آقای هوادار! به گلر بوسنیایی استقلال ۱۰ میلیارد دادند، رفت

آقای هوادار! به گلر بوسنیایی استقلال ۱۰ میلیارد دادند، رفت
ابتاب نیوز:

سید حسین حسینی پس از پیروزی 2-1 استقلال مقابل هوادار در هفته هفتم لیگ برتر گفت: بختیاری زاده از نظر روحی روی تیم کار کرده بود. من نمی خواهم کسی را به خاطر وضعیت تیم مقصر بدانم. ما مقصر بودیم و ناامیدی را از هواداران می گیریم. برای من خیلی ناراحت کننده بود که امروز به ورزشگاه آمدم و مثل بازی لیگ نخبگان آسیا پر نبود. هواداران حق دارند حمایت نکنند چون ناامید شدند اما ما سعی می کنیم ناامیدی را از آنها بگیریم.

وی در خصوص هجمه هایی که بعد از دربی و دیدار با السد قطر در لیگ نخبگان آسیا به او وارد شد تصریح کرد: در دربی جزو دو سه بازیکن خوب استقلال بودم. لحظه قبل از پنالتی پرسپولیس که توپ را مهار کردم نمی توانستم بفهمم توپ آفساید است یا بیرون. من نمایشنامه را خواندم تا توپ را از بازیکن پرسپولیس دور کنم و به نظرم این خطا نبود که توپ را مهار کنم و اگر توپ جلوی بازیکن پرسپولیس بود و گل می خورد من مقصر بودم. خیلی از دوستان سعی کردند من را مقصر بدانند و کارهای بدی انجام دادند و در سایت های آنلاین گفتند حسینی با فلانی رابطه دارد. هواداران استقلال می دانند که من بدون بهانه تلاش کردم. در سال های آخر دروازه بانی آوردند که بیشترین پول را برایش پرداخت کردند یا قبل از شروع فصل یک دروازه بان آوردند تا با روح و روان من بازی کنم. عده ای نافرمان بودند و ذهن من از اول فصل درگیر بود. درست است که می گویند حسینی شرایط خوبی ندارد اما شرایط تیم خوب نبود.

هواداران استقلال اگر قرارداد من را ببینند می خندند. دروازه بان استقلالی با بیان این جمله یادآور شد: آقای. لعنتی! بدانید آنها یک دروازه بان بوسنیایی آوردند و بدون بازی 10 میلیارد به او دادند اما ما باید اینجا تحت فشار باشیم. هر اتفاق بدی در این باشگاه می افتد مشکل حسینی است. اگر حسینی بهترین دروازه بان ایران است تا زمانی که دروازه اش را بسته نگه ندارد اما اگر دروازه بان را بسته نگه ندارد این مشکل حسینی است. در دربی خجالت کشیدم که استقلال نتوانست حمله کند یا برای اولین بار در دربی دو پاس بدهد. آیا این هنوز مشکل من است؟

حسینی ادامه داد: هواداران استقلال باهوش هستند و می دانند از کدام سمت چه می گذرد. از اول فصل قول دادند که قراردادم را درست کنند اما نشد. از روز اولی که برای تمرین حاضر شدم ذهنم درگیر بود. آن روزها هیچکس پشت من نمی ایستاد و من به تنهایی به دنبال حل مشکلاتم بودم. شما به عنوان مدیر باشگاه باید با من بیایید و مشکلم را حل کنید. برای حل مشکل حضور در تیم ملی گفتند برو خودت مشکلت را حل کن!

وی در پاسخ به این سوال که آیا منظورش فرشید سامی مدیرعامل باشگاه استقلال است گفت: نمی خواهم نام کسی را ببرم. چطور در لحظه ای که من به دردسر افتاده بودم همان اشتباه فصل گذشته را انجام دادند و دروازه بان دیگری را صدا زدند. شما به گلر 60 میلیارد پیشنهاد دادید. اسم کسی را نمی برم قرارداد من را ببینید می خندید. من هیچ وقت اهل بازاریابی نبودم اما از طریق اسپانسر باشگاه دیگری تماس گرفتند و گفتند برای فسخ قرارداد 50 میلیارد تومان به شما می دهیم اما گفتم من بچه استقلال هستم و نمی توانم آن را ترک کنم. مانند آن ای کاش باشگاه این چیزها را می دانست.

دروازه بان استقلال درباره خواسته هایش تصریح کرد: کاری به مطالبات ندارم. دو سه بازیکن ما هستند که از اول فصل حقوق نگرفته اند. مشکل تیم ما یکی دوتا نبود. از اردوگاه ترکیه مشکلی پیش آمد و من این روزها پیشگویی کردم و این اتفاقات افتاد.

حسینی در نهایت درباره خطای پنالتی که منجر به گل این هوادار شد گفت: در صحنه ای که توپ به بیرون رفت مهاجم حریف مرا دفع کرد و تعادلم را از دست دادم. وقتی تعادلم را از دست دادم دستم را کجا بگذارم؟ چطور تونستم پایین بیام داور یک پنالتی گرفت و وقتی بازی 2-0 شد می خواست به حریف امتیاز بدهد.

دکمه بازگشت به بالا