. در حال حاضر بیش از 2 و نیم میلیون نفر در دنیا دارای گواهینامه های این شرکت هستند. محبوب ترین دوره های مجموعه کامپتیا به ترتیب ، و هستند.

بر خلاف بیشتر گواهینامه های شبکه و فناوری اطلاعات که بصورت ویژه برای یک شرکت یا محصول در بحث شبکه و زیرساخت طراحی شده اند ، دوره نتورک پلاس یک دوره در اصطلاح فارغ از وابستگی به سیستم عامل ، سخت افزار و یا محصول خاص یا Vendor Less است .

سایر گواهینامه های مرتبط با شبکه در دنیا به گستردگی و وسعت نتورک پلاس نیستند و مفاهیم به مراتب کمتری را در مباحث تئوری دنبال می کنند. روشهای یادگیری نتورک پلاس در دنیا متنوع است ، از کلاسهای حضوری چند ماهه گرفته تا کلاسهای حضوری کمپی ، کلاسهای آنلاین ، دوره های آموزشی ویدیویی و … همگی روشهایی برای یادگیری دوره نتورک پلاس هستند. در حال حاضر نسخه نتورک پلاس موجود در وب سایت کامپتیا است که به زودی به نسخه به روز رسانی خواهد شد.

 

دکمه بازگشت به بالا